fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שיטות להסרת כתמים מהספות

כתמים מהספות

בעוד שחלקנו נהנים מחוויית טלוויזיה על ספת בד, חלקנו אוהבים את חוויית הישיבה שלנו על ספות עור. בין אם יש לכם בבית ספות כאלו או אחרות, לעיתים גם יעטרו אותן כל מיני כתמים עקשנים במיוחד. אבל כמו שאומר הפתגם הקלאסי: "אין דבר העומד בפני הרצון", יש המון שיטות להסרת כתמים מהספות. כך תפעלו:

מחפשים אחר מדריך הסרת כתמים DIY? ריכזנו עבורכם כאן מדריך עשה זאת בעצמך עבור ניקוי כתמים מספות, מה שעשוי לעיתים להיות ממש להתיש. לא פעם, אנחנו מנסים כל מיני חומרי ניקוי רק בכדי לגלות שהם פשוט לא יעילים מספיק. בפועל, בנקודה הזו בד"כ אנחנו נזמין חברת ניקוי ספות מקצועית. אבל רגע לפני שאתם מטלפנים לחברת הניקוי, יש לנו כמה דגשים עבורכם. 

ספות בד לעומת ספות עור

כשמדברים על ספות בד לעומת ספות עור, מדברים על יכולת ספיגת הלכלוך של כל אחת מאלו. מצד אחד, ספת עור ניחנת בכושר ספיגת לכלוך נמוך. מצד שני, ספת ניחנת בכושר ספיגת לכלוך גבוה. כתוצאה מכך, ספות עור בדרך כלל יהיה קל יותר לנקות. 

בין אם יש לכם בבית ספת עור או ספת בד, אתם באיזשהו שלב כנראה תתמודדו עם ניסיונות להסיר כתמים עיקשים. המלצה שלנו, תמיד יהיה כדאי להשתמש בחומרי ניקוי ייעודיים. בשורה התחתונה, חומר ניקוי לא מתאים גם יכול לגרום לנזק בספה, להורדת צבע, לנזק בריפוד ועוד. 

האם כדאי להשתמש בחומרי ניקוי בתוצרת בית?

אם רקחתם לעצמכם איזשהו חומר ניקוי בבית, אנחנו לא נמליץ לכם להשתמש בו על הספה. ישנם לא מעט חומרי ניקוי ביתיים שיכולים לגרום לנזקים בספה. יחד עם זאת, חומץ לבן למשל, הוא חומר שיכול לעיתים לסייע לכם בהסרת הכתמים. 

יש לציין, את החומץ הלבן חשוב למהול עם מים ביחס של 50\50. אם לא תעשו זאת, הוא יכול להוריד את הצבע מהספה ולגרום בה לנזק. ועוד משהו שחשוב לציין – תקפידו לנסות את החומץ בגב הספה קודם. תבדקו באיזושהי נקודה קטנה בגב הספה, שהחומץ לא מוריד צבע ממנה. 

כמה עולים חומרי הסרת כתמים מהספות ?

חומרי ניקוי שרוכשים בחנויות הקמעונאות, יעלו עשרות שקלים בודדים. יחד עם זאת, ישנם גם חומרי ניקוי אקולוגיים, שמומלץ לנסות לפני שאתם משתמשים בחומרים כימיים. אם אין לכם אפשרות להגיע לסניפי רשתות הקמעונאות, אתם יכולים להגיע לכל חנות טמבור שכונתית ולרכוש את חומרי הניקוי. 

ונשאיר אתכם עם המלצה צרכנית כללית אחרונה. בין אם אתם רוצים לרכוש ספת עור, ספת בד, חומרי ניקוי או לשכור שירותי ניקיון, תערכו השוואת מחירי שוק למוצרים והשירותים. תופתעו לגלות שישנם הבדלים ניכרים בין המשווקים השונים ונותני השירותים. באופן הזה, תוכלו לעיתים לחסוך בעלויות לא מעטות. 

מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?