fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הובלת רהיטים בצורה בטוחה

הובלת רהיטים

אין תחליף לרהיט איכותי שנקנה מחברה מוכרת וותיקה. אנחנו משקיעים רבות בבחירת הרהיטים השונים, מתאימים אותם לבית ונהנים מהם במשך שנים ארוכות. ויחד עם זאת, לעיתים גם צריך לעבור דירה ולקחת אותם איתנו. כשזה המצב, אנחנו נרצה לדעת שהרהיטים היקרים לנו, וזה כלל לא משנה אם מדובר בארונות, כיסאות או ספות, יגיעו שלמים ליעד החדש. כיצד נוודא שהתהליך של הובלת רהיטים יקרה בבטחה? 

אם אתם מחפשים הובלת רהיטים עם אחריות על ההובלה, אתם פועלים בצורה הכי נכונה. שילמתם הרי לא מעט על הרהיטים, ויש לחלקם גם ערך סנטימנטלי כמובן. אם חלילה ייגרם נזק לרהיטים והציוד שלכם, אתם תרצו לדעת שיש עם מי לדבר ויש מי שיעביר לכם שיפוי או פיצוי. אם כך, הטיפ הראשון שלנו אליכם הוא: הובלת רהיטים עם אחריות. שנית, בואו נדבר לרגע על שיטות ההובלה הקיימות כיום בענף. כיצד נוביל למשל רהיטים כבדים?

הובלת רהיטים כבדים ואולי אפילו ללא מעלית

אם אתם צריכים הובלת כבדים, כנראה שאתם צריכים הובלה של ארונות בגדים מעץ מלא, או פסנתר, כספת, שידת עץ גדולה ועוד. בין אם ככה או ככה, אתם צריכים לזכור שהובלת רהיטים כבדים היא מקצוע לכל דבר. אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להסתייע באיזשהו מוביל חובבן עם טנדר מקרטע. 

בפועל, אתם תצטרכו להסתייע בחברת הובלה מקצועית הפועלת עם מנופי הובלה. באמצעות מנוף הובלה, יהיה ניתן לשמר את איכות הרהיטים ולא לפגוע בהם. חשוב להבין, כשמובילים רהיטים כבדים עם אמצעי הובלה לא מתאימים, הנזקים הפוטנציאליים הם לא מעטים. 

מה יכול לקרות לרהיטים אם נוביל אותם לא נכון? 

מעבר לכך שהרהיטים יכולים להישבר או להיסדק, הם יכולים גם להשתפשף ולהישרט, להינזק ברמת הצבע ועוד. ואם אתם רוצים לשמור על הרהיטים בזמן ההובלה, יהיה חשוב גם לעטוף אותם ולמגן אותם כמו שצריך. לידיעתכם, ישנן חברות הובלה אשר מספקות גם שירות של עיטוף ומיגון לפני הובלה. 

לאחר שאתם מובילים את הרהיטים, יהיה כדאי להסתייע בחברת ההובלה גם עבור פריקת הציוד והרהיטים. באופן הזה, תוכלו רק לפקח על הנעשה מהצד ולא לשבור את הגב שלכם לחינם. תנו למובילים המקצועיים לעשות את העבודה שלהם. 

לוודא הסמכות של מובילי רהיטים כבדים

אחד הדברים החשובים שאנחנו יכולים להמליץ לכם עליו הוא, בדיקת הסמכות הובלת רהיטים כבדים. אם למשל אתם צריכים מוביל עם מנוף להובלת הרהיט, מבחינת החוק אתם צריכים לבדוק את הסמכתו להפעיל את המנוף. באופן הזה, החוק פועל לצמצום מקרי האסון, חלילה.  

וטיפ אחרון מאיתנו, אם אתם מעוניינים לרכוש רהיטים או להוביל אותם, תמיד תערכו מחקר שוק מקדים. תבררו מחירים ממוצעים של רהיטים, מחירים ממוצעים של שירותי הובלה ותחסכו בכסף. זו התנהלות צרכנית נכונה. לא פעם, אנשים מוצאים עצמם חוסכים באלפים של שקלים ברכישת רהיטים או בקבלת שירותי הובלה. זאת, בזכות מחקר השוק המקדים. 

המאמר נכתב בשיתוף עם פורטל טופ הובלות.

מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?