fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רהיטי חוץ מעץ עושים את ההבדל

רהיטי חוץ התוספת לבית מעוצב ונעים למחיה

אין גבול ליופי. את זה אנחנו יודעים ורואים כל הזמן בעולמינו המתפתח. כל מה שהיה מדהים, מקסים והכי יפה אתמול, לא בהכרח יישאר כך גם מחר. כמו למשל רהיטי חוץ שבעבר לא בטוח שהיו בעבר כה פופולריים. בוודאי שבעוד שנה, שנתיים, עשור, זה כבר יהיה לגמרי מיושן ולא נבין ממה התלהבנו בעצם.

הדבר נכון גם בכל מה שקשור לרהיטים.

הרהיטים במקור היו בעיקר פונקציונאליים. לא השקעו ברהיטים יותר מידי משאבים קישוטיים או עיצוביים.

עם השנים שחלפו, הפך ריהוט גן מעץ לאלמנט שמעצב עבורנו את החלל ומעבר לפונקציונאליות שלהם יש להם השפעה במידה רבה מאוד על כל האווירה ועל העיצוב של החלל כולו.

רהיטים בהתאמה מלאה לצרכים שלכם

הרהיטים שאנחנו יכולים לרהט בהם את הבית קיימים היום במגוון דגמים ענק בצורות רבות ושונות ועם פונקציות רבות לבחירה. ברור שכל זה אמנם פותח עבורנו עולמות של אפשרויות אך זה גם מסבך אותנו ומקשה עלינו את הבחירה. כי קשה מאוד להגיע לבחירה ממוקדת ברהיט כאשר יש כל כך הרבה אופציות שכל אחת מושכת יותר מקודמתה.

כאן חשוב להנמיך את רעשי הרקע ולהתרכז בצרכים האישיים ובמה שבאמת יתאים לנו לבית. 

כך שאם מדובר בחלל קטן בו אין כל כך אפשרות לפתוח דלתות של ארונות בלי שהם ייתקעו במיטות, אפשר לוותר על ארון עם דלתות נפתחות וללכת על דלתות הזזה. אז נכון שלא כולם ממליצים על דלתות ההזזה בגלל שהם משפיעים על גודל הארון ועל הניצול הפנימי שלו, אך במקרים בהם הארון הזה יתאים יותר מבחינת המידות שלו, ברור שעדיף לבחור ארון כזה. 

כך זה בכל רהיט או פריט שאנחנו רוצים לקנות לבית. ההתאמה לצרכים וגודל החלל, זה הקו שאמור להנחות אותנו.

רהיטי חוץ – כל מה שנחוץ!

מעבר לרהיטים שאנחנו מרהטים בהם את הבית יש גם את רהיטי החוץ. אם אלו רהיטים שאמורים לעמוד במרפסת החשופה ואם אלו רהיטי חצר שאמורים לשמש אותנו בגינה.

גם בתחום של רהיטי חוץ יש לנו אינספור אפשרויות. אפשר להסתפק בשולחן עם כיסאות ואפשר גם לשדרג לנדנדה נחמדה, לפרגולה חיננית ולמעשה כל מה שיש לנו בבית, יכול להיות גם בחוץ. לרבות כורסאות, ספות ואפילו מטבח חוץ.

חשוב לתת את הדעת לרהיטים שאמורים לעמוד בחוץ ולשים דגש על כך שרהיטים אלו יהיו עשויים מחומרים שיכולים להחזיק מעמד לאורך זמן גם בתנאים הכי קשים השוררים בחוץ. מזג האוויר הישראלי ידוע כמזג אוויר קיצוני שלא עושה הנחות לאף אחד. אם רהיטי העץ בגינה לא יהיו ערוכים לשהייה ממושכת בחוץ, הם ייהרסו מהר מאוד ויאבדו מיופיים.

על כן, בכל מה שקשור לרהיטי חוץ, חובה להיוועץ באנשי מקצוע מתחום רהיטי החוץ ולקבל את המלצותיהם בדבר חומרי הייצור הטובים והמומלצים ביותר. אלו שיגלו עמידות לאורך ימים ושנים גם אם יהיו בחוץ. 

מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?