fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לעצב חדר ילדים בצורה מקורית ומיוחדת

חדר ילדים

עיצוב חדר ילדים באופן מקורי ומיוחד

כל הורה רוצה שהחדר של הילדים שלו יהיה מיוחד, מקורי ומעוצב. היום לא ממקמים רהיטים ללא מחשבה ומשקיעים הרבה מאד מחשבה או ביצוע הדמיות תלת מימדיות על מנת להבין ולראות בצורה הקרובה ביותר למציאות איך ייראה החדר של הילד בסיום העיצוב. ישנם לא מעט סגנונות עיצוב שמתאימים לעיצוב חדר ילדים וההורים ייבחרו את אותו אופי עיצוב על בסיס תחומי העניין של הילד, הגיל שלו והתחביבים שמעסיקים אותו. דבר נוסף שינחה את ההורים הוא חפצי נוי ייחודיים, כאלה שבאמת לא רואים ולא מוצאים בחדרים של ילדים אחרים וכך הילד שלהם ירגיש מיוחד ויידע שמה שיש לו בחדר שמור רק בשבילו. צריך לדעת היכן משיגים את חפצי הנוי המיוחדים האלה, המקוריים ואלה שיהפכו את החדר של הילד ממשמים ושגרתי לכזה שאי אפשר יהיה שלא להגיד עליו שהוא מרהיב ומדהים בסידור והעיצוב שלו.

איך ניגשים למשימה של עיצוב חדר הילדים?

התחום של עיצוב פנים כולל בתוכו גם עקרונות שקשורים לעולם של עיצוב חדרי ילדים כמו גם מנורות לילה ומנורת ירח. גם כאן אפשר להתרשם משילובי צבעים ומה שהם משדרים כלפי חוץ, יש חשיבות למיקום של רהיטים בהתחשב במידות החדר או המיקום של חלון או דלת, לבחירה של חפצים שיהיו שמישים ונחוצים מצד אחד אך גם מעוצבים וישתלבו במראה הסופי של החדר ולא פחות חשוב – שכל החדר יהיה מעוצב על פי הטעם האישי של הילד ויהלום את הרצונות וההעדפות האישיות שלו. אין זה פשוט להגיע לכדי תוצאה מושלמת ולכן במקרים רבים מומלץ מאד להיעזר באנשי מקצוע מעולם עיצוב הפנים או לפנות לאתרים וחנויות של חפצים או פריטים ייחודיים שבסבירות גבוהה לא יהיו קיימים אצל ילדים אחרים. כך אט אט בוחרים את האלמנטים שייקחו חלק בחדר והמראה הסופי המבוקש יקרום עור וגידים לכדי התוצאה הסופית המרגשת של חדר בדיוק כמו שתכננו שהוא יתקבל.

מה עוד לדעת על עיצוב החדר של הילד?

יש חשיבות גבוהה לדירה שבה גרים, שכן אם מתוכננים להמשיך לגור בה במשך הרבה זמן הרי שחשוב לקחת בחשבון את השינוי בתחומי העניין של הילדים כשלאט לאט יגדלו. בגילאים מסוימים כבר אפשר לשתף אותם בקבלת ההחלטות שנוגעות לחדרים שלהם, לשאול את דעתם, להתייעץ איתם וכמובן לבחור באלמנטים שתואמים את הרצונות והבחירות שלהם עצמם. ילדים שכבר עכשיו נמצאים על קו התפר שבין פעוטות לילדות או בין ילדות להתבגרות – גם את זה צריך לקחת בחשבון ולעצב את החדר כך שהוא יתאים לשני העולמות ולא יהפוך ל-לא מתאים לילד. חשוב לחשוב גם על ריהוט איכותי וגם על עיצוב שיהיה נוח ונעים לעין, ישדר רוגע ושקט פנימי ולא צבעים עזים שעלולים להימאס בשלב מסוים ואז יהיה לא פשוט להחליף את העיצוב.

מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?