fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיצוב בית שמתחיל בפרטים הקטנים

עיצוב בית שיעשה את ההבדל

עיצוב בית הוא משימה לא פשוטה. יש הרבה מרכיבים לקחת בחשבון, צריך לבחון התאמה של פרמטרים שונים זה לזה או לטעם האישי של מי שגר בבית וכמובן שבסופו של דבר השאיפה והמטרה הן להגיע לתחושה של הרמוניה, למראה כולל נעים, יפה ומחבק וכמובן כזה שמי שגר בבית ירגיש שבדיוק כך הוא רוצה להרגיש בבית שלו. בסופו של דבר עיצוב נכון ישלב בתוכו את ההעדפות האישיות של מי שגר בבית, את הנתונים של החללים עצמם (מידות, כיוונים ושימושים), את הרעיונות שיתקבלו מאנשי מקצוע שפונים אליהם בנוגע לכך וכמובן את כל הרהיטים, חפצי הנוי והפריטים שימוקמו ברחבי הבית, שכל אחד מהם יתרום את התרומה שלו למראה הכולל ולתחושה שהחדר ישדר למי ששוהה בו – בני המשפחה או גם חברים ומכרים שמגיעים לביקור.

הדברים הקטנים שעושים את ההבדל

חשוב להבין שלפעמים צריך לחשוב על הדברים הקטנים שיעשו הבדל גדול במראה הכולל של הבית – עיטור או קישוט על הדלת או על הקיר, בחירה ברהיט בעל עיצוב או מראה מעניין או כמובן בחירה בחפץ ייחודי שאף אחד לא חשב עליו קודם לכן. דבר נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא שהרושם הראשוני בקרב מי שמגיע לבקר בפעם הראשונה יתגבש כבר בכניסה לבית – בשידה שעליה מניחים את המפתחות או התיקים, בשטיח שירמוז אודות העיצוב שלוקח חלק בסלון או באזורים נוספים וכמובן שלטים לדלת כניסה שהיום הם לא רק הודעה על שם המשפחה אלא גם רמיזה לאווירה שעומדים להרגיש בתוך הבית פנימה. ישנם לא מעט טרנדים עיצוביים שקשורים באזור הכניסה לבית ואנשים כיום מייחסים לו חשיבות רבה. כאשר בוחנים לעומק את הפריטים או הרהיטים שרוצים למקם שם, בעצם מקבלים את ההחלטה בנוגע לאווירה שירגיש כל מי שייכנס לבית, בין אם הוא מגיע בפעם הראשונה ובין אם הוא מבקר שכבר מכיר את הבית.

עולם העיצוב והרהיטים

אופנות וטרנדים שונים, כמו גם טכנולוגיות ייצור שמתפתחות כל הזמן – כל אלה תורמים לכך שעולם עיצוב הפנים פונה לכל אדם ולכל סגנון עיצובי. ללא קשר לטעם האישי של מי שמעצב את הבית – אפשר למצוא כיום רהיטים פרקטיים, נוחים, במחירים טובים וכדאיים וכאלה שהם איכותיים ביותר ויחזיקו מעמד במשך הרבה מאד זמן. בחירה נכונה של הרהיטים עבור כל חדר וחדר היא אמנם תהליך שיכול לארוך לא מעט זמן, אך לבסוף מתגלה שההשקעה הייתה שווה את התוצאה המרהיבה שתואמת את הטעם האישי וההעדפות של מי שגר בבית הזה. שילוב של אלמנטים כמו שלטים קטנים, אביזרי נוי או שידות כניסה יביאו איתם הבדל עצום במראה הכולל ולכן חשוב להקדיש את הזמן והמחשבה לבחירה המתאימה ביותר לצרכים.

מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?