fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הדרך הטובה ביותר לשמור על הסלון החדש לאורך הזמן

ניקוי ספות

רכשתם ספה חדשה ואתם רוצים לשמור עליה לאורך זמן? הגעתם למקום הנכון. כאן תקבלו את כל המידע כיצד לשמור על הסלון שלכם לשנים רבות. האם אתם יודעים כי עובש יכול להופיע גם על הספה בבית שלכם? עובש זוהי פטריה אשר פוגעת בנראות של הספה, ובמקרים מסוימים היא אף מסוגלת להזיק לבריאות.

העובש לא מהווה רק סכנה בריאותית הוא גם מביא איתו ריח רע, שלא יהיה ניתן לפספס. מהסיבה הזאת לא מעט אנשים שיש להם עובש בספה מרגישים תסכול ותחושה של חוסר אונים. ניקוי ספות מקצועי יסייע לכם להסיר את העובש מהספה. רוצים לדעת איך אתם תוכלו להתמודד איתו?

רוכשים ספה מותאמת לצרכים שלכם

הסוד לתחזוקה נכונה של ספה, שתראה כמו חדשה לאורך זמן טמון בבחירת הבד. ספה שתתאים ליחיד שגר לבד, או זוג ללא ילדים לא תתאים למשפחה עם ילדים, או לבית עם חיות מחמד. השוק מציע היום מגוון רחב של בדים שונים, בדים רחיצים המאפשרים ניקיון קל ותחזוקה שוטפת נוחה.

למשפחות הבדים הרחיצים מאפשרים לכם לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. תוכלו להנות מהספה שלכם, לאפשר לילדים להשתולל, ואז לנקות את הספה עם מטלית לחה.

שאיבת האבק מדי שבוע תשמור על הספה שלכם

אל תתנו למראה הנקי לבלבל אתכם – לעתים אנחנו לא מבחינים באבק והלכלוך הנצבר על הספה, ועלולים לטעות לחשוב שהיא נקייה. ביצוע פעולה פשוטה של שאיבת אבק אחת לשבוע תשמור על הספה שלכם לאורך זמן רב, והיא תראה כמו ביום הראשון שרכשתם אותה.

נתקלתם בעובש על הסלון? הנה הפתרון

יש כל מיני שיטות שבאמצעותן ניתן להסיר עובש מהספה, אך ניקוי ספות זה לא משחק ילדים. אנו החלטנו להמליץ לכם על שיטה טבעית לניקוי עובש מהספה עם תוצאות מוכחות. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשפשף את העובש עם מיץ לימון ומלח, ולאחר מכן לנגב עם מטלית לחה. אחרי שתבצעו את הפעולה הזאת תוכלו לראות איך המצב של הספה משתפר באופן משמעותי.

מה עושים במקרה של כתמים עיקשים?

לא כל אחד יכול לבצע ניקוי ספות בצורה אידיאלית, ובטח שלא להתמודד עם כתמים של עובש. במקרה שבו אתם חוששים שלא תצליחו להתמודד, מוטב יהיה להזמין חברת ניקיון ספות. חברה מיומנת אשר יודעת כיצד לנקות את הספה, ואיך להעלים ביעילות כתמי עובש. החברה מגיעה עם רזומה עשיר בתחום, ולכן אתם תוכלו לסמוך עליה בעיניים עצומות. כאשר יש כתמים שמביאים איתם לא מעט אי נוחות, מוטב כי המשימה תופקד בידיים הכי מקצועיות והכי בטוחות שיש.

האם ניתן להסיר כתמים ישנים?

ההחלטה הכי טובה מבחינתכם תהיה לנקות את העובש בהקדם על מנת שהוא לא יהפוך להיות כתם עקשן. אך אם גיליתם את הכתם מעט מאוחר מידיי, עליכם לדעת כי ניתן להסיר אותו. כיום הכלים שעומדים לרשות חברת ניקוי ספות הם כלים מתקדמים במיוחד. ניתן להתמודד ביעילות עם כל סוגי הכתמים, כולל כתמי עובש שנמצאים על הספה כבר זמן רב. תוך זמן קצר תוכלו לראות איך הספה כולה הופכת להיות ספה נקייה, ואתם כמובן תוכלו לקצור את הפירות. תוכלו לארח אורחים או בני משפחה ללא כל בעיה.

מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?