fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שולחן עגול או מלבני? איך לבחור את פינת האוכל המושלמת לך!

שולחן לפינת אוכל נפתח גראנט

אורך החיים המודרני מותח את היקף השימוש בפינת האוכל. אם בעבר שולחנות האוכל שימשו לאירוח בסופי שבוע ובחגים בלבד וביתר הימים עמדו כאבן שאין לה הופכין, הרי שהיום כאשר הבניה נעשית חכמה ולכל מרחב בחלל יש מטרה, פינת האוכל הופכת למרכז ההתרחשות בבית. איך לבחור את פינת האוכל המושלמת לבית שלכם? כל הטיפים מחכים לכם כאן! 

פינה שנותנת מענה לכל השימושים 

"אוכל, קדימה אוכל" שר אז בומבה צור, אבל ישיבה סביב השולחן היא לא רק אוכל. כיום שולחן האוכל מהווה את מרכז ההתרחשות בבית. רבים מעדיפים לשבת לצדו ולגמוע מספל הקפה של הבוקר, ילדים שמחים לעשות שיעורי בית בזמן שההורים נמצאים בחלל המשותף ויש מקרים שהוא מהווה פינה נוספת לעבודה. פינות אוכל רבות אשר ממוקמות בין המטבח לחלל המגורים, משמשות אף כמשטח עבודה נוסף. לכן אין זה פלא שלמיקום פינת האוכל יש השפעה רבה על הבחירה. בטרם רכישת פינת אוכל בדקו במה היא יכולה לתרום לאיכות חייכם? אילו רהיטים היא מחליפה בבית ומאילו רהיטים היא מאפשרת לכם להיפרד? 

פינה עגולה או פינה מלבנית?

בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר פינות אוכל עגולות, רבים מעדיפים אותן ולא בכדי. הישיבה סביב שולחן עגול מבטלת את המבנה ההיררכי, כי הרי "אין ראש שולחן". היא גמישה מבחינת מיקומה ומאפשרת לשנות את העיצוב המרובע של הבית וליצור ניגודיות בחלל הקיים. מנגד ישנם אנשים המעדיפים את הישיבה המסורתית סביב שולחן מלבני. ההיררכיה אכן נשמרת, יש תחושה של יוקרה, עוצמה ומרחב. שולחן מלבני יכול לשמש גם כמשטח עבודה אם ממוקם במקום נגיש לאזור הבישול. כאשר שתי האפשרויות מתאימות לחלל, הדרך הנכונה ביותר לבחור את השולחן הנכון לכם היא לגשת לאולמות התצוגה לשבת לצדו ולבחון היכן נעים לכם יותר לשבת? 

שולחן מזכוכית או שולחן מעץ 

מלבד צורת השולחן ישנו נדבך נוסף אשר משפיע על ההחלטה והוא החומר. שולחנות מעץ נחשבים לעמידים, איכותיים ונשמרים לאורך זמן. את העץ קל לחדש באמצעות גוון ושכבת לכה והעיצוב שלו מתכתב עם סביבות השומרות על עיצוב מסורתי וכפרי. מנגד פינת אוכל מזכוכית, מבטיחה עיצוב בסגנון – מודרני, קליל והייטקיסטי המתאימה לחלל מינימליסטי, המאופיין באווירה קרירה. רבים אוהבים את הסגנון הנקי והשקוף, שמשתלב נהדר עם רגלי מתכת. לבסוף, זוהי אכן שאלה של העדפה אישית והרגלים. אך חשוב לציין, שאם עיצוב הבית מתכתב עם סגנון מסוים, כדאי לבחור רהיט שמעצים אותו. 

לסיכום, בחירת פינת אוכל מתייחסת לשלושה נושאים: הראשון ואולי החשוב מכולם הוא – ההיקף וסוגי השימושים לרהיט זה. השני הוא – צורתו והשלישי – סוג החומר אשר יעצים את העיצוב הנבחר לבית. כיום קיימים עיצובים רבים המתכתבים עם מספר סגנונות המרחיבים את אפשרויות הבחירה. 

מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?