fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כריות נוי- העיצובים שעוד לא ראית

סביבת המגורים משתדרגת בלי הפסקה ברהיטים בהתאמה אישית ואביזרים משלימים ליצירת אווירה ייחודית ומראה שכובש את הלב לפי הצרכים הייחודיים של הדיירים. ספות דומיננטיות, ארונות אלגנטיים, ספריות דקורטיביות, פינות אוכל מרשימות ומיטות לתפארת וכל מה שצריך אחרי גיבוש הקו העיצובי ואכלוס הבית בריהוט תואם זה רק את הטאץ' החסר – כריות נוי.
כריות נוי הן כריות מסוגננות המגיעות במגוון צורות וצבעים ומפיחות חיים, שוברות אחידות ומונוכרומטיות ומעניקות טוויסט לכל ספה, כורסה, כיסא ומיטה.
בעוד כריות לחדר השינה או כריות ספה מעניקות תמיכה, כריות נוי נועדו לתפקד כפריט דקורטיבי המשדרג להפליא בקסם וניצוץ. מה כוללת נבחרת הכריות החיננית וכיצד לבחור את שחקניות החיזוק הטובות ביותר ולהתאים אותן למערכות הישיבה ולמיטה?

תוספת של רכות וחמימות
בבואכם לבחור כריות נוי החליטו האם אתם מחפשים להדגיש את הגוון של הספה או להפך – למצוא פריט מנוגד שישבור את הרצף. כמו למשל, כריות בסגנון אורבני לספה מודרנית או להפך, כריות נוי בשיק וינטאג' לספה עכשווית. אפשר לרפד את הספה בשלל כריות ליצירת אפקט רך ונעים במיוחד או לבחור שלוש-ארבע כריות שיונחו על הספה ברווחים מדויקים במראה מוקפד, אחת לכל מושב. שימו לב שהכרית לא מסתירה את הספה או מאפילה עליה אלא מעניקה לה קונטרה טובה שהופכת אותה לאטרקטיבית במיוחד. לדוגמא – כריות עגולות לספה מלבנית או כריות גליל ארוכות לספה בעלת קווים מעוגלים.

פסגת האופנה כל פעם מחדש
היופי בכריות הוא כזה שהספה שלכם יכולה להיות פריט קלאסי על זמני, לצלוח את מגמות הזמן והכרית היא זו שמביאה את השיק האופנתי המעודכן לספה. למשל, כריות ג'ינס שהפכו לפריט נחשק במיוחד המביא טאץ' עדכני לזירת העיצוב. על ידי שנוי הכריות בצורה ובגוון אפשר להמציא את מראה הספה לפי אירוע, עונות השנה. למשל, בקיץ נשתמש בכריות פשתן שנחשב לחומר עמיד במיוחד המווסת טמפרטורה, קליל ואוורירי בגוונים של קיץ ואילו בחורף אולי נעדיף צבעים כהים ודרמטיים יותר המשקפים את העונה הקרה וטרנדים כמו כריות סרוגות, שמתכתבות עם לבוש הסוודרים. 

סוד האלמנט
עולם הכריות מפתיע בשלל עיצובים ואפשר ללכת על המראה האחיד, ההרמוני והחלק – כריות חפות מקישוטים או להפך, להכניס פנימה ססגוניות באמצעות כריות שופעות תפרים, פרנזים, דוגמאות, ידית וכל סיומת או מוטיב שהופך את הכרית ליוצאת דופן. ניתן כמובן לשלב גם מגוון כריות ולייצר ביניהן שידוכים עיצוביים מעניינים – עגול על גבי מרובע, שחור על רקע לבן.כרית לכל רהיט
נהוג אומנם להשתמש בכריות לספות ולמיטה, אבל אפשר בהחלט לקשט עמן גם את כיסאות הבר הגבוהים ולאפשר ישיבה נוחה יותר וכן להניח כרית על גבי כיסאות שולחן האוכל לישיבה נעימה ולעטיפת המרחב בטקסטיל עשיר. ניתן לבחור כריות לפי סוג החדר: כריות ורודות עדינות לחדרה של הילדה, כריות חרדל לחדרו של המתבגר.

בעקבות הכרית האולטימטיבית
בבואכם לשלב כריות בבית, החליטו על הפינות האולטימטיביות שיקבלו כרית ובדקו מה גודל הכרית על מנת לוודא התאמה מקסימלית. שימו לב שהכרית משתלבת בסלון פינתי ולא מפריעה לשיבה. החליטו על הפינה הנכונה על גבי הספה לכרית, בין אם צמוד למושב או קרוב יותר לידיות. התייחסו לסוג הבד – כותנה או פשתן, שנחשבים לבדים טבעיים יוקרתיים, עמידים ומפנקים להפליא וכן להוראות הניקוי, הכיבוס והתחזוקה של הכרית, כך שתוכלו ליהנות ממנה לאורך זמן. היום ניתן לרכוש כריות נוי בחנויות פיזיות ואינטרנטיות לפי העדפה. תתחדשו לכם!

מאמרים נוספים

תכנון עיצוב לדירה קטנה

דירות קטנות הן חלק מתנועה עולמית של צמצום שטח המחיה ושיפור איכות החיים. קטן זה טוב, קטן זה יפה, אבל קטן חייב להיות חכם. דירה

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?