fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רכישת רהיטים איכותיים עבור חדר שינה

רהיטים איכותיים

רכישת רהיטים איכותיים

כאשר מרגישים שהקפיצים של המזרן בחדר שינה כבר אינם תקינים, מבינים שהגיע הזמן לרכוש מזרן חדש. במקרים רבים המזרן הוא רק תרוץ ובני הזוג מעדיפים לרכוש רהיטים איכותיים של חדר שינה כדי לרענן את נראותו של החדר ולרכוש גם מזרן חדש שתואם את המידות של המיטה. הפעולה הנוחה ביותר היא להגיע לאולם תצוגה של יצרני ריהוט אשר מייצרים ריהוט קומפלט לחדר השינה ומתרשמים מההיצע שקיים.

לאור העובדה שיש מבחר כה גדול ההחלטה אינה קלה אך לאט לאט בני הזוג מצמצמים את האפשרויות על פי מה שחשוב להם כמו העובדה שתהיה משענת נוחה, או מיטה רחבה יותר מהסטנדרט עם מזרן אורתופדי וזאת אם על פי המידות של החדר יש אפשרות כזו ולכן רוכשים גם שידות בצד המיטות וקונסולה שמשמשת כעמדת איפור ועליה מניחה האישה את כלי האיפור, שמפו ללא מלחים בשמים, דיאודורנט וכל תכשיר קוסמטי אחר שחשוב עבורה.

אופציות של רהיטים איכותיים עבור חדר שינה

לאחר בחירת המיטה, השידות והקונסולה מבצעים חישוב של שטח החדר כדי לתאם את מיקומו של הארון ואת גודלו. יש חדרים שבהם יש נישות שמותאמות למטרה זו, או חדר ארונות אשר ממוקם לצידו של חדר השינה. גם בחדר שינה וגם בחדר ארונות, האפשרות הנוחה והפונקציונלית ביותר היא הצבת ארון בחדר או מדפים בחדר ארונות, בשני המקרים עם דלתות הזזה.

לארון הזזה יש כמה יתרונות, הראשון הוא שמדובר בדלתות אשר נעות מימין לשמאל וההפך ולכן לא מדובר בדלתות שנפתחות וחוסמות חלק מהמרחב. לא אחת שוכחים לסגור את הדלת וגורמים לכך שמישהו נתקל בדלת הפתוחה. על ידי רכישת ארון עם דלתות הזזה, אנחנו מונעים את המצבים הללו.

יתרון נוסף הוא בכך שאפשר לתכנן את החלק הפנימי של הארון על פי הצורך של כל אדם. על פי גודלו של הארון מתכננים כמה יחידות יהיו לטובת תלייה, כמה מדפים, כמה מגירות רחבות בעלות טריקה שקטה, כמה מגירות צרות או קטנות ועוד. ברוב המקרים הארון משמש את שני בני הזוג, מחצית ומחצית. לכן כל אחד מבני הזוג תוחם את המחצית שלו על פי היקף הביגוד שלו. אם לגבר יש חליפות רבות, הוא זקוק בחלק שלו לשתי יחידות של תליה ואילו לאישה הצורך הוא של יחידה אחת בלבד של תליה בחלק שלה.

המוצר המוגמר תואם בדיוק את הצורך של בני הזוג כיוון שכל הביגוד והאקססוריז סודרו בתוך הארון בצורה מופלאה.

אקססוריז עבור חדר השינה

להשלמת נראותו של חדר שינה, מוסיפים לרהיטים גם כמה מוצרים קטנים שמעניקים למרחב כולו טאץ' יוצא דופן. כמו ווילונות בגוונים אשר תואמים את צבע העץ, כמה חפצי נוי ותמונות על הקירות. כמו כן שטיח רך שמונח מתחת לכל המיטה או לחלופין בצידי המיטות ואם יש מקום גם שטיח בחלק הקידמי של המיטה ליד הקונסולה לנוחות מקסימלית.

מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?