fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חדרי ילדים פונקציונליים שגדלים עם הילדים

חדרי ילדים פונקציונליים

חדרי ילדים פונקציונליים

כאשר עוברים לדירה חדשה או מבצעים שינויים בדירה קיימת, נוהגים לבצע חשיבה מחודשת על נראותם של חדרי ילדים פונקציונליים. במקרים רבים הרהיטים נרכשו לפני כמה שנים ובאופן טבעי הילדים גדלו והמראה הכללי של החדר כבר מתאים פחות לילדים בוגרים וגם לצרכים שלהם. אפשר להיעזר במעצב פנים או להגיע לאולם התצוגה של חדרי ילדים, כדי להיחשף למגוון גדול מאד של אפשרויות בשלל גדלים, צבעים ורעיונות מקוריים לניצול פונקציונלי של השטח.

חדרי ילדים אמורים להעניק לילדים מעטפת של הפריטים שהם זקוקים להם באופן מדויק. אם מדובר בילדים קטנים כדאי לקנות עבורם שולחן נמוך וכיסאות תואמים, כדי שיהיה להם מקום להכין משחקי יצירה לילדים אשר כוללים מדבקות, פייטים, ציורים צבעוניים ועבודות גזירה.

חדרי ילדים פונקציונליים הכוללים מיטה לכל גיל

עם השנים סוג המיטה משתנה, מתחילים לישון במיטת תינוקות ואחר כך במיטת מעבר. לילדים הגדולים יותר קונים מיטת יחיד אשר כוללת מיטת חבר. בדרך זו אפשר לפתוח בעת הצורך את המיטה הזו כשמגיע חבר, בן דוד או כששני אחים מחליטים לישון זה לצד זה בלילה מסוים. אם באופן קבוע שני האחים חולקים חדר אחד, אפשר לשקול רכישת מיטת קומתיים, כך הילד הגדול יותר ישן בקומה השנייה והילד הצעיר יותר ישן במיטה התחתונה.

נראותו של החדר המחודש

בחירה של צבע חדש יוצרת שינוי מהותי בנראותו של החדר. המגמה היא לבחור צבע אשר אהוב על הילד ולצבוע בצבע זה שלושה קירות בלבד מתוך החדר כולו. בקיר הרביעי מומלץ להדביק טפט עם הדפסים יפהפיים התואמים את תחומי ההתעניינות של הילד, כמו לדוגמה כוכבי הלכת, כדורסל, משחקי מחשב ועוד. בדרך זו הנראות של החדר מקבלת טוויסט שונה לחלוטין.

עם השינויים של חדרי ילדים פונקציונליים, מחליפים בדרך כלל גם את הארון ומזמינים בהתאם למידה האפשרית ארון הזזה בעל כמה דלתות. על פי צרכיו של הילד המתבגר קובעים כמה מגירות רחבות יהיו בארון ובאילו מיקומים, כמה מדפים וכמה יחידות שבהן הוא יוכל לתלות בגדים מיוחדים. זוהי שיטת האחסון הנוחה ביותר על ידי הזזת הדלתות מצד לצד ולא על ידי פתיחתן, דבר שיוצר חסימה בעת המעבר בתוך החדר.

כאשר מוסיפים לכך את המיטה החדשה שיכולה להיות גם מיטה וחצי או מיטה זוגית, שולחן כתיבה רחב יותר, מדפים ואביזרים נוספים לנוחות של המתבגר, הוא נהנה מהחדר המשודרג וכבר מזמין את החברים לראות את המהפך ולהביע את דעתם.

החברים שמגיעים ישבו על המיטה או לחלופין על שטיח שאגי רחב ידיים שיונח במרכז החדר והם ייהנו לשבת על השטיח בעל חוטי הצמר העבים והארוכים, שמעניק הרגשה נעימה כשיושבים עליו. הן הילד והן החברים יהיו מרוצים מאד מהמהפך שבוצע בחדר ויצר סביבת מגורים שמתאימה בדיוק לאורח חיים של הילד המתבגר.

מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?