fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ייצור ספה בהזמנה אישית

ייצור ספה

ייצור ספה בהזמנה אישית

החלק השימושי ביותר בכל בית הוא הסלון. הוא משדר את אופיו של הבית ומאפשר לנו לספר את הסיפור שלנו ושל הבית שלנו דרכו. הרהיט בעל המשמעות הגדולה ביותר בסלון אשר גם משדרג את המראה שלו וגם הופך אותו לאזור השימושי ביותר בבית היא כמובן הספה. ניתן למצוא ספות במגוון רחב של צורות, דגמים וצבעים אשר יהפכו כל סלון פשוט ליפה יותר. על מנת לבחור בספה המדויקת ביותר עבורכם אשר תהפוך את חלל הסלון להראות בדיוק כמו שחלמתם עליו, תוכלו לבחור באופציה שלי ייצור ספה בהזמנה אישית.

טיפים לעיצוב לאחר ייצור ספה

על מנת לייצר את ספת החלומות שלכם עליכם תחילה לבחור את בעל המקצוע המתאים ביותר עבורכם. לאחר בחירת הנגרייה הנכונה אשר תהיה אחראית על ייצור הספה התחילו בעיצוב שלה. חשוב מאוד לזכור כי על מנת ליצור רהיט מושלם ואיכותי אשר יחזיק לאורך זמן יש להשתמש בחומרי הגלם הטובים ביותר. כמו כן, דגש רב צריך להינתן על הבסיס של הספה שכן במידה והבסיס מספיק חזק ויציב הספה תישאר יציבה.

בסיס חזק כמובן יוצרים מעץ מלא אשר אינו נשחק לאורך זמן, מספק יציבות ואיתנות והוא מספיק חזק על מנת להחזיק את היושבים על הספה מבלי להיפגע. ניתן לבנות ספות ממגוון רחב של חומרים אך אין ספק כי השימוש בעץ מלא הוא האיכותי ביותר. לאחר בניית הבסיס תוכלו לבחור את הריפוד המתאים לכם, את צבעו ואת סוג הבד. כאן ניתנת לכם האפשרות המושלמת לעצב את ספת החלומות שלכם לפי דמיונכם הפרוע. אך כמובן שגם בעת בחירת הריפוד ישנם מספר נקודות חשובות אותם כדאי לקחת בחשבון.

דגשים מיוחדים לבחירת ספה

פרט חשוב עליו כדאי לשים את הדגש בעת בחירת ריפוד הספה הוא כמובן הניקוי שלה. ניקוי ספות הוא תהליך שכל ספה צריכה לעבור על מנת להמשיך ולשמור על המראה שלה. בכדי להצליח לשמור על שגרת ניקיון פשוטה וקלה חשוב כי בעת בחירת הריפוד עבור הספה תבחרו בחומר אשר יהיה קל לעבוד איתו, לנקות אותו ולשמור עליו. ישנו הבדל משמעותי בין ניקוי ספות מעור לבין כאלו העשויות בד ולכן בעת בחירתכם חישבו על החומר אשר יאפשר לכם להנות מהספה מבלי להיות עסוקים רבות בשמירה עליה.

בחירת הספה הנכונה עבורכם

הספה תורמת רבות למראה הכללי של הסלון ולסגנון עיצוב הבית. היא המרכז של כל סלון ולכן רבים מחפשים אחר הספה המושלמת ביותר עבורם. בדיוק לשם כך קיימת האפשרות של עיצוב ספה ייחודית לכם. מעבר לכך שהיא תאפשר לסלון שלכם להיות שונה מכל סלון אחר היא מאפשרת להגשים חלום ולעצב את הבית בדיוק מושלם לאיך שחלמתם. תהליך העיצוב הינו פשוט ובעזרתו של איש מקצוע נאמן אותו תוכלו לכוון אל עבר היעד גם לכם תהיה ספה מסוגננת, יפה ושונה.

מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?