fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תוספות מטורפות שישדרגו את חדר השינה שלכם בחורף

חדר השינה שלכם

תוספות לשדרוג חדר השינה שלכם בחורף

אם אתם מסתכלים על חדר השינה שלכם והוא נראה לכם משמים וחיוור ועכשיו כאשר תקופת החורף הגיעה נוסף לו מימד סגרירי ואתם חשים שתחושת הדכדוך דופקת בדלת, הגיע הזמן לשדרג את העיצוב של החדר וזאת באמצעות תוספות יצירתיות ומסוגננות שיהפכו את חדר השינה שלכם לאותו חדר עליו תמיד חלמתם. מהי הכוונה? התחילו לקרוא!

חדר השינה שלכם

אמנם חדר השינה משמש לשינה, אך לא רק. כאן מדובר על אותו החדר אשר משמש כמקום מפלט מפני עומסי היום יום. בחדר זה כל אחד מאיתנו יכול להתפשט בנוח, ללבוש משהו נוח ולשים בצד את הצד הניהולי בעבודה ואת האחריות הרבה אשר מהווה חלק בלתי נפרד במהלך כל שעות היום. זהו החדר בו אנו יכולים למצוא את השלווה, להוריד מתחים וליהנות מכל מיני פעולות מהנות, כמו למשל קריאת ספר, צפייה בטלוויזיה, שיחה עם הפרטנר ועוד. אך מה קורה כאשר איננו אוהבים את חדר השינה שלנו ולא אוהבים לשהות בו? התשובה היא: שדרוג החדר.

משדרגים את החדר בתקציב נוח

אם אתם מעוניינים לשדרג את חדר השינה זמן מה אך אתם דוחים דבר זה וזאת משום ההוצאה הכספית הגדולה, בוודאי תשמחו לקרוא שנכון להיום יש אפשרות לשדרג את החדר בהתאמה לתקציב שלכם, שכן גם הוספת פריט ריהוט מרכזי אחד לחדר ומיקומו במרכז החדר ישנה את כל הנראות שלו. אז מהן אותן תוספות מטורפות אשר יהפכו את חדר השינה שלכם לאותו חדר חמים ונעים? קמין של אורטל קמינים נחשב לאחת הדרכים לשדרוג כל חדר שינה. הוא מקנה אווירה רומנטית וחמימה וכמובן עוזר לכם לשרוד בקלות את הלילות הקרים של החורף. לא סתם בעלי צימרים רבים מוסיפים קמין לחדרי האירוח שלהם. עם זאת, כדאי לקחת בחשבון שקמין איכותי הוא הוצאה לא זולה.

אם אתם מעוניינים בהוצאה מינימלית יותר תוכלו לבחור באחד או יותר מהדברים הבאים:

  • תמונות – חפשו באינטרנט תמונות אווירה או תמונות פוסטר של אמן אהוב אותן תוכלו לתלות בחדר.
  • צביעה – תוכלו לבחור ולצבוע קיר אחד בחדר בגוון דומיננטי ולתלות עליו תמונה.
  • טקסטיל – קנו מספר סטים של מצעים בגוונים ומרקמים דומיננטיים, דבר זה ישנה את כל הנראות של החדר.
  • מנורות קריאה – נכון להיום יש היצע גדול של מנורות קריאה בכל הגדלים, הגוונים והצורות.
  • מיטה זוגית מרופדת – השקיעו בקניית מיטה זוגית אורטופדית המעוצבת בסגנון אותו אתם אוהבים, מיטה היא פריט מרכזי בחדר ותשנה את כל הנראות שלו.

ואפשרות אחרונה אשר עולה קצת יותר כסף, אך מצדיקה את התוצאה היא קמין אשר יקנה לחדר את אותה אווירה ביתית, חמימה ויפהפייה. ממש כמו במדינות אירופה בעונת החורף הקרה והמושלגת. בהצלחה!

מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?