fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ריהוט וחידוש חדר האמבטיה

חדר המקלחת

חדר האמבטיה

מערכות ישיבה, פינות אוכל, ריהוט לחדרי שינה, שולחן סלון, כל אלה הופכים את הבית למסוגנן על פי הטעם האישי. אולם בל נשכח כי כפי שחדרי השינה או הסלון זקוקים לרהיטים טובים, כך גם בחדר האמבטיה. אם אתם עומדים לשפץ או לחדש את הבית, קבלו טיפים מעולים בנושא ריהוט, שיפור וחידוש חדר האמבטיה 

הגדירו תקציב לרכישת ריהוט ולחידוש 

למרות שחידוש צריך להיות יותר מהיר וזול לעומת שיפוץ נרחב, בכל זאת מדובר בצעדים שעולים כסף. לפני שמתחילים להתארגן לצורך חידוש האמבטיה, רכישת רהיטים חדשים וביצועים תיקונים ושדרוגים, צריך להחליט מהו התקציב שעומד על הפרק. הדבר חשוב כל כך, מפני שהבדלי המחירים בין הרהיטים השונים יכולים להגיע לעשרות אחוזים. וצריך להחליט לא רק מהו התקציב הכולל שמתאים לכם עבור החידוש או רכישת הרהיטים אלא גם מהם האלמנטים היותר חשובים לכם ומהם האלמנטים החשובים פחות. את החלק הגדול יותר של התקציב שלכם, תפנו לאלמנטים היותר מרכזיים וחשובים בבית שלכם ובחדר האמבטיה שלכם. 

אילו רהיטים מתאימים לשדרוג חדר האמבטיה 

לפני שמחליטים איך לרהט את חדר האמבטיה שאותו רוצים לחדש, צריך להבין שלא כל רהיט יוכל להתאים לצרכים שלכם. ראשית, הביאו בחשבון את הסגנון. לכל משפחה סגנון וטעם ייחודיים. שנית, יש להביא בחשבון את גודל החדר, את גובה התקרה, את כלל האלמנטים שתופסים שטח. שלישית, צריך לזכור שהרהיטים צריכים להיות עמידים בתנאי לחות ומים. אם בוחרים רהיטים מאיכות פחות גבוהה, שלא מגיבים טוב עם לחות, בתוך זמן לא רב ייראו סימני נזק, נפיחות בדלתות הארון וכדומה. כאשר ארונות אמבטיה מורכבים מחומרים איכותיים ועם ציפויים עמידים למים, הם ישארו יפים ואיכותיים למשך פרק זמן ארוך מאוד. כמו כן, היו זהירים לגבי סוגי הצבעים שאתם בוחרים. למרות שריהוט צבעוני עשוי למשוך את העין, לרוב בחדר האמבטיה עדיף לבחור רהיטים קלאסיים ולא בעלי צבעים יותר מדי עזים או בולטים. 

כך תחדשו – טוב יותר 

  • לפני שמרכיבים רהיטים חדשים בחדר האמבטיה, חשוב לבצע מדידות מדויקות. לצורך כך ניתן להשתמש במדי ליזר חדישים. את המדידות יש לבצע גם לפני התקנה של שיש חדש והחלפת כיורים. 
  • זמן החידוש הוא הזמן הטוב ביותר לטפל בקירות, כדי לסלק עובש, ריחות ונזקים אחרים. מומלץ לקלף את הצבע הישן, לטפל בחומרים קוטלי עובש ורק לאחר  מכן לצבוע. 
  • לא חייבים להחליף את כל האמבטיה או המקלחון, אם מצבם הפיזי סביר. ניתן לחדש אותם על ידי ציפוי מחדש. אפשרות אחרת היא לבצע הלבשה (הלבשת אמבטיה) וזהו פתרון טוב אם האמבטיה הקיימת חלודה או פגומה. 
  • לצורך חידוש, אפשר להכניס גופי תאורה חדישים ומומלץ שהם יהיו גם מהסוג החסכוני. אם נותר תקציב לאחר כל אלה, ניתן להוסיף אביזרי נוי לטאץ' אחרון. 
מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?