fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כלי עבודה חשמליים להרכבת ריהוט ביתי

ריהוט ביתי

עזרים להרכבת ריהוט ביתי

ריהוט ביתי איכותי, בחדרי השינה, בסלון, בחדר העבודה או בחדר הילדים, מקנה אווירה טובה ונוחות ביתית. ארונות, מזנונים, פינות אוכל, את הרהיטים השונים הנדרשים בכל בית יש להרכיב באמצעות שימוש בכלים מאיכות גבוהה. בשורות הבאות נסביר על כמה מהכלים החשמליים שבהם עושים שימוש על מנת להרכיב בצורה טובה ריהוט ביתי. 

מברגות להרכבה מהירה וטובה 

מתוך המגוון הרחב של כלי עבודה חשמליים, אחד היעילים ביותר לצורך הרכבת ריהוט ביתי הינו המברגה. בעזרת סט מקצועי ניתן לחבר את כל סוגי הברגים הנדרשים לצורך התקנת רהיט כזה או אחר. זהו הכלי שבעזרתו ניתן להרכיב ארונות בעלי דלתות כנף וארונות מסוג דלתות הזזה. בעזרת מברגות חשמליות ניתן להתקין במהירות ולהרכיב מיטות זוגיות, מיטות נוער, מיטה וחצי, מיטות קומותיים ואפילו עריסות לפעוטות. כמו כן, זהו כלי חשמלי יעיל ביותר לצורך הרכבת מזנונים לסלון, מעמדים לטלוויזיות, ספריות מרשמיות לחובבי הספרים ואפילו ספות יוקרתיות שמורכבות מחלקים נפרדים שיוצרו בנפרד. 

מסורים וכלי חיתוך חשמליים 

רהיטים מאיכות בסיסית שמגיעים מוכנים להרכבה במקום, לא מצריכים בדרך כלל שימוש ביתי במסורים וכלי חיתוך. לעומת זאת, רהיטים ביתיים מאיכות מצוינת, שעשויים מעצים ופלטות נבחרות, יש צורך לעבד מראש ובהקפדה, בעזרת מסורים וכלי חיתוך. לרוב הדבר נעשה בנגריות ובמפעלי עיבוד מיומנים. שם עושים שימוש במסורים שולחניים, מסורי פנדל וכלי חיתוך שיכולים לבצע פעולות מאוד מדויקות אך גם במהירות. כמובן שאנשי מקצוע שאמונים על כך עושים שימוש בכלים בעלי מנגנוני אבטחה, השומרים על הבטיחות בעבודה ומאפשרים להפיק את הרהיטים המובחרים. 

כלי שיוף וליטוש חשמליים

ריהוט ביתי שעשוי מעצי דובדבן, אורן, בוק או כל עץ מובחר אחר, עשויים להזדקק לעיבוד נוסף, מלבד חיתוך והברגות. כלים חשמליים ייעודיים מאפשרים לבצע את העיבוד שמקנה לרהיט את המראה המוגמר, המשויף והמלוטש. מלטשת יכולה לבצע בתוך פרק זמן קצר יחסית, את מה שניירות לטש מבצעים בפרק זמן ארוך הרבה יותר. פעולות הליטוש מצריכות הרבה מומחיות וידע, אך התוצאה המתקבלת מרהיבה ביותר. 

כלים לעיבוד ריפודים ועור

מערכות ישיבה ביתיות לא עשויות על פי רוב מחלקי עץ או מתכת בלבד. מרכיב מאוד מרכזי הוא הריפודים, שעשויים בדים, כותנה, זמש, חלקי עור, עור הפוך, עור סינטטי ועוד. על מנת לבצע את תהליכי העיבוד, הצביעה, החיתוך, משתמשים אנשי המקצוע בכלים ידניים וכן בכלים אוטומטיים וחשמליים. רק לאחר ביצוע הפעולות של עיבוד הריפודים, ניתן להמשיך לשלב של החיבור הסופי והמכירה של הרהיט המוגמר. 

אין ספק כי פעולה של חיתוך, הרכבה, חיבור, התקנת הריפודים וכל היתר מצריכים לא מעט מיומנות וניסיון. השילוב עם כלי עבודה מטיב מעולה מאפשר להגיע לריהוט ביתי ברמה גבוהה, המתאים לסגנון הביתי המבוקש (סגנון כפרי, מודרני, עתיק וכיוצא בזה). 

מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?