fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דגשים בבחירת ריהוט לחדר הילדים

ריהוט לחדר הילדים

ריהוט לחדר ילדים – טיפים לבחירה נכונה

אחד החדרים המיוחדים ביותר בבית ושאין הורה שלא רוצה להשקיע בו ככל שניתן, הוא חדר הילדים. כולנו רוצים להעניק לילדינו את סביבת המחייה הכי נעימה ונוחה עבורם, והדבר מתחיל בחדר ילדים שמתוכנן היטב מבחינה עיצובית ופונקציונאלית. מעוניינים לשדרג את החדר של הילד או הילדה שלכם ומחפשים טיפים לבחירה נכונה של ריהוט לחדר ילדים? הישארו עימנו ותקבלו את הדגשים החשובים.

לנצל את שטח החדר כמו שצריך

אחד הדברים החשובים ביותר בבחירת פריטי ריהוט לחדר הילדים הוא עיקרון החיסכון במקום. עליכם להפנים כי בדיוק כמו רכישה של ריהוט משרדי לבית, שאמור להתאים לחלל מאוד מצומצם (אלא אם אתם גרים בוילה רחבת ידיים), כך יש להתייחס גם לחדר הילדים, במיוחד אם מתגורר בו יותר מילד אחד. יש לדאוג לפריטי ריהוט שיאפשרו ניצול מיטבי של השטח בחדר, לא רק לצורכי שינה אלא גם לצורכי משחק, פנאי ואירוח. ישנם פתרונות רבים שיכולים לסייע בכך כגון מיטות קומותיים, מיטה נפתחת (מיטת חבר), מיטה שמשולבים בה מגירות, הצבה של כוורות אחסון וכונניות בחדר ועוד. 

התאמה מושלמת לילד או לילדה

לכל ילד מאפיינים משלו – גיל, מין וגם אופי. יש להתחשב בכל אלו, לרבות רצונותיו של הילד (אם מדובר בילד גדול דיו) על מנת להתאים את עיצוב פריטי הריהוט בחדר עבורו. במידה והילד שלכם נמצא בגיל קטן יחסית, הרי שתוכלו להתאים לו פריטי ריהוט בצבעים מתאימים (למשל – ריהוט ורוד או אדום לבנות וכחול או אפור לבנים), אך אם הוא נמצא בגילאי ביניים, חשוב מאוד שלא לבחור בקונספט עיצובי של פריטי ריהוט שבקרוב יהפוך ללא רלבנטי עבורו. במקרים שכאלו ישנה האפשרות לבחור בקווי עיצוב שכוללים שימוש בגווני עץ או צבעים כלליים ולא ילדותיים. ההתאמה לילד צריכה להתבצע גם על סמך מאפיינים נוספים וביניהם גובה, מה שיתבטא בגודל המיטה, גובה ארון הבגדים, הכוננית ופינת הלמידה, הכתיבה או המשחק בחדר.  

ריהוט לחדר הילדים – איכות ובטיחות מעל לכל

ילדים בכל גיל אוהבים להשתולל ולהשתובב, מה שעשוי לפגוע בפריטי הריהוט השונים שתרכשו לחדרם. לכן, בבואכם לבחור ריהוט לחדר ילדים, חשוב מאוד כי תוודאו שמדובר בכאלה שעשויים מחומרים איכותיים, שיעמדו בכל כוח שיופעל עליהם. בנוסף, עליהם להימרח בשכבת הגנה שתמנע התבססות כתמים על גבם, כמו סימני עטים וצבעים שונים. מהבחינה הבטיחותית, שימו לב שפריטי הריהוט אינם כבדים מידי ושהתכנון שלהם כולל פתרונות עיגון ויציבות שימנעו נפילות, גם אם הילדים מחליטים פתאום להיתלות עליהם עם מלוא משקלם. כאשר בוחרים ריהוט שמיועד מראש לילדים, ניתן גם להיות בטוחים שהם נצבעים בצבעים ללא עופרת, מה שאסור על פי התקן לשימוש בחדרי ילדים.

טיפ נוסף שנוכל לתת לכם הוא להתקשר עם חברה שמייצרת את כל פריטי הריהוט כחבילה אחת, כך שהם יתאימו אחד לשני ללא כל בעיה או הפרעה עיצובית כלשהי. שתהיה לכם רכישה מוצלחת!

מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?