fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיצוב פנים לנכסי יוקרה

עיצוב פנים

בית או דירה יוקרתיים אף פעם לא נמדדים אך ורק באיכות הקירות או בסוג המרצפות. ברור כי סטנדרט הבנייה היוקרתי שונה מהסטנדרט הרגיל, אבל בלי עיצוב פנים אף נכס לא באמת מתרומם לגבהים של ממש. להלן בתמצית – כל מה שחשוב לדעת על עיצוב פנים לנכסי יוקרה.

עיצוב פנים

עיצוב פנים – ביטוי לחוויה האישית של בעלי הבית

אפילו מי שסיים זה עתה קורס מתווכים יודע כי אין שני נכסי יוקרה שנראים אותו הדבר. עיצוב פנים לנכסי יוקרה מתחיל קודם כל בחוויה אישית. אין דבר כזה עיצוב יוקרתי שמתאים לכולם כולל כולם. נניח שפלוני או פלונית רוכשים סלון מדהים ביופיו, עם הגימור הטוב ביותר. זה עדיין לא אומר שמישהו אחר ירצה את אותו הריהוט בדיוק לביתו שלו. הקפדה על כל פרט ופרט והתאמה להעדפות אישיות, אלה היבטים שכל מעצב פנים או אדריכלית יהיו מוכנים לחתום עליהם ללא היסוס.

שילוב בין פונקציונלי לעיצובי

עיקרון נוסף ולא פחות חשוב בעיצוב פנים לנכסי יוקרה זהו השילוב שבין פתרונות פונקציונליים לבין פתרונות עיצוביים. אכן, אלמנטים מסוימים הינם בעלי ערך אסתטי טהור, למשל פריט אומנות או מזרקת חצר. יחד עם זאת, מרבית האלמנטים בעיצוב הפנים כוללים שילוב מסוים של פונקציונליות. לדוגמא, חיפוי קירות מעוצב יפה שמתלכלך בנקל וקשה לניקוי עלול לפגוע בעיצוב הפנים ובתחזוקה השוטפת. מאידך, מזנון לסלון מרהיב או ברזים מאוד מיוחדים שיהיו יפים וגם נוחים, פונקציונליים וטובים, מהווים בחירה טובה שמכסה את שני העקרונות החשובים גם יחד.

חלל פנים לא עמוס אלא מרווח

עיקרון שניתן למצוא כמעט בכל נכסי היוקרה המעוצבים זהו הריווח של חלל הפנים. במיוחד בחללים מרכזיים כגון בסלון, בפינת אוכל, חדרי מגורים, לא נהוג להעמיס יתר על המידה. עודף של ריהוט כבד או פריטים שלא משאירים אזור נוח למעבר, פחות נהוגים כיום. חלל שיוצר תחושה מאוד פתוחה, מרווחת והרמונית הוא הדבר שמקנה איכות חיים וסגנון יוקרתי. כמובן, שהפריטים השונים, רהיטים, גופי תאורה, נישות, כל אלה צריכים להיות מיוצרים ומתוכננים בהקפדה יתרה. זו הדרך ליוקרה במלוא מובן המילה.

עיצוב פנים עם תאורה טובה ומפתחים מעוצבים

עוד שני אלמנטים מאוד חשובים שתורמים לסגנון יוקרתי ועיצוב פנים מרהיב הם התאורה והמפתחים. מפתחים – הכוונה לדלתות פנים ודלתת חוץ, חלונות למיניהם, ויטרינות. גופי התאורה הם כל המנורות, הנברשות, הפתרונות המשתלשלים או צמודי התקרה שמקנים אור. בענייני תאורה, הכלל שאומר "פחות זה יותר" בדרך כלל לא תופס. עיצוב פנים יוקרתי צריך להיות עיצוב מואר. עדיף שהחלונות יהיו גדולים ורחבים, כך שתתאפשר כניסה נאה של אור טבעי. גופי התאורה צריכים להיות פרוסים בצורה טובה ועדיף שתהיה אפשרות למשחק מסוים עם עוצמות האור. דלתות וחלונות מהווים חלק בלתי נפרד מסגנון הנכס והם חייבים להתאים מבחינה סגנונית לריהוט ולקונספט הכללי.

מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?