fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הטרנדים העכשוויים בעיצוב חדרי ילדים

חדרי ילדים

הגיע הזמן לחדש את חדר הילדים? אם חיפשתם רעיונות חדשים לעיצוב מושלם של חדרי ילדים, לפניכם כמה טרנדים עכשוויים שיתאימו לכל גיל ולכל אחד. 

הטרנד הנורדי 

הסגנון הנורדי הוא סגנון המלווה אותנו כבר מספר שנים, וכנראה לא הולך להיעלם, מכיוון שהוא משלב בתוכו פונקציונאליות ואיכות עיצובית המתאימה לתקופות שונות בחיים (ואגב, לא רק לחדר הילדים). העיצוב הנורדי מתאפיין בצבעים עדינים ורכים, שילוב של ריהוט פונקציונאלי ושימוש בחומרים ואלמנטים מהטבע, כמו עץ, פשתן, קש ועוד. בנוסף, לעיתים קרובות נמצא בו וילונות, סלי אחסון וכד'.  לעומת זאת, לא נמצא בו ריהוט הנועד "ליופי" בלבד, אלא שימוש מושכל ברהיטים ואלמנטים השונים בחדר ע"מ ליצור אווירה מינמליסטית, נעימה וקלאסית. הגוונים השולטים בסגנון זה הם השמנת, לבן בז' וגווני העץ השונים. לעיתים, משולבים גם צבעי פסטל רכים. חשוב לציין, שזהו סגנון המתאים במיוחד לחדרים קטנים יחסית, אך לא רק. 

הטרנד הטבעי – סביבתי

מדובר בטרנד הכולל שימוש רב בחומרים טבעיים, ובשונה מהטרנד הנורדי, כאן הדגש הוא על השימוש בסביבה הטבעית כמאפיין השראה מרכזי . הסגנון כולל שימוש רב בעץ, ניצול האור הטבעי, פשטות המתאפיינת בהכנסת כמה שפחות אלמנטים מ"החוץ" (פלסטיק, גומי ועוד) ושימוש רב בבדים טבעיים (כותנה, פשתן) ועוד אלמנטים כמו תמונות, איורים מהטבע ועוד. נראה כי טרנד זה תופס תאוצה בשנים האחרונות ובייחוד לאור תקופת הקורונה אשר עודדה הורים רבים לנסות ולהכניס מעט מהטבע אל הבית, וכן כמובן לאור עליית המודעות הסביבתית הגוברת.

חדרי קונספט 

ללא ספק מדובר בטרנד המלהיב והמעניין ביותר, שכן לא מדובר בסגנון בודד, אלא בסגנון עיצוב ע"פ רצון הילד או ההורים, דרכו החדר הופך למעיין "ממלכה" פרטית הכוללת אלמנטים עיצוביים וחווייתיים כאחד, החל ממשחקים התואמים לקונספט ועד נדנדות ומתקני ספורט. חדרים שכאלה, כוללים בד"כ קיר קונספט מרכזי עם טפט מיוחד או תמונות, ריהוט מרכזי תואם (כמו מיטה, שולחן כתיבה או פינת משחקים) וכן, ריהוט משלים שנותן את הטא'צ הסופי מבחינת הצבעים והנופך. ניתן לומר כי טרנד זה תואם לתפיסה המסתכלת על חדר הילדים כמקום אישי, הנותן ביטוי לאישיות, תחביבים ותחומי העניין של הילד. 

חדר פונקציונאלי וחכם

אנחנו יודעים שכבר הזכרנו את המושג "פונקציונאלי" באחד העיצובים הקודמים, אולם כאן מדובר על לקיחת היעילות צעד אחד קדימה. מדובר על חדרי ילדים המעוצבים מראש על מנת להתאים לצרכי הילד המשתנים, תוך ניצול מירבי של החלל. טרנד זה כולל שימוש במיטות גלריה למשל, שילוב של טכנולוגיה מתקדמת וריהוט ה"יוצא מהקופסא" . הייחודיות של חדרים מסוג זה איננה בעיצוב בהכרח, אלא בעובדה כי מדובר בסגנון המנצל בצורה מושכלת מאוד את השטח. כמו כן, מדובר בחדר הכולל מגוון מקומות אחסון, ניצול גובה החדר ובכלל, מדובר בטרנד מאוד יצירתי הכולל פתרונות פרקטיים ועיצוביים כאחד. המאמר נכתב בשיתוף עם נדלן נדלן

מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?