fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הרכבת ארון הזזה

הרכבת ארון הזזה

הרכבת ארון הזזה היא משימה שמצריכה בדרך כלל איש מקצוע. אם אתם שואלים את עצמכם מי אנשי המקצוע שבדרך כלל מרכיבים ארונות הזזה, ובכן, אין איש מקצוע אחד בודד שמוגדר לעבודה הזו – בעוד שאפשר להרכיב ארונות הזזה לבד באמצעות הוראות פשוטות, אפשר גם להסתייע בנגרייה, ומעבר לשירות של נגרייה, אתם יכולים למצוא גם הנדימן פרטי שיעזור לכם. 

אם כך, רגע לפני הרכבת ארונות הזזה בבית, יהיה כדאי לערוך השוואת מחירים בין הנדימנים ואנשי מקצוע אחרים. הפשילו שרוולים, יוצאים לדרך – הנה כמה דברים שכדאי לדעת בנושא: 

מהו בעצם ארון הזזה, ומי בדרך כלל מרכיב אותו?

ארון הזזה הוא סוג של ארון בגדים עם דלת המחליקה לחלל פנימי, מה שבדרך כלל קורה באמצעות מסילות. בדרך כלל, הארון עשוי מעץ ומתכת, אם כי קיימות גם כמה חברות שמייצרות אותם גם מפלסטיק. 

בעלי המקצוע המרכיבים ארון הזזה או ארונות הם יצרני הרהיטים. הם משתמשים בכישוריהם כדי ליצור רהיטים ייחודיים ויפים אלה עבור הלקוחות שלהם, אבל גם ניתן להזמין את חברת הרהיטים אליכם הביתה כדי לבצע התקנת ארונות הזזה בצורה מקצועית. 

האם קיימים בעלי מקצוע נוספים אשר מרכיבים רהיטים חוץ מיצרני הריהוט?

כאמור, אופציה אחת לשירות הרכבת ארונות הזזה היא נגריות או מרכיבים מטעם יצרנית הריהוט ממנה רוכשים, ואופציה נוספת יכולה להיות שימוש בשירותי הנדימן להרכבת ריהוט.
קחו בחשבון שסיוע של חברת הרהיטים בדרך כלל יהיה לכם יותר יקר מאשר הסיוע של הנדימן שעובד בצורה עצמאית – אם חברת הרהיטים תגבה ממכם מחיר ממוצע של כ- 1,000 ₪ ומעלה על הרכבת ארון, הרי שהנדימן יגבה ממכם משמעותית פחות.
 מעוניינים להוזיל את העלויות אף יותר? בצעו השוואת מחירים בין הנדימנים להרכבת ארונות, ובכך תוכלו לאתר שירות אף יותר זול. 

כך או כך, כשעולה צורך של הרכבת ארון הזזה בין אם תבחרו בשירותי נגריה או בשירותי הנדימן, תמיד מומלץ לערוך השוואת המחירים כדי לאתר את השירות המשתלם ביותר.

האם אפשר לפרק ארון הזזה קיים ולהתקינו מחדש?

אם אתם לקראת מעבר דירה, אתם ודאי מתלבטים בין רכישת ארון חדש לבין פירוק הנוכחי והתקנתו בדירה החדשה. ובכן, קחו בחשבון שארון שאינו איכותי מספיק, לא בטוח שיחזיק מעמד במהלך פירוק והרכבה מחדש. 

ארונות מהסוגים האלו נוטים לפעמים להיהרס כליל כאשר מפרקים אותם לאחר שנים של שימוש. הברגים מתקשים להיות מוברגים חזרה, חלקים מסוימים עלולים להישבר לכם ביד וכו'. לכן, בעת מעבר דירה בדרך כלל יהיה מומלץ לרכוש ארון חדש. וכמו שערכתם השוואת מחירים בין אנשי מקצוע, תוכלו גם לערוך השוואת מחירים בין חנויות לרכישת ארונות הזזה לבית – כך  יתאפשר לכם להתנהל-צרכנית הכי חכם שאפשר. וזכרו, בין אם מדברים על איש מקצוע או רכישת ארון, אל תמהרו ללכת על הזול ביותר. לעיתים הזול יוצר יקר בטווח הארוך. 

מאמרים נוספים
לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?