fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מטבח סטנדרטי-הנגיעות שמטביעות DNA אישי

מטבח

כל מי שאי פעם בנה בית, יודע שהמטבח הוא פרויקט מורכב, יקר ושמצריך לא מעט מחשבה. גם אם בוחרים מטבח מאיקאה, עדיין יש צורך לחשב מיקומים, גדלים, צבעים, שילובים, ובאופן כללי לנווט בין אינספור אופציות. עם זאת, גם אם בוחרים במטבח שמעניק לא מעט חופש משחק, עדיין בסופו של יום מדובר במטבח שמשדר ייצור תעשייתי – עידן מודרני. עידן בו הכול מיוצר בלחיצת כפתור, ע"י תוכנות ומחשבים. מבקשים להצליח לקחת את המטבח הסטנדרטי שלכם למקום יותר אישי, אחורה בזמן ובו זמנית עידן קדימה? מוזמנים לקבל מגוון רעיונות שיעניקו למטבח שלכם נגיעה אישית – נגיעה אנושית!

מטבח לפי הדוגמה של העוגה

רגע לפני שנצלול להציג את אותם פריטים מיוחדים שבכוחם לשנות את סך האווירה, נעצור להעניק השוואה מתבקשת. אם נישאר בטריטוריה של המטבח, נציין שניתן לקנות עוגת שמרים במאפייה, לחתוך אותה יפה ולסדר בצלחות לצד כוס קפה. עם זאת, אם נכין לבד את העוגה, ונגיש אותה בדיוק באותה צלחת, רק שהפעם ריח של מאפה טרי יתפשט בכול הבית, והעוגה תהיה חמה ואף תדע להעיד על היכולות הקולינריות שלכם, תהיו בטוחים שהחוויה והרושם יהיו לגמרי שונים, וכך בדיוק נכון הדבר כאשר מדובר במטבחים שמציגים עבודת יד.

רוצים מטבח משודרג? אלוהצעות שעשויות להחיות אותו

  • מחליפים לחזיתות בעבודת יד – יש לכם מטבח ומבקשים להחיות אותו? ובכן אחת מהאופציות היחסית זולות (יחסית להחלפת כל המטבח), אך שמייצרת השפעה רבה היא להחליף רק את החזיתות של הארונות. מכאן שאם תמיד חלמתם על מטבח עץ אלון, ניתן להגשים זאת מבלי לפרק את הכול. בנקודה זו שווה לבחור להשאיר את הגוון הטבעי של העץ, לשחק עם פרופילים מעוגלים (באופן שמעיד על חוסר שלמות בעלת חינניות טבעית), להוסיף מסגרת בחלק מהחזיתות ועוד. 
  • פשוט ידית – לא רוצים להחליף את כל החזיתות? תתפלאו לגלות עד כמה תוספת קטנה כגון ידית עשויה לשנות את כל התמונה. בנקודה זו ניתן לבחור בידיות ברזל שמציגות עבודת אומן, בידיות שעשויות מחרסינה מצוירת שלוקחת לטיול בזמן וכדומה.
  • חזית מתריס או מזכוכית סבתא – עוד אופציה שמשפיעה על סך הנראות, היא להחליף רק חזית אחת של ארון, אך בחזית מיוחדת, כזו שבכוחה לקחת את כל המטבח לכיוון שונה לגמרי. אחת מהאופציות היא לבחור בזכוכית סבתא. מדובר באותה זכוכית שנראית כמו תחרה, שאינה שקופה ושכן מעניקה דוגמה מרשימה. אופציה נוספת שמאוד מתאימה למטבחים כפריים, אך לא רק, היא תוספת של תריסים. מדובר בחזית שנראית כמו תריס של חלון ישן, כך שמייצרים תא מאוורר שמעניק הצצה. כאן כמובן ניתן להתפרע עם מגוון צבעים, ואם בוחרים בגוון קונטרסטי, ניתן ליהנות מתוצאה מפתיעה.
  • משחקים עם טרנדים ישנים – כמו בעוד מקומות בבית, למשל חדר שינה, לפריטים קטנים יש כוח לייצר שינוי גדול, ופה נעצור להעניק מספר המלצות. אחת מהן היא לקחת טרנד ישן מתחום המטבחים, אך להכווין אותו למקום שלכם. כך למשל אם פעם היה נהוג לתלות צלחות חרסינה על קירות המטבח, הרי שניתן למצוא צלחות שמתחברים לאיורים שלהן, ופשוט לשלב במרחב. כמו כן, גם תוספת של עמדת עציצים עשויה לרכך את המראה ולהטמיע בו נשמה, ואפילו מדף של ספרי מתכונים לצד קערת לימונים.  

האפשרויות קיימות – תתחילו לבחור!

מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?