fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיצוב מחדש והתאמת רהיטים לבית

אין כיף גדול מזה שמשפיע על תחושת ההתחדשות והרענון שלנו בבית, מעיצוב מחדש של כל מה שיש לנו כבר והתאמה של רהיטים חדשים.

העיצוב הוא לא תמיד דבר שחייב להיות מסובך, מורכב או יקר. לעיתים מדובר בסך הכול בשינויים קלים ממש אשר אלו יוצרים את ההבדל הגדול.

לפעמים די בתוספת של כורסה בסלון או שולחן כתיבה חביב בחדר הילדים ואלו כבר יעשו את העיצוב המחודש.

התאמת רהיטים זו אומנות

כולנו קונים רהיטים במהלך החיים. הבעיה היא שלרוב אנחנו רוכשים אותם טיפין טיפין. אנחנו לא קונים בבת אחת את כלך הרהיטים יחד. זה מה שלמעשה יוצר במקרים רבים את חוסר ההתאמה, את המראה הלא נוח והלא נעים לעין כאשר אין למעשה קו אחיד העובר בין הרהיטים השונים. גם אם יש לכם את המודעות לזה זה לא תמיד באמת יעזור לכם. כי הרהיטים הישנים כבר איבדו מהיופי שלהם בעוד הרהיטים החדשים לוכדים את העין וגורמים לכל העיצוב של החלל לאבד מטעמו.

זו הסיבה שאנשים רבים אכן מחדשים את כל הרהיטים כאשר הם מבקשים להוסיף רהיט משמעותי שהיה חסר להם עד כה.

בכל מקרה, תמיד עדיף להיעזר באנשי מקצוע מתחום העיצוב וזאת על מנת להבטיח כי העיצוב המחודש יתקבל נעים ונוח לעין.

שיפוץ ועיצוב מחדש של הבית

אנשים רבים מגיעים לשלב כלשהו בחייהם בהם הם מבקשים לשנות את העיצוב של הבית כדי להתאים אותו לצרכים החדשים שלהם. לעיתים אלו ילדים שנולדו והצטרפו למשפחה ולעיתים זה כבר בשלבים בהם הילדים פורחים מהקן. כך או כך, הצורה והעיצוב של הבית דורשים בזמנים הללו שינוי על מנת שאפשר יהיה ליהנות מניצול טוב יותר של כל החללים בבית.

ברוב המקרים ידרשו שיפוצים מהסוג הזה גם שבירה של קירות.

כאן יש לשים לב ולתכנן בצורה קפדנית את העיצוב המחודש. אם אכן אתם מבקשים להסיר קירות בבית, חובה עליכם לפנות אל מהנדס שיבדוק ויאשר כי אכן אפשר לבצע את המשימה וכי אין כל מניעה בהסרת הקירות הרצויים.

לעיתים מדובר בקירות שמכילים תשתיות שונות שעלולות להיפגע ולעיתים אלו קירות תמך של הבניין והסרה שלהם תחליש את כל הבניין. כך או כך, אין לעשות כל צעד בלי להיוועץ עם אנשי מקצוע.

תכנון מראש – זה מה שצריך

כאשר יש תכנון מוקפד מראש של כל השלבים ושל כל המשימות שאמורים להתבצע, הרי שאפשר יהיה לבנות תוכנית פעולה מדויקת ומדוקדקת מול כל נותני השירות. כך שאפשר יהיה לבנות לו"ז עם צפי משוער לכל עבודה וכך גם לדעת מתי תהיו אחרי כל הסיפור הזה.

כולנו יודעים שעיצוב מחדש של הבית עשוי לארוך הרבה זמן. במיוחד אם זה כולל שבירת קירות, ריצוף, צביעה וכמובן גם המתנה לרהיטים החדשים.

אברהם ניסור בטון הוא המומחה לעבודת הכוללות ניסור קירות.

מאמרים נוספים
לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?