fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפים לעיצוב והתאמת בית חכם ומאובטח

העידן בו אנחנו חיים מאפשר לנו ליהנות מהשינויים הטכנולוגיים האדירים ששינו את חוקי המשחק. הטכנולוגיה נכנסת לכל מקום, גם לבית הפרטי שלנו. לעיתים, נדמה כאילו אנחנו חיים ממש בסרט מדע בדיוני, שעה שאנחנו יכולים לכבות או להדליק את דוד המים דרך האפליקציה, כאשר אנחנו מתקשרים עם שואב האבק הרובוטי בעזרת הטלפון וכן הלאה.

השינויים מרחיקי הלכת דורשים מאיתנו להתייחס גם לתהליך עיצוב הבית ולהבין איך אנחנו משלבים את הטכנולוגיה ואת התוכנה החכמה, באופן שיתאים לעיצוב הבית שלנו. הדבר נכון בהתקנה של תוכנות לניהול חכם של הבית בכל פרמטר, לרבות במערכות האבטחה שהתקנו לשמירה על הבית שלנו. אם אתם רוצים לשמוע עוד ואם הנושא מעניין אתכם, זה הזמן לצלול פנימה.

איך מערכת של בית חכם נותנת לנו מענה בתחום האבטחה?

מערכת של בית חכם מאפשרת לנו, למעשה, להשתמש בפתרונות אבטחה מתקדמים שלא היו זמינים בעבר, וודאי שלא בשיעור כזה. היום, אפשר להתקין מצלמות מתקדמות, חיישנים שיתנו מידע מהיר, מיידי, על מה שמתרחש בבית בשעה שאתם לא נמצאים. אתם יכולים לבדוק מי מגיע אליכם הביתה ולהרגיש בטוחים בזכות מערכת של אינטרקום מתקדם ועוד.

כאן אולי המקום להדגיש, עד היום אינטרקום היה בסך הכל מערכת שמאפשרת לדיירי הבית לשמוע את הקול של מי שהגיע לבקר. היום, אתם יכולים לראות מי מגיע אליכם, לתת הוראות לשליח שבא להביא לכם חבילה, להיות בטוחים כי אתם נותנים רשות כניסה למי שאתם רואים את פניו ומזהים אותו ועוד. לא רק זה, אלא שמערכת אינטרקום מתקדמת, כוללת בין היתר זיהוי של דיירי הבית בעזרת סיסמא אלקטרונית, טביעת אצבע וכן הלאה. כך שאתם יכולים להבטיח, גם אם אתם לא נמצאים בבית, כי לילדים, לקרובי המשפחה, לעוזרת ולכל מי שצריך להיכנס למתחם, יש רשות כניסה ולא לאף אדם אחר. כך לא צריך להשתמש במפתח ידני שעלול ללכת לאיבוד, או גרוע מזה, להפוך לכלי שרת בידי פורצים וגנבים.

איך מעצבים בית מצוייד במערכות של בית חכם

אז זהו, זה שאתם נהנים מהמערכות הללו, לא אומר שאתם משועבדים אליהן. כלומר, אתם ממש לא חייבים להציב את המערכת במקום בולט או לא מחמיא. הרי הרבה פעמים, דווקא העזרים הטכנולוגיים הללו לא תמיד אסתטים. בין אם משום שהמערכות מחוברות לשורה של כבלים ומוליכי חשמל, בין אם משום שמדובר על מכשירים לא מעוצבים בדרך כלל.

כאן יש לכם כמה אפשרויות:

  1. לרכוש מוצרים שמעוצבים במיוחד לבית הפרטי: כלומר, מוצרים שעוצבו כך שיתאימו לבית וישלימו את האסתטיקה של המרחב כולו.
  2. להכניס את המערכות לנקודות שיאפשרו חיפוי מלא של המוצרים: אתם יכולים לבחור שההתקנה של המערכות תיעשה באופן כזה שהכבלים ומוליכי החשמל יהיו מאחורי קיר או כל חיפוי אחר. כך העיצוב של הבית לא ייפגע.

צריך לדעת למי לפנות להתקנה של מערכת לבית חכם

מערכות אבטחה לבית חכם, החל מאינטרקום מתקדם וכלה במצלמות אבטחה, דורשות התקנה נכונה ומקצועית כמו גם בקרה של מצב המערכת בכל פעם מחדש. לכן, חשוב לפנות לאנשי המקצוע המתאימים לביצוע המלאכה.

לכל שאלה, מוזמנים לפנות אלינו באתר או דרך מספר הטלפון.

מאמרים נוספים
לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?