fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיצוב חדר השינה מתחיל בפרטים הקטנים

עיצוב חדר השינה

על מה לשים לב בעת עיצוב חדר השינה?

אין תחליף לפרפרים בבטן שמלווים אותנו טרם ביצוע 'מהפך' של עיצוב בחדר השינה, והתאמת הקו הדקורטיבי שלו לטעמנו האישי. חדר השינה מסמל עבורנו רוגע, שקט, מנוחה. הפסקה והתנתקות מכל עשייה. זהו המקדש האישי שלנו, המקום האינטימי אליו היינו רוצים להתחבר, המקום שבו היינו רוצים ללכת לישון וכן איפה שנרצה לפקוח עיניים ולהתעורר בחיוך רחב של פינוק.

באתרנו, תוכלו למצוא מגוון רחב של חדרי שינה, אך כאן נרצה לעשות לרגע פאוזה מן ההיצע של המוצרים, ולשים את הדגש על הדרכים שבאמצעותן תוכלו למצוא את ההרמוניה שבין פונקציונליות, לבין טעמכם האישי.

כפרי? מודרני? נסו לשמור על אחידות

אם ננסה לרגע למצוא את המכנה משותף של תמונות חדרי שינה מעוררות קנאה במגזינים ובקטלוגים, הרי שבוצעה שם מלאכת התאמה עיצובית קדחתנית שלקחה כל פרט ופרט בחשבון ובקפידה. אין ולו פריט אחד שסותר את רעהו, והכל משתלב בהרמוניה נפלאה.

כיצד כל זה יכול לבוא בחשבון בחדר השינה? ישנם זרמים עיצוביים רבים, אך אם ננסה להפרידם בצורה מעט גסה, אז הרי ישנו הזרם הכפרי ומנגד הזרם המודרני-עכשווי. באם בחרתם בעיצוב כפרי, וודאו שאתם רוכשים מיטה זוגית עם בסיס למיטה מעץ מלא שנראה את צבעו החום והחמים של העץ. וודאי שחדר השינה לרבות הקומודה והשידות, יתאימו לקו העיצובי הזה, אך מה בנוגע לארון? כאן ניתן לבחור בעיצוב כפרי שישבור מעט את הצבע הקיים.

באם העץ משדר צבע חום וחמים, הרי שהארון יכול גם הוא לבוא בעיצוב עץ מלא, אך כזה בצבעים קרים שנוגדים את הקו הכללי. ניתן לבחור בגוונים כחולים אפורים, או בגוון שמנת.

אפשרויות אחסון נוחות בעת עיצוב חדר השינה

וודאי שכאשר נחשוב על קו עיצובי, הימצאותן או אי-הימצאותן של אפשרויות אחסון, לא יהיו אלו שיעלו בראשנו במחשבה ראשונה. אולם שימוש בפתרונות שונים שיאפשרו לנו לרווח את החדר ולצמצם את מספר הפריטים על השידה והקומודה, יכול לסייע רבות ביצירת קו עיצובי מרגיע ומזמין.

בקטלוג חדרי השינה שלנו, תוכלו למצוא מגוון מיטות עם בסיסים מרופדים הכוללים אפשרויות אחסון, וכן שידות תואמות עם שתי מגירות.

ריווח חלל החדר אמנם יכול לסייע רבות ביצירת אווירה מזמינה ונעימה, אך אל תוותרו כליל על כל אבזור דקורטיבי באשר הוא. ניתן לאבזר את החדר עם שעון יפה, תמונות קיר, קישוטי נוי ספורים על הקומודה או להוסיף פריטים דקורטיביים שימושיים נוספים דוגמת וילונות.

מידות החדר

מרביתנו מגיעים לשלב הרכישה כשכבר יש לנו תמונה בראש כיצד כל הפריטים מסתדרים יחדיו לכדי עיצוב חדר השינה שבו חשקנו. אך רגע לפני שאתם ניגשים אל המלאכה, הקפידו לקחת מידות ולתכנן בקפידה את חדר השינה.

בקטלוג שלנו, תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמי חדרי שינה ובעיצובים משתנים. הקפידו להתייעץ עם צוות המעצבים שלנו העומד לרשותכם, ושישמח להבין את סוגי הדגמים שעניינו אתכם. מומלץ לקחת את מידות החדר בטרם השיחה. יחד, נתאים את הדגם הנכון עם מידות שיותאמו לחלל החדר, ושלא יפגמו בתחושת המרווח.

מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?