fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חוזרים לעבוד מהבית? טיפים למשרד בייתי

לעבוד מהבית

לעבוד מהבית עם ריהוט נוח ומרחב מותאם

השנה האחרונה הציבה בפנינו אתגרים רבים, כדוגמא יציאה לחל"ת, שינוי קריירה ,מעבר לעבודה ולימודים מהבית ועוד. הסיטואציה של לעבוד מהבית, ללמוד מהבית ובכלל לשהות יותר בבית היא סיטואציה שלא תמיד נוחה לכולנו במיוחד שביחד איתנו בני בית נוספים נאלצים לעשות זאת גם. כדי שבסגר הקרוב תוכלו להפוך את העבודה והלימודים לאפקטיביים ונוחים יותר בשבילכם, הכנו מספר טיפים שיעזרו לכם הפוך פינה קטנה בבית לפינת עבודה ולימודים אולטימטיבית!

על מה נשים דגש?

  • מיקום בבית – כאשר מחליטים על אזור או חדר בבית שיהיה הפינת עבודה שלנו, כדאי שנבחר מקום אפקטיבי לזמן העובדה. חשוב שנוודא שיש קליטה טובה של אינטרנט, מספיק חיבורים לחשמל, ומומלץ קרוב לחלון בשביל כניסת אוויר נעימה מבחוץ.
  • תאורה– תאורה משפיעה משמעותית על סביבת העבודה ועל האווירה שאנחנו רוצים לצור. היא יכולה להכביד על העיניים ולעייף אותנו, או לעשות אותנו יותר ערניים. מומלץ למקם את פינת העבודה שלנו ליד חלון מכיוון ותאורה חיצונית היא התאורה המומלצת ביותר. אם לא מתאפשר כדאי לנסות תאורה שניתן לשנותה בהתאם לשעה, או אפשרות נוספת היא לדאוג לתאורת תקרה, ומנורת שולחן מסוגננת, שתוסיף עניין לשולחן ואור לעיניים.
  • נוחות- העניין במשרד ביתי הוא שאתם הולכים להעביר שם הרבה מאוד זמן, לכן כדי להימנע מכאבים מיותרים כדאי לבחון הזמנה של כיסא אורטופדי איכותי. כיסא איכותי ימנע כאבי גב מיותרים, ויסייע לכם לעבוד ביעילות יותר.

בנוסף לכיסא מומלץ לבחון רהיטים מותאמים אישית לכם ולצרכים שלכם, כמו למשל שולחן גבוה או נמוך, רחב או צר שמתאים לגודל החדר ולכמות הציוד שיהיה עליו, או מוצר שיגביה את המחשב שיעזור לכם להימנע מכאבי צוואר.

  • מרחב אישי- כמה פעמים נמנעתם מלהביא את העבודה לבית? אך מה עושים כשהעבודה נמצאת בבית? יצירת מרחב אישי יסב לכם שקט ויצור הפרדה בין העבודה לחיים הפרטיים בבית. לא תמיד מתאפשר למצוא חדר שקט או פינה שקטה בבית, אך כיום יש אפשרויות שונות ליצירת הפרדה. למשל שימוש בווילונות כקיר מפריד או עיצוב שונה ובולט במיוחד של אזור העבודה יצור הפרדה ויזואלית, אפשרות נוספת היא שימוש בפונקציה של מחיצות אקוסטיות ליצירת הפרדה פיזית וקולית באזור העבודה שלכם, במיוחד למי שזקוק לשקט בזמן העבודה. 
  • צרו אווירה- כשאתם עוברים לעבוד מהבית השתמשו באמצעים ויזואליים כדי לייצר אווירה נעימה בפינת עבודה שלכם. למשל שימוש בעציצים צבעוניים, אביזרים ייחודים למחשב ולשולחן , לוח שנה מעוצב, כוס קפה ייחודית ובעצם כל מה שיסב לכם שמחה ורוגע בזמן העבודה שלכם מהבית.

לסיכום,

יש חשיבות גבוהה בבחירת המרחב האישי כשעוברים לעבוד מהבית או ללמוד מהבית ויש לה השפעה רבה על האפקטיביות שלנו. בכל מצב חשוב לבחור את הרהיטים והמוצרים האיכותיים ביותר שיעזרו לכם לעבור את תקופת השהות בבית בצורה הטובה ביותר.

מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?