fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיצוב הבית לאחר שיפוץ

עיצוב הבית הינה פעולה הנדרשת כאשר מדובר בדירה ישנה או כשיש תוכנית שיפוץ על הפרק. כבר בתהליכי השיפוץ הראשוניים, כדאי להכניס את תוכנית העיצוב כחלק בלתי נפרד מהשיפוץ. ניתן להיעזר בשירותיו של שיפוצניק, קבלן, וכן, מעצב פנים מקצועי לשם תכנון העיצוב והחידוש. בסיום התהליך, כדאי ומומלץ לקפוץ לחנות עיצוב לשם קניית אקססוריז ואביזרים משלימים.

סיימתם לשפץ? איך מתחילים לעצב?

הקבלן ואנשי השיפוצים סיימו את עבודתם? השיפוץ סוף סוף הסתיים? כעת, מתחילה העבודה הכי כיפית – עיצוב הבית. תחילה, הבינו מהו התקציב שתרצו להשקיע. שנית, הבינו מהם החלקים הדורשים תשומת לב והתאמה עיצובית. שלישית, ערכו קניות ורכשו אקססוריז משלימים.

הדבר ההתחלתי שאיתו נרצה להתחיל הם קירות הבית. בשלב זה, קיימים שני אופציות: הדבקת טפטים, או צביעה מחודשת לפי טעמכם. בשלב השני, יש למקם את הריהוט באופן מעוצב. במידת הנדרש, יש לרכוש עיצוב ואביזרים שחסרים. בשלב השלישי, ערכו את הקניות הנדרשות, בצעו את ההתאמות הדרושות, ורכשו כמה אקססוריז משלימים. בקרו באחד מהסניפים של איקאה, באיקאה תוכלו למצוא דברים חדשים, אביזרים מעוצבים, וחפצי נוי שיוסיפו רבות לעיצוב הביתי. כדאי ומומלץ להתייעץ עם מעצב או מעצבת פנים לגבי עיצוב הבית, החדרים, והחללים השונים בדירה.

האם כדאי להיעזר במעצב פנים או לעצב לבד?

עיצוב בצורה עצמית, לבד, ללא עזרתו של מעצב פנים, יכולה לחסוך לכם מאות שקלים בודדים. אם זאת, ייתכן שגם תשרפו כסף על תוצאה שאיתה לא תהיו שלמים. מלבד זאת, עיצוב פנים בצורה עצמאית דורשת כמויות זמן אדירות, ידע בעיצוב פנים, התעסקות ובירוקרטיה, ועוד המון דברים.

פנייה למעצב פנים תבטיח לכם עבודה יסודית בהתאם לתנאי עיצוב הפנים המודרניים ביותר. בנוסף, מעצב פנים יחסוך לכם טרחה בהתרוצצויות שונות, יפנה לכם זמן רב, ויחסוך לכם התעסקות. מעצבי הפנים בישראל מביאים תוצאה מושלמת, תוצאה שאיתה כל אחד ישמח להתגאות. מעצבי הפנים למדו על בשרם את תחום עיצוב הפנים, ולהם, יש חוש עיצובי מיוחד. לא כל אחד יכול לעסוק במלאכה, היו בטוחים בכך. מעוניינים לשדרג את הבית? לעצב אותו קצת אחרת? שירותיו של מעצב פנים מקצועי יהיו בחירה מצוינת. שיפוץ ועיצוב דירה צריכים להיעשות בקפידה רבה, בהתחייבות.

מחפשים רהיטים בהתאמה אישית? מערכות ישיבה מעוצבות? או כל דבר אחר? אנחנו פה לצידכם. חברת BazarOne מציעה שלל פתרונות לעיצוב הבית, ריהוט בהתאמה אישית, וריהוט משרדי. לפרטים נוספים, להתייעצות, או לכל סיבה אחרת, התקשרו עכשיו – 055-970-6339.

מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?