fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיצוב חדרים ב-2023: המדריך המלא

מתכננים לעצב את החדר בבית? רבים סבורים כי עיצוב חדר עשוי להיות משימה מאתגרת למדי. ריכזנו בעבורכם טיפים שווים לעיצוב חדרים בשנת 2023, כאלה שיעזרו לכם לצלוח את המשימה על הצד הטוב ביותר.

חפשו סגנון אהוב והשראה

כאשר מתחילים לעצב את הבית, חשוב למצוא השראה וכיוונים עיצוביים מעניינים. חפשו ברחבי הרשת דוגמאות לחדרים בסגנון שאהבתם ושימו לב לפרטים הקטנים: תאורה, טקסטיל, ריהוט וצבעוניות.

ריהוט הוא המפתח לעיצוב חדרים

בעיקר כאשר מעצבים סלון אך גם בעת עיצוב חדרי ילדים, חדרי שינה של הורים או כל אזור אחר בבית – הריהוט הוא המפתח לשדרוג משמעותי. הקדישו מחשבה לבחירת מערכות הישיבה, המזנונים, השולחנות ופינות האוכל וגם הארונות בחדרים. יש לקחת בחשבון שכאשר מדובר על תהליך של עיצוב מחדש של הבית (ולא עיצוב בית חדש) אז יהיה צורך בהוצאת רהיטים ישנים.

החליטו על תקציב לעיצוב החדר

מהניסיון שלנו, קל מאוד להיסחף בהוצאות במסגרת פרויקט של עיצוב חדרים בבית ולכן אנו ממליצים לכם להגדיר מסגרת תקציב שממנה לא תחרגו. כדאי לקחת בחשבון כי ברוב הגדול של המקרים יהיו חריגות בתקציב ולכן הוסיפו כ-20% לתקציב הסופי.

שקלו לקחת ליווי מקצועי

נכון, בהחלט אפשר לעצב חדרים באופן עצמאי אך אם תרצו להתקדם עם הפרויקט בצורה מהירה יותר וגם להוריד מעצמכם את המעמסה בצורה משמעותית, מומלץ לשקול לקחת מעצב או מעצבת פנים.

לתהליך הליווי יש לא מעט יתרונות: גורם מקצועי יודע להמליץ לנו על החנויות המתאימות והפריטים המיוחדים, הוא עשוי להוזיל את המחיר בעקבות הנחות ומבצעים שיש לו עם חנויות עיצוב ברחבי הארץ והוא כמובן מלווה אותנו בתהליך ומסייע בקבלת ההחלטות הנכונות בכל הקשור לעיצוב החדר.

אגב, כאשר בוחרים לקחת ליווי של מעצבת פנים, ניתן גם לקבל הדמייה של החדר באמצעות תוכנות מיוחדות וכך אפשר לראות איך החדר יראה (פחות או יותר) בסוף התהליך.

נצלו נכון את קירות הבית

הקיר של החדר יכול להיות "שקט" ונקי אך אפשר גם להשתמש בו על מנת ליצור עניין בחלל. הדרכים הנפוצות ביותר לשדרוג הקיר הן צביעה שלו בצבע דומיננטי אך אפשר גם לבחור להדביק עליו טפט מיוחד או פשוט להוסיף לו מדבקות מיוחדות, פעולה אשר נפוצה מאוד בעיצוב חדרי ילדים.

הקדישו מחשבה למיקום הפריטים

לפני שמתחילים בתהליך של עיצוב החדר, נסו לחשוב על מספר אופציות שונות למיקום של הפריטים השונים. האם הארון צריך להיות בקיר השמאלי או הימני? האם כדאי למקם את הספה עם הגב למרפסת או דווקא בצד? כל אלו החלטות שנדרש לקבל אך בהחלט אפשר לעשות שינויים תוך כדי תנועה.

לסיכום, עיצוב חדרים ב-2023 מצריך מאיתנו תכנון ומחשבה. כדאי לחשוב על הריהוט שנשלב, על עיצוב הקירות ועל המיקום של הפריטים. במידת הצורך, כדאי להיעזר בגורם מקצועי קרי מעצבי פנים.

מאמרים נוספים
לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?