fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ניקוי ספות מקצועי – מה חשוב לדעת לגבי חברת הניקיון?

ניקוי ספות מקצועי

מה חשוב לדעת כשרוצים ניקוי ספות מקצועי?

בשוק יש לכם לא מעט חברות ניקיון מקצועיות, חלקן אולי אפילו חובבות. וזו הסיבה לכך שצריך לדעת במי אתם מסתייעים. אל תתפשרו על פחות מאשר שירות של ניקוי ספות מקצועי, הכוללים גם אחריות על עבודת הניקוי. בואו נבין כיצד בוחרים את חברת הניקיון שלכם. וגם, אולי בכלל עדיף לנקות ספה לבד?

בואו נתחיל עם העניין של ניקוי ספות לבד. האם יהיה כדאי? ובכן, זה הכול תלוי בסוג הכתם, ביכולות הניקוי שלכם ובחומרי הניקוי שאיתם אתם עובדים. בעוד שישנם כתמים שקל יחסית להסיר, ישנם כתמים עקשנים שיעשו לכם את המוות. למשל, בואו נדבר קודם כל על עובש, האם ניתן ואפשרי להסיר עובש לבד מהספה? הנה כל המידע לגבי הסרת עובש מספות בד, ספות עור ומשאר הרהיטים בבית.

הסרת עובש לבד או בעזרת חברת ניקוי מקצועית?

עובש עשוי לצוץ בכל פינה בבית כמעט, במיוחד במקומות שבהם ישנה לחות או רטיבות. וכשעובש צץ לו, בדרך כלל זו חתיכת מלחמה עד שהוא מחליט לנטוש לצמיתות. ההמלצה הכי גורפת? חברת ניקיון להסרת עובש מהספות.

אם תנסו להסיר את העובש לבד, יש סיכוי טוב שהוא ישוב לגדול שנית ושלישית. אם אתם בכל זאת מתעקשים להסיר עובש לבד, אנחנו ממליצים לכם לעשות זאת בעדינות ובעזרת מטלית לחה באופן קל. במילים אחרות, אל תשתמשו במטלית ספוגה במים שנוטפים.

מדוע לא להשתמש בהמון מים כדי להסיר עובש?

זה רק ירטיב עוד יותר את האזור שבו העובש גודל. בנוסף, זה יגרום להחדרת העובש עמוק יותר אל תוך בד הספה. התנועות שלכם צריכות להיות סיבוביות ואתם אמורים ללחוץ ממש בעדינות. אל תלחצו חזק עם המטלית הלחה, זה גם כן יגרום להחדרת העובש עמוק יותר אל הספה.

מעבר לעובש, כמובן שעל הספה יכולים להתגלות עוד המון סוגים שונים של לכלוכים וכתמים. בסופו של יום, ניקוי ספות מקצועי עושים גם בעזרת מכונות ניקוי. השיטות הביתיות זה אחלה וזה יופי, אבל יש לפעמים סוגי כתמים (כמו הפרשות גוף) שמחייבים מכונת ניקוי מקצועית.

מה כדאי לעשות  לפני שבוחרים חברת ניקוי ספות מקצועי ?

אם אתם צריכים מכונת ניקוי מקצועית לניקוי ספה, אנחנו נמליץ לכם קודם כל לערוך השוואת מחירים. בימינו אתם יכולים למצוא באינטרנט אפילו מחירונים מומלצים לצרכן עבור ניקוי ספות. לאחר שאתם סוקרים מחירון מומלץ לצרכן וגם עורכים השוואת מחירים, יש לכם את כל הכוח לבצע עסקה אטרקטיבית.

ודבר אחרון שאנחנו נרצה להמליץ עליו, תבקשו אחריות על עבודת הניקוי. בין אם יש צורך שירות של ניקוי ספות או ניקוי כללי לבית, תערכו חוזה התקשרות מסודר אל מול חברת הניקוי. בחוזה תכללו גם סעיף אחריות על עבודת הניקוי בביתכם, או במשרדכם.

מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?