fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הובלת רהיטים לדירה החדשה

רהיטים

הליך רכישת דירה חדשה הינו הליך ארוך ומייגע המצריך לא מעט בדיקות ובירורים טרם קבלת החלטות חשובות ומשפיעות על שלל נושאים. לכן, אנשים רבים אשק כבר רכשו את דירת חלומותיהם, סבורים כי כלל ההחלטות החשובות עליהן היו צריכים להשקיע זמן ומחשבה חלפו. הם בוחרים את מובילי רהיטים שלהם באופן שרירותי בטענה כי לא נדרשים יותר מכמה גברים חסונים ורכב גדול בכדי להוביל רהיטים לדירה חדשה. לכן, חשוב להדגיש ולומר כי גם אם אתם נכנסים לדירה חדשה לאחר השקעת זמן ומאמץ רב בבירורים ובחירות רבות, חשוב להשקיע את טיפת המאמץ האחרונה לבחירת מובילים מקצועיים שיבטיחו לכם רהיטים במצב תקין ואסתטי לדירה החדשה.

הבחירה האחרונה טרם כניסתכם לדירה החדשה, אל תקלו בה ראש ובחרו צוות הובלה מקצועי ומנוסה

בניגוד למקובל לחשוב, מובילים שאינם מספיק מקצועיים ומנוסים לא יצליחו להעביר רהיטים ללא פגיעה או תקלה כלשהי. אם מדובר ברהיטים גדולים במיוחד, קיים סיכוי סביר שהם לא יעברו בפתח הדלת או לא יכנסו למעלית מה שלא אחת מצריך שירותי פירוק והרכבה. מובילים ללא ניסיון וידע מקצועי לא יגיעו מצויידים בכלל הכלים והידע המקצועי הנדרש לפירוק הרהיטים שלכם מה שבמקרה הטוב ידרוש מכם להזמין צוות הובלה חדש ומקצועי ובמקרה הרע יאלץ אתכם להישאר עם רהיטים מפורקים שלא הצליחו להרכיב כראוי. אך גם אם לא מדובר ברהיטים גדולים במיוחד, מובילים שאינם מקצועיים לא ידעו להתמודד גם עם רהיטים עדינים ושבירים.

ציוד עטיפה מקצועי לשמירה מקסימלית על רהיטים

מובילים מקצועיים המגיעים לעבודת הובלת רהיטים לדירה חדשה מצויידים בכל ציוד העטיפה המקצועית במטרה לשמור על כלל הרהיטים העדינים ביותר. הן מכירים מניסיונם את כל הרהיטים שעלולים להיפגע בדרך ובוחרים לעטוף בצורה הרמטית למניעת סכנה מיותרת. לעומתם, מובילים שמנסים להשלים הכנסה בשעות הערב בעזרת הרכב הגדול, לא ידעו לזהות את הרהיטים העדינים ביותר וכמובן שיגיעו ללא ציוד עטיפה מקצועי. הובלה מסוכנת זו עלולה להיגמר בסריטות רבות על רהיטים, סדקים או אך שברים של ממש.

ביטוח של רהיטים

אם לא די בכך, חשוב לדעת כי רוב ככל המובילים החובבנים לא מעניקים ביטוח למוצרים, מה שאומר כי בנוסף לסיכויים הגבוהים לפגיעה במוצרים שלכם, הם אף.כלל לא מבוטחים. לעומתם, מובילים מקצועיים מעניקים ביטוח מלא לכלל המוצרים כך שגם אם מוצר יפגע, תוכלו לקבל את כל תמורתו חזרה. על כן חשוב מאוד לבחור את מובילי הדירה שלכם בכובד ראש, הבחירה האחרונה טרם כניסתכם לדירה החדשה.

כך תהיו בטוחים שכל הרהיטים יגיעו בשיאם לדירה החדשה

כל שאתם נדרשים לעשות זה לאתר בגוגל כמה שיותר מובילים בקרבת מקום המגורים שלכם ולהתחיל לערוך השוואות וסינונים. קריאת כמה שיותר חוות דעת חיוביות וממליצות אודות מובילים שעוסקים בתחום זמן רב תאפשר לכם להיות סמוכים ובטוחים שהם אכן מקצועיים. כל שנותר זה לקבל הצעות מחיר מהמובילים המומלצים ביותר ולבחור את הטוב מכולם.

 

 

מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?