fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רהיטים מעוצבים ומיוחדים בהתאמה אישית לשנת 2021

רהיטים מעוצבים

רהיטים מעוצבים בהתאמה אישית

עולם העיצוב לעולם אינו קופא על השמרים. תמיד יש מגמות בולטות וטרנדים חמים אשר מכתיבים את השוק ואת הביקוש לשנה או לעונה הבאה. הדבר נכון גם באופן ספציפי יותר לתחום הריהוט: ספות, פינות ישיבה, כיסאות וכדומה – הרכבי החומרים משתנים, הצבעים והמרקמים מתחלפים ועוד. במאמר הבא נציג את המתחדש בתחום הריהוט בשנה הקרובה: רהיטים מעוצבים ומותאמים אישית לשנת 2021.

רהיטים בהתאמה אישית

הכוונה במושג רהיטים בהתאמה אישית היא לרהיטים אשר מעוצבים ומורכבים בהתאמה לצרכי הלקוח. יהיו אלו כורסאות, כיסאות בר, ארונות הזזה או כל רהיט אחר – לכל לקוח יש סט שונה של רצונות לפיו הוא בוחר ורוכש רהיט. הן מבחינה עיצובית – צבע מועדף, צורה וכדומה, הן מבחינת גודל, והן מבחינות נוספות כגון קלות ניקיון, אפשרות לפירוק, עמידות ועוד. לכל לקוח דגש קריטי אחר במוצר אותו הוא בוחר, והחוכמה היא לתת לו בדיוק את מה שהוא צריך על מנת לאפשר לו נוחות מקסימלית מהרהיט הנרכש. אם כך, רהיטים בהתאמה אישית, הם רהיטים שניתן לבצע בהם שינויים בזמן ההזמנה לטובת צרכי הלקוח, תוך כדי הקפדה על קשר איתו ועל תמיכה מלאה ברצונותיו השונים.

אז מה יתחדש שנה הבאה?

אף על פי ש2021 עוד רגע בפתח, עדיין לא הגענו אליה ולכן אי אפשר לחזות במדויק מה יהיו הטרנדים אשר יכתיבו את ההתנהלות בה בתחומים השונים, כולל בעולם הריהוט. יחד עם זאת, סביר להניח שמגמת ההתכנסות הביתית תמשיך לבלוט ודגש גדול יושם על צרכי הבית השונים. הבית ימשיך לתפקד כמיקרוקוסמוס הסופג אלו את כל העולם החיצון ומשמש כמרכז לעבודה, לחינוך וכן לפנאי ולהתרגעות משגרת היום הלחוצה.

לפיכך, אפשר להניח שרבים ירצו לשדרג את פינת העבודה הביתית ולרכוש שולחן מחשב איכותי ונוח לישיבה. עובדים שעברו למודל עבודה ביתית ירצו פינה נוחה עם שולחנות עבודה עמידים (שיצלחו גם כנגד כתמי קפה) ואפשרויות אחסון מרובות, בדמות מגירות נשלפות, מדפים מובנים וכדומה. בנוסף, ניתן לשער ביקוש ברצון לחידושי חדר שינה, למשל באמצעות שינוי של המיטה לדגם מרופד ונח יותר, עם ארגז מצעים מובנה בבסיסו. גם פינות אוכל בבתים שונים צפויים לעבור מייק-אובר, עם דגש על מתן מקום לקיבוץ של כל בני המשפחה ואפשרות לבצע משימות שונות (עשיית שיעורים, בישול, משחק קופסא) על פני אותו משטח עבודה.

 

כל זמן הוא זמן לחידוש רהיטים מעוצבים

כל זמן הוא זמן לחידוש, אם יש רצון לשדרוג ולשינוי אווירה במערכת הריהוט הקיימת. יחד עם זאת, החלפת הקידומת בלוח השנה מזמנת איתה שלל קולקציות חדשות ומפתיעות, בשילוב של מבצעים אטרקטיביים במיוחד. מכאן שתחילתה של שנת 2021 זהו זמן מצוין לבחון את המתחדש בחנויות הריהוט השונות, ואולי אף לחזור הביתה עם איזו כורסה, ספה, שולחן עבודה או מזנון חדש ונוצץ.

מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?