fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיפוי למטבח – איך החיפוי משתלב בעיצוב

החיפוי

אחד החללים המושקעים ביותר בבית, הוא ללא ספק המטבח שלנו. מדובר על חלל בו אנחנו משקיעים לא מעט זמן, מחשבה וכמובן גם כסף, על מנת ליהנות מעיצוב ייחודי ומרשים, אשר משלב בתוכו גם ענייניות ופרקטיות. כלומר, לא מדובר אך ורק בחלל שנראה מעוצב ויפה, אלא הוא גם מתוכנן ובנוי באופן מעשי.לשם כך אנחנו בוחרים להשתמש באמצעים שונים, אשר מצד אחד מאפשרים לנו לבצע עבודות מטבח בצורה סדירה ומצד שני מאפשרים לנו לייצר עיצוב ייחודי במקום. דוגמא טובה לכך היא החיפוי בעזרת אריחים

על פניו, חיפוי למטבח הוא פריט עיצובי ולא משהו שניתן להתייחס כאל פרט מעשי. אך זה לא מדויק. אנחנו לא יכולים לעבוד במטבח שלנו בצורה סדירה אם הקירות שלנו לא נהנים מחיפוי כמו שצריך. זה נכון בוודאי בכל האזור בו אנחנו מבשלים, באזור בו מוצב התנור או הכיריים, ובהם נשתמש לצורך בישול, טיגון ופעולות אחרות.

למה אנחנו צריכים החיפוי של קירות במטבח?

חיפוי למטבח נועד לשמור על הקירות שלנו, ולאפשר לנו לעבוד במקום באופן כזה שנוכל לתחזק את אותו מבלי שייגרם לו נזק. כידוע, בעת עבודה במטבח, נוצרים מצבים של לחות, רטיבות, אדים, וכן עלולים להיווצר כתמים, כולל כתמי שמן. כל אלה עלולים לגרום נזק לקירות, אשר יהיה לנו קשה מאוד לטפל בהם ויתרה מזו, הם עלולים להחמיר עם הזמן ולייצר נזק משמעותי יותר.

בעזרת אריחי קרמיקה שמשמשים בתור חיפוי, אנחנו יכולים גם ליהנות מעיצוב ייחודי במטבח, פריט עיצוב שיכול להפוך את המקום להרבה יותר מעניין, צבעוני וייחודי במיוחד אם הוא משתלב עם הריהוט במטבח. וכן אנחנו יכולים, כאמור, לשמור על הקירות שלנו שלמים, כפי שהם.

כמובן שאם נרצה בעתיד לעשות שיפוץ מלא או חלקי במטבח, נוכל להסיר את האריחים ולהדביק במקומם אריחים אחרים. כאלה שיתאימו לאופי החדש של המטבח, בין אם זה מבחינת סגנון או מכל בחינה אחרת.

כיצד משלבים אריחים במטבח מבחינת עיצוב?

אחת השאלות החשובות ביותר שנצטרך לשאול את עצמנו היא, כיצד נוכל לשלב את האריחים למטבח בצורה נכונה, באופן כזה שישרת את העיצוב במקום. יש לנו אופציות שונות, אנחנו יכולים לבחון אותן ולהחליט בסופו של דבר, מה נכון עבורנו.

אנחנו יכולים לבחור באופציה סטנדרטית של אריחים חלקים בצבע אחד או בשני צבעים, בלי דוגמא או עיצוב מסוים. הרבה פעמים במטבח נקי, מינימליסטי, בוחרים בסוג אריחים שכזה.

אופציה אחרת, היא לחפש דוגמאות יותר מיוחדות, יותר צבעוניות עם הרבה יותר פרטים. אז אנחנו צריכים לבחון כיצד זה משתלב עם שיש, ארונות ופריטים אחרים במטבח.

חשוב לשים לב, לשילוב בין הצבעים, חומרים, וכן לקונספט שאנחנו רוצים ליצור במקום, בשביל שהאריחים ישתלבו בהם בצורה נכונה ומדויקת, כפי שאנחנו מצפים.

מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?