fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אריזות איכותיות להגנה על הריהוט בעת מעבר הבית

מעבר הבית

בעידן הנוכחי, על רקע תאוצת הבנייה, רבים מעוניינים לשדרג את הדיור ולהחליף סביבת מגורים. פרויקטים חדשים, חסכונות כספיים והזדמנויות לשיפור איכות החיים. כל אלה מובילים רבים להחלטה לרכוש דירה או לשכור דירה במקום אחר.ואז נשאלת השאלה, איך מתארגנין בתהליך מעבר הבית?

כיצד עוברים בצורה בטוחה לכתובת החדשה?

יש לקחת בחשבון שמעבר דירה הוא פרויקט מורכב, שדורש היערכות מראש ותכנון מקדים. 
חשוב לתזמן נכון את היציאה מהדירה הקיימת לבית החדש, כך שהכל יהיה ארוז ומוכן לקראת השינוע ושינוי הכתובת. 
קשה מאוד לבצע את ההעברה לבד ולכן, מומלץ לשכור את שירותיה של חברת הובלה אשר תגיע עם צוות מיומן ומנוסה ובכושר פיזי גבוה ותוכל לסייע במעבר בטוח ופשוט, החל בהעברת הפריטים אל המשאית וכלה בפירוקם במקום החדש. 
אל תשכחו לתת את הדעת במיוחד לנושא אריזות של פריטים שונים שצברתם במרוצת השנים על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בפריטים שבירים או יקרים במיוחד, מוצרי חשמל ופריטים כבדים שדורשים הרמה ואפילו מנוף במיוחד אם לא ניתן להכניס אותם למעלית או שמא מדובר במבנה ללא מעלית בכלל, כשאין חנייה מסודרת או ישנם אילוצים שונים. 

מה יש לקחת בחשבון בעת האריזה?

חשוב למצוא אנשי מקצוע שיעזרו לכם עם התהליך של מעבר דירה ולהשקיע מחשבה וציוד בהגנה על הפריטים למזעור הנזקים. אינכם רוצים לגלות שבעקבות העברה נסדקה הספה האהובה עליכם או חלילה נשברה שידה שעברה במשפחה מזה עשרות שנים…
מבחינת תכנון האריזה, יש לעשות סדר ולחלק את הפריטים לקבוצות או "משפחות", כדי להחליט מה לארוז ביחד ומה בנפרד וכיצד לארוז אותם על מנת לשמור עליהם היטב. 
לרוב נהוג לארגן פריטים שלא זקוקים בחיי היום יום עד למעבר עצמו ורק לקראת סיום ובוא המועד – לארגן את הפריטים האחרונים. חשוב מאוד לקטלג את הפריטים עם מדבקות או תוויות שם על מנת שיהיה פשוט לאתר אותם וכן לבחון שאינם מעמיסים יתר על המידה, כך שהמוצרים יפגעו זה בזה או יצטופפו בצורה בעייתית. 
תכננו גם את הסדר של הפריטים או הרהיטים בתוך המארזים וכיצד אפשר להכניס יותר אבל בצורה טובה: למשל, פירוק רגליים של כיסאות, פירוק מוצרים דומים שניתן להרכיב לאחר מכן, מיון הברגים לקופסה קטנה לעומת החלקים הגדולים אותם נטמין בקופסה גדולה. 

איכות הקרטונים עושה הבדל גדול בשמירה על החפצים


יש לזכור שתהליך המעבר עצמו עשוי להיות מלווה בניוד, זעזועים, טלטלות ולכן, יש לבצע אריזה עם קרטונים איכותיים, שלא יקרעו או יפגעו וגם יגנו על הפריטים ככל שניתן גם בתנאי מזג אוויר שונים. הקפידו על מידת הקרטון כך שתתאים לתכולה והחליטו איזו כמות של קרטונים תצטרכו לצרכי האריזה, כדי לא להעמיס ומצד שני שלא יחסר. 
עליכם לדווח לחברת ההובלה על מספר הקרטונים שכן הם משפיעים על משך המעבר ועל העלות שעליכם לשלם למובילים וכמובן שישפיעו גם על תהליך הפריקה במקום החדש. הימנעו ממילוי הקופסאות עד הסוף, כדי שלא יקרה מצב שהקרטון ייפתח בטעות ומה שבקצה יינזק או יתגלגל החוצה. 
חשוב מאוד לעטוף פריטים שבירים בניילון פצפצים או בסיבובים ומעטפת של חומרי הדבקה ואיטום. את הקרטונים עצמם יש לסגור היטב מבלי לקחת סיכון כשאפשר גם לרפד מבפנים ובחוץ על מנת לשבור היטב על תכולת הארגז. שימו לב שישנם קרטונים מחוזקים וקשיחים במיוחד וכן דבקים ייעודיים המוסיפים שכבת הגנה נוספת.
כדאי להימנע מאיסוף קרטונים של מוצרים אחרים שהגיעו למשל בחבילות ולרכוש ולהזמין מבעוד מועד קרטונים טובים ומחוזקים שמתאימים למעבר דירה וזה יהיה שימושם הראשון. 

מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?