fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תמונות קנבס בעיצוב הבית

קנבס

תמונות קנבס בעיצוב הבית

כל אדם מעוניין לעצב את ביתו בצורה הטובה ביותר. עיצוב הבית באופן התואם לדיירי הבית, לטעמם האישי, לסגנון העיצוב המבוקש להם, לאווירה שהם מעוניינים ליצור בבית, הופכת את ביתם להיות נוח ונעים למגורים. עיצוב הבית הוא מלאכה הגובלת בבחירת צבעים לבית, ריהוט לבית, מיקום כל רהיט, בחירת תאורה לבית ועוד. כמובן שגם הוספת מוצרים משלימים לעיצוב הבית זה חובה לצורך יצירת מראה מושלם. כל אדם יודע ששילוב תמונות בבית זה ללא ספק דבר שמשפיע רבות על המראה הוויזואלי של הבית, על האווירה שבו ועל הדקורטיביות ועל כן, חשוב לבחור את התמונות המתאימות לכל חלל בבית. תמונות קנבס מהוות כיום את התמונות הפופולאריות ביותר עבור בתים פרטיים.

תמונות קנבס – מה צריך לדעת?

השימוש בבד הקנבס עבור צרכים אומנותיים החל את דרכו במאה ה14. בשנים האחרונות ניתן לראות שינוי בשימוש בבד הקנבס. בעוד שבעבר הבד היה מתוח על גבי מסגרות עץ וזאת בכדי לאפשר לציירים שציירו בצבעי שמן, כיום הוא משמש לצורך הדפסת תמונות בעיקר באופן מסחרי. האיכות והעמידות של התמונות העשויות מהקנבס יהיו תלויות באיכות הבד וכן באיכות ההדפסה ועל כן, חשוב לדעת כי מדובר על תמונות שיכולות להיות מרהיבות וייחודיות בתרומתן לעיצוב הבית, אך זאת רק אם בוחרים אותן בקפידה.

איכות בד הקנבס

חשוב לדעת כי לא כל בדי הקנבס הם בדים באותה האיכות. בכדי שתמונת קנבס תהיה מושלמת כדאי מאוד להדפיס אותה על בד איכותי ביותר שעשוי מחומרים טבעיים ואיננו מכיל פלסטיק. ישנם בתי דפוס כיום אשר מספקים בדי קנבס מאיכות מירודה ועל כן איכות ההדפסה לא תהיה טובה וכן העמידות של התמונה לא תהיה לאורך זמן. לא כדאי להתפשר על איכות הבד ויש להקפיד על שימוש בבד העשוי מ100 אחוז כותנה. בד מעין זה סופג את צבעי ההדפסה ברמה הגבוהה ביותר ומאפשר לתמונה לשמור על המראה הטוב שלה לאורך שנים רבות.

מלבד זאת, חשוב שבד הקנבס ימתח רק על מסגרת עץ איכותית, חזקה ועבה אשר תבטיח עמידות ומראה מושלם גם לאחר שימוש של שנים בתמונה. יש להקפיד כי המסגרת תהיה נקייה ממזיקים שונים שניתן למצוא במוצרים שהעלות שלהם איננה נמוכה מדי.

סוג ההדפסה והגימור של התמונה

בכדי שתמונות קנבס ישתלבו באופן אותנטי ומושלם בעיצוב החללים השונים בביתכם כגון: חלל הסלון, חדרי הבית השונים ועוד, יש להקפיד כי שיטת ההדפסה על הקנבס תתבצע בשיטת ההדפסה אפסון שידועה כמובילה ביותר בעולם ובעלת תו תקן בינלאומי. השיטה דורשת שימוש במכונות דפוס, בחומרי הדפסה ובצבעים מקוריים ואיכותיים בלבד והתמונה שמתקבלת היא תמונה בעלת צבעים עשירים וחדים. כך ניתן ליצור בעצם תמונת עומק שתשמור על האיכות שלה לאורך זמן ותיצור בכל חלל בדיוק את האווירה הרצויה בו באמצעות האותנטיות שלה והדיוק שלה.

ניתן להזמין כיום תמונות קנבס בגימורים שונים וחשוב לבחור את הגימור שיעניק לתמונה שלכם את המראה המושלם. הגימור של התמונה צריך להיבחר בהתאם לטעם האישי שלכם וכדאי לראות סגנונות גימור שונים טרם בוחרים את הגימור הרלוונטי.

מדוע לבחור דווקא תמונות קנבס לבית?

אין ספק כי תמונות קנבס אינן תמונות סתמיות, רגילות ושגרתיות. היופי שהן יכולות להוסיף לכל בית הוא מרהיב מאין כמותו. האותנטיות שלהן, הצבעים העזים והדיוק שבתמונה הופכים את התמונה לכמעט חיה וכאשר נכנסים לחלל שבו מצויות התמונות הללו, אי אפשר שלא להתפעל ולהתרשם. ניתן לשלב בבית תמונות המכילות נוף, תמונות של פריחה ואפילו תמונות משפחתיות יפות המודפסות על הקנבס. כדאי שהתמונה תשתלב באופן הרמוני בכל חללי הבית השונים במקומות כמו סלונים, חדרי שינה וכו', בהתאם לצבעים השולטים בו ועוד.

מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?