fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם אחסון כספת ביתית בחדר השינה הוא בטוח?

כספת ביתית

כספת ביתית איננה דבר נדרש עבור כל אדם, אך יש אנשים שבהחלט זקוקים לה. בבואכם לבחור כספת לחדר השינה שלכם, חשוב מאוד שתדעו שלא קל לעשות את הבחירה הנכונה בתחום זה. כיום ניתן למצוא בשוק הכספות הביתיות לא מעט כספות. ההיצע הרחב בתחום וכן הידיעה שיש צורך לבחור את הכספת בצורה הטובה ביותר על מנת שהיא תספק את ההגנה המקסימלית עבור כל דבר שחשוב לכם להגן עליו, יוצרת בלבול ולא מעט אנשים מוצאים את עצמם מתקשים מאוד להגיע להחלטה הנכונה. במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות בחירת כספת ביתית לחדר השינה שלכם בצורה הטובה ביותר.

למי כדאי לבחור בכספת ביתית?

כאמור, כספת ביתית היא בהחלט לא דבר שכל אדם זקוק לו בחדר השינה הפרטי שלו, אולם, ישנם מקרים שבהם כספת ביתית בהחלט מהווה דבר חשוב. כך לדוגמא: כאשר אדם שומר בביתו סכומי כסף גבוהים מאוד, כאשר לאדם יש רכוש מאוד יקר בביתו, כאשר לאדם יש רכוש בעל ערך סנטימנטלי משמעותי שהוא חושש שייגנב אם תתרחש פריצה לביתו ובמקרה שבו לאדם יש נשק אישי שהוא צריך לשמור אותו בצורה הטובה והבטוחה ביותר, הרי שכספת ביתית לחדר השינה מהווה את הבחירה הנכונה. יחד עם זאת, יש לבחור אותו בצורה נכונה על מנת שהיא תענה על מטרותיה כנדרש.

כיצד תבחרו כספת לחדר השינה?

הלך הרוח שחייב להנחות אתכם בכל הנוגע לבחירת כספת שתמוקם במרחב חדר השינה שלכם הוא תחושת הביטחון שהכספת מעניקה לכם. כלומר, על הכספת להיות איכותית ובטוחה באופן מקסימלי. ראשית כל, יש לבחון את מנגנון הנעילה של הכספת. כיום ניתן לבחור כספות ביתיות עם מנגנון נעילה מכאני, טביעת אצבע, מנגנון נעילה אלקטרוני ועוד. לכל אחד ממנגנוני הנעילה המדוברים יש את היתרונות שלו והחסרונות שלו. המטרה היא לבחור במנגנון נעילה שיקשה מאוד על פורצים.

כספת ביתית קטנה או גדולה?

שאלה נוספת שעומדת על הפרק כאשר מעוניינים לרכוש כספת ביתית לחדר השינה היא: מהו גודל הכספת שכדאי לבחור בו? לא מעט אנשים נוטים לבחור באופן אוטומטי כספת קטנה, יחד עם זאת, לא כדאי להתמקד בכספות קטנות בלבד שכן, כספות מעין אלה מאפשרות לפורצים לקחת אותן עמן בצורה קלה וללא מאמץ. לעומתן כספות גדולות וכבדות יותר לא יאפשרו זאת ועל כן, למשקל הכספת וגודל הכספת יש ערך וחשיבות. כמובן שאין צורך לרכוש כספת שתואמת לבנק, אך בהחלט לא כדאי כספת קטנה מדי.

האם יש תחליף לכספת ביתית?

בסופו של דבר, חשוב מאוד לזכור כי כספת בחדר השינה שבה מאוחסנים הדברים שחשוב לכם מאוד לשמור היא אמנם דבר יעיל, אך עדיין, מדובר על כספת ביתית שבמקרה של פריצה לביתכם, יתכן שהפורצים ידעו גם כיצד לפתוח אותה או פשוט לקחת אותה עימם. לכן, אם באמת חשוב לכם לשמור חפצים כלשהם או סכום כספי כלשהו, לא בהכרח כדאי שתשמרו אותם בביתכם, גם אם הם מצויים בתוך כספת. כיום ניתן  לקבל שירות חדר כספות מאובטח ואישי במתחמים שמורים, אשר יאפשר לכם לקבל את ההגנה הטובה ביותר על כל דבר שחשוב לכם לשמור בצורה בטוחה וראויה.

מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?