fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לנקות את הבית באופן יסודי לאחר שיפוץ

לנקות את הבית

אם החלטתם לשפץ את ביתכם, מדובר ללא ספק על החלטה מרגשת שתעניק לכם את האפשרות לבצע את השינויים הנדרשים בביתכם ולהפוך אותו לבית שאתם חולמים לגור בו. יחד עם זאת, חשוב מאוד להיערך בצורה נכונה לקראת תהליך השיפוץ ולהבין כי תהליך שיפוץ כרוך בלא מעט אי סדר, לכלוך ואבק. כדאי שתדעו מראש כי לאחר תהליך השיפוץ תדרשו לנקות את הבית להחזיר את הריהוט למקומו ולבצע את כל העבודות הנדרשות בכדי להעניק לביתכם את המראה הטוב ביותר.

לנקות את הבית לאחר שיפוץ

כאמור, שיפוץ בית הוא תהליך שכרוך בלא מעט אבק ולכלוך, אותם אתם תדרשו לנקות בסוף תהליך השיפוץ. לא מדובר על ניקיון שגרתי ורגיל, אלא לא פעם מדובר על לכלוך שקשה להסיר. על כן, חשוב מאוד לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר וכן, להשתמש בחומרי ניקוי איכותיים. אז איך מתחילים? הנה כמה טיפים:

שלב ראשון – פינוי הזבל

בשלב הראשון עליכם להכין שקיות אשפה בכמות הרלוונטית וזאת בכדי לפנות את כל הלכלוך הגדו שנותר לאחר תהליך השיפוץ. עליכם לאסוף בשקיות האשפה את כל הלכלוך שניתן לאסוף אל השקיות ולפנות אותן לפח הזבל הסמוך למקום המגורים שלכם. כמובן שעליכם לדעת מראש כי יתכן שתזדקקו לכמות רבה של שקיות אשפה ועל כן, יש להכין את הכמות הנדרשת ולוודא שלא יחסר לכם באמצע העבודה שקיות. כדאי להשקיע ולרכוש שקיות אשפה עמידות ואיכותיות שיאפשרו לכם לפנות בצורה נוחה ומהירה את האשפה.

שלב שני –  ניקוי הקירות

לאחר תהליך שיפוץ מצטברים לא מעט לכלוך  ואבק על קירות הבית. בכדי להבטיח שביתכם יהיה נקי, תדרשו לנקות את הבית באופן יסודי כולל את קירות ביתכם. אם בתהליך השיפוץ נצבעו הקירות, כדאי לנקות אותם באמצעות מטלית יבשה. אם הקירות לא נצבעו בתהליך השיפוץ, כדאי לנקות אותן במטלית לחה. אם על הקיר מודבק טפט, ניתן לנקות אותו באמצעות שואב אבק.

שלב שלישי – ניקוי רהיטים ורצפות

בשלב הבא יש לנקות את הרהיטים שגם אם דאגתם לעטוף מראש, בוודאי צברו לכלוך ואבק. אם מדובר על אבק בלבד שהצטבר על הרהיטים ניתן להשתמש בשואב אבק לצורך שאיבתו, אולם, אם מדובר על כתמי צבע או כתמים מכל סוג אחר על הרהיטים כדאי להשתמש במטליות מיוחדות עבור ניקוי רהיטים או בחומרים מיוחדים לניקוי רהיטים מחומר הגלם הספציפי שהם עשויים. חשוב מאוד לדייק בבחירת חומרי הניקיון לניקוי הרהיט וזאת בכדי שלא לפגוע בו.

לאחר ניקוי הרהיטים הגיע הזמן לנקות את הרצפות. אין ספק שהרצפות הן בוודאי הדבר שצבר הכי הרבה לכלוך ואבק בתהליך השיפוץ ועל כן, יש להשקיע בפעולות ניקיון נדרשות לצורך ניקוי המרצפות ובחומרי ניקוי מתאימים לניקוי יסודי והרמטי ששל מרצפות.

שלב רביעי – ניקוי חלונות ומתקני תאורה

בשלב הבא עליכם לנקות את החלונות בצורה יסודית. גם עבור ניקוי החלונות יש להשתמש בחומרי ניקוי ייעודי לחלונות. כדאי להסיר את הנורות ואת המנורות שבוודאי התלכלכו בתהליך השיפוץ ולנקות אותם בעדינות רבה על מנת שלא יינזקו.

באיזה חומרי ניקוי כדאי להשתמש?

בכדי שעבודת הניקיון תסב את התוצאות הטובות ביותר לביתכם, חשוב להשתמש בחומרי ניקוי איכותיים, התואמים לכל סוג של עבודת ניקיון. במידה ויש לכם מרפסת שדורשת ניקוי כדאי להשתמש בניו אסיד 69 אחוזים התואם לניקוי מרפסות בטון או חזית מבנים. כדאי להשתמש בקלינר 5,000 EXTRA אשר ידוע כחומר ניקוי איכותי ביותר עבור ניקיון מבנים לאחר שיפוץ, מסיר שאריות בנייה אשר ידוע גם כחומר איכותי מאוד לצורך הסרת שאריות שהצטברו בשל עבודות שיפוצים או בנייה ובעוד מגוון רחב של חומרי ניקוי איכותיים שיכולים לסייע לכם לבצע את עבודת הניקיון בצורה מושלמת, יעילה, קלה ומהירה.

מאמרים נוספים

תכנון עיצוב לדירה קטנה

דירות קטנות הן חלק מתנועה עולמית של צמצום שטח המחיה ושיפור איכות החיים. קטן זה טוב, קטן זה יפה, אבל קטן חייב להיות חכם. דירה

טרנדים עדכניים בעיצוב מטבחים

המטבח הוא לב הבית ולא רק מקום לבישול. בשנים האחרונות, חלה התפתחות משמעותית בעיצוב מטבחים המשקפת את השינויים בסגנונות החיים ובטעמים העדכניים. מעצבים מובילים חושפים

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?