fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תהליך של שיפוץ מטבח

שיפוץ מטבח

שיפוץ מטבח 

משפחות רבות אינן מרוצות מהנראות של המטבח ומחוסר הנוחות מהשימוש בו בחיי היום יום. לאור העובדה שהריסת המטבח הנוכחי והזמנת ארונות מטבח חדשים זו הוצאה כספית כבדה ביותר, הם בוחנים את האפשרות של שיפוץ מטבח כדי ליהנות ממטבח פונקציונלי ויפהפה וזאת תוך תשלום עלויות שהן סבירות והגיוניות. הצורך בשינוי משתנה בין מטבח אחד לשני ולכן האופציה המומלצת היא להתייעץ עם איש מקצוע שהוא מומחה בתחום זה. כשהוא יגיע לביתו של הלקוח, הוא יתרשם מהמטבח הנוכחי, בני המשפחה יספרו לו אילו נתונים במטבח זה לא נוחים להם, מה הם מעוניינים לשנות או להוסיף. בעקבות סיעור מוחות זה, הנגר המנוסה יציע להם כמה אופציות וזאת תוך שימוש בבסיס של המטבח הקיים, כיוון שהוא מיוצר מעץ סנדויץ' שהוא עמיד לשנים רבות.

אחד הדברים המרכזיים שמבצעים במסגרת שיפוץ מטבח כדי ליצור שינוי במראה הכללי הוא החלפה של כל חזיתות הארונות והמגירות, או לחלופין צביעה של כולם בתנור. נגר מטבחים בקריות מפרק את כל החזיתות על ידי שחרור הצירים שלהם ומעביר אותם לביצוע בנגריה. מוצעים ללקוחות כמה אופציות כמו ייצור של חזיתות חדשות במראה כפרי, ווינטג', קלאסי, או בכל סגנון עיצובי שאהוב עליהם וצביעה בגוון הרצוי, לבן, שמנת, פסטל בהיר או שחור שהוא בטרנד האופנתי כעת.

שיפוץ מטבח להוספת ארונות אחסון  

במטבחים רבים יש כמות מסוימת של ארונות מטבח אשר אינה מספיקה לאחסון כל כלי הבית והמזון שיש בדרך כלל בבית זה. לכן הנגר בוחן אפשרות להוסיף יחידות אחסון וזאת על פי מבנה השטח, ריהוט והאפשרויות השונות בחלק התחתון של המטבח. אם אין אפשרות כזו, אפשר להתקין קלפות נוחות מאד בחלק העליון של המטבח ולאחסן בהן פריטים שאין בהן שימוש יום יומי, או מוצרים שמעוניינים שיהיו גבוהים, כדי שהילדים לא יצליחו להגיע אליהם. 

בהתאם לאפשרויות הקיימות ועל פי התכנון הנכון ביותר, הנגר של שיפוץ מטבח ייצר יחידות נוספות של ארונות ושל מגירות רחבות ועמוקות שמתאימות מאד לאחסון של סירים ומחבתות וירכיב אותם במטבח. החזיתות של הארונות ושל המגירות תהיה זהה לחזיתות של הארונות הישנים אשר שודרגו.

הוספת אי למטבח 

אי במטבח הוא נושא חשוב בבתים רבים לאור היעילות הרבה שלו. הוא משמש גם כמשטח עבודה וגם כדלפק שעליו אוכלים בני הבית במהלך השבוע. אם יש אפשרות על פי גודלו של המטבח להקים אי במיקום מסוים, המשפחה תשמח מאד. מעבר לכך כל החלק התחתון של האי משמש כיחידות אחסון בגדלים שונים, כך שמתווספת אופציה משמעותית של אחסון במטבח.

הרחבת המטבח 

בנכסים מסוימים יש אפשרות להרחיב את שטחו של המטבח וזאת על ידי שבירה של קיר או על חשבון מרפסת צמודה. לצורך כך יש צורך בקבלת אישור של קונסטרוקטור להורדת הקיר וקבלת היתר בנייה. אם מתקבלים כל האישורים, מבצעים את שיפוץ מטבח ויוצרים חלל ענקי ונוח ביותר לשימוש. 

מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?