fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שדרוג רהיטים עם טפטים מותאמים אישית

טפטים מותאמים אישית

לפני כמה שנים, רהיטים שנהפכו לישנים מידי נזרקו לפח והוחלפו ברהיטים חדשים ומודרניים יותר. לעומת העידן הקודם, כיום, בשנת 2022, אין צורך לזרוק רהיטים ישנים, ניתן לשדרג ולחדש אותם. הכירו את הטפטים המודרניים, טפטים מותאמים אישית שהופכים כל ריהוט ישן למודרני וחדש. במאמר זה, אתר האינטרנט BazarOne מדבר על חשיבות הטפטים ושימושם בריהוט ישן או הרוס. המאמר יתייחס לשני סוגי רהיטים – הראשונה, ארונות בגדים. השנייה, חדרי ילדים. קדימה, נתחיל.

הזמנת טפטים לארונות בגדים – מהי החשיבות?

עם הזמן, בהתאם לשימוש האישי שלכם, ארונות הבגדים נוטים להתיישן, לחטוף נזקים, ושריטות. בארונות הבגדים הישנים התופעה אף מוגברת, בשל מחסור בתחזוקה, תשומת לב לפרטים, ועוד. מה בעצם ניתן לעשות? האם לקנות ארון בגדים חדש? התשובה היא, שלילית. הכירו את הטפטים. במקום לקנות ארון בגדים חדש, ניתן להשתמש בטפטים ולחדש את הקיים, התוצאה תהיה מדהימה. טפטים לארונות בגדים הופכים את המראה הישן וה־״עתיק״ למראה חדשני, מודרני, ועכשווי.

ללא צל של ספק, מדובר בשדרוג מבורך, כזה שכל אחד ירצה להשתמש בו באופן מידי, בוודאות. מלבד זאת, לטפטים המודרניים יש ״נקודות זכות״, הם חוסכים רכישה חדשה של ארון הבגדים. מדובר בחיסכון של מאות ואף אלפי שקלים על ריהוט בודד, לצרכן? זה פשוט פנטסטי ומדהים. בנוסף, אין מחסור במגוון, טפטים ניתנים להתאמה, וקיימים עשרות טפטים מעוצבים ומוכנים מראש. יש לכם ארון בגדים ישן? אל תקנו אחד חדש, טפטים מעוצבים יהפכו את הארון הישן לחדש לגמרי.

טפטים מותאמים אישית

טפטים מותאמים אישית לחדרי ילדים – למה זה כדאי ומהם היתרונות?

בשנים האחרונות, חדרי ילדים קיבלו תפנית חדשה ״בעלילה״, הם מודרניים ומעוצבים הרבה יותר. לעומת העידן הקודם, שנות ה־2000, החל משנת 2010, חדרי הילדים קיבלו עיצוב ומחשבה אחרת. ישנם כמה דרכים לעצב את חדר הילדים – רהיטים מעוצבים, אקססוריז, צביעת הקיר, וטפטים. הדרך הזולה והאפקטיבית ביותר להחזיר את ״האור״ לחדר הילדים היא באמצעות טפטים איכותיים. בנוסף, כדאי לשלב מלבד הטפטים גם אביזרי נוי בחדר, לדוגמא – תמונות, עציצים, ומוצרים אחרים.

אז למה כדאי להשתמש בטפטים לחדרי הילדים? מהם בעצם היתרונות הבולטים? הנה כמה מהם: הראשונה, חיסכון מרבי בעלויות עתידיות (תחזוקה ו/או החלפה). השנייה, עיצוב חדשני ומודרני. השלישית, התקנה והחלפה מהירה בכל מצב (ניתן לשינוי תמיד). הרביעית, התקנה יחסית זולה. החמישית, פתרון זול לעומת פתרונות אחרים לעיצוב חדרי ילדים. אלה הם 5 היתרונות הבולטים. כעת, כל שנותר הוא להתמודד עם ההתלבטויות השונות, לבחור בתקציב מוגדר מראש, וזהו.

מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?