fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שדרוג הנכס שלכם – 4 צעדים חשובים

שדרוג הנכס

מי שיש ברשותו נכס כמו דירה או בית, מעוניין מעת לעת לבצע צעד חשוב של שדרוג הנכס ולאחר מכן למכור אותו וזאת כדי לעבור לדירה חדשה, גדולה או קטנה יותר, בהתאם לצרכים האישיים של כל אדם. כדי לקבל את המחיר הגבוה ביותר בעת המכירה, כדאי לבצע 4 צעדים בשביל שדרוג הנכס שלכם.

שדרוג הנכס מבחינת שיפוץ בבית המוצע למכירה

לפני שמפרסמים דירות למכירה בקרית מוצקין, כדאי לבצע כמה צעדים מינוריים שהערך הכספי שלהם אינו גבוה אך האפקט שלהם הוא מאד משמעותי. המטרה היא להרשים את הלקוחות הפוטנציאלים, כדי שיתלהבו ויחליטו לקנות את הנכס במחיר מעולה.

שינויים במטבח הביתי

ארונות המטבח בנויים בדרך כלל מעץ סנדויץ' שהוא עמיד לשנים רבות. אך עם השנים החזיתות של הארונות ושל המגירות איבדו מיופיים ולכן כדאי להזמין נגר אשר יפרק את כל החזיתות. בנגריה הוא ישייף אותן ויצבע אותן בצבע בהיר על פי בחירת הלקוחות.

הצביעה בטכנולוגיה החדשה בתנור, מעניקה יופי מיוחד לכל החזיתות. הנגר מרכיב את החזיתות על צירים חדשים ומוסיף במגירות גם אופציה של טריקה שקטה. העובדה שבוחרים בצבע בהיר מעניקה נראות שונה למטבח וגודלו נראה הרבה יותר גדול מאשר גודלו במציאות. זהו צעד חשוב כשחושבים על שדרוג הנכס.

הרצפה של המטבח ושל חדרי הרחצה

אם בחדרים הרטובים יש מרצפות ישנות, אפשר להדביק מעליהם פרקט פולימרי אשר קיים בגוונים יפהפיים. חומר זה מתאים לחדרים הרטובים שיש בהם לחות מהמקלחות החמות, או לחלופין מהסירים המבעבעים. הפרקט הפולימרי יעניק מראה חדשני למיקומים הללו בבית.

שדרוג הנכס מבחינת עיצוב של הבית

כאשר לקוחות פוטנציאליים נכנסים לבית ורואים שהוא מעוצב על פי קו עיצובי מודרני, קלאסי או כל סוג אחר, הדבר יוצר רושם רב. הם חשים שהם נמצאים במוזיאון ולכן כל פריט מוצא חן בעיניהם ומעניק לכל חללי הבית מראה יוצא דופן.

באופן מעשי בעלי הנכס מתכוונים להעביר את כל הרהיטים לביתם החדש ולכן הם לא מוצעים למכירה, אך ההתרשמות החיובית של הקונים מהבית, היא בזכותם של הפריטים היפהפיים והאקססוריז המותאמים להם כמו ווילונות ושטיחים ייחודיים.

צביעה של הבית

כאשר הבית צבוע הוא נראה יפהפה ולכן בעלי הנכס דואגים לאטום את החורים בקירות שנוצרו עקב תלייה של תמונות או סיבות אחרות, משייפים היטב את כל הקירות ולאחר מכן צובעים את כל הקירות בצבע לבן או בגוון בהיר אחר כדי ליצור מרחב גדול יותר.

חדרי ילדים אפשר לצבוע שלושה קירות בלבד ובקיר הרביעי להדביק טפט בעל הדפסים יפהפיים אשר קשור לגווני החדר של הילד או של הילדה ומותאם גם לתחביבים של כל אחד מהם. בדרך זו המראה של כל אחד מחדרי הילדים הוא לא פחות ממושלם.

לאחר שהבעלים סיימו את השדרוג , הם מציעים את הבית למכירה ותמיד יקבלו סכום הרבה יותר גבוה.

מאמרים נוספים

תכנון עיצוב לדירה קטנה

דירות קטנות הן חלק מתנועה עולמית של צמצום שטח המחיה ושיפור איכות החיים. קטן זה טוב, קטן זה יפה, אבל קטן חייב להיות חכם. דירה

טרנדים עדכניים בעיצוב מטבחים

המטבח הוא לב הבית ולא רק מקום לבישול. בשנים האחרונות, חלה התפתחות משמעותית בעיצוב מטבחים המשקפת את השינויים בסגנונות החיים ובטעמים העדכניים. מעצבים מובילים חושפים

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?