fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רכישת רהיטים לבית – האפשרויות השוות ביותר

רהיטים לבית

מחפשים רהיטים לבית? קבלו סקירה קצרה שתעזור לכם לבחור   

רכישת רהיטים לבית הופכת לדבר מורכב ומסובך יותר ויותר. בימינו קיימים אינספור מותגים והמון סגנונות עיצוב וקשה מאוד להחליט מה הכי יתאים לחדרי הבית השונים. החדרים שעבורם קיימת ההתלבטות הכי קשה הם בדרך כלל הסלון, המטבח ופינת האוכל ובשורות הקרובות תקבלו סקירה של האפשרויות הפופולאריות ביותר, בתקווה שהדבר יעזור לכם. 

מערכות ישיבה וסלונים

במרבית הבתים בישראל, הרושם הראשוני של מראה הבית נוצר מהסלון, וכידוע, אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני. בנוסף, מרביתנו מעבירים שעות ארוכות בשבוע על הספות, הכורסאות ומערכות הישיבה שבסלון, ומכאן חשיבותם הרבה. מבחינה כספית, ללא ספק מדובר בהוצאה מרכזית בתקציב הריהוט לבית, אבל רגע לפני שאתם נוטלים הלוואה עם ריבית פריים פלוס 2%, תדעו שיש מערכות ישיבה וסלונים יפים ואיכותיים במחירים שפויים, כאלה שלא יגזלו מכיסכם עשרות אלפי שקלים, לא כולל הובלה.

בחנות רהיטים איכותית תוכלו למצוא מערכות סלון פינתיות במגוון דגמים יפהפיים, מערכות ישיבה איכותיות 2+3 עם 4 ריקליינים, ספות פונקציונאליות הנפתחות למיטה, כורסאות יחיד מעוצבות ועוד מגוון רחב של מערכות ישיבה בטווחי מחירים מגוונים שמתאימים לכל אחד. 

נשארים בסלון – עם שולחנות ומזנונים

שום סלון אינו שלם רק עם מערכת ישיבה ועל כן חשוב כי תכירו את האפשרויות השוות ביותר גם בתחום השולחנות והמזנונים הסלוניים: כמו בכל שנה, גם השנה שולחנות הזכוכית נשארים פופולאריים וניתן למצוא אותם במגוון צורות, גדלים ודגמים אשר מעניקים לכל סלון מראה אלגנטי ומרשים במיוחד. גם שולחנות העץ מבוקשים מתמיד, בעיקר בגווני השחור והחום, כשכיום ניתן להפוך את הרכישה למשתלמת עוד יותר, אם משכילים לרכוש מזנון תואם. הדבר אף יוצר אחידות עיצובית נעימה יותר לעין.   

פינות אוכל ופינות מטבח

אי אפשר לדבר על רהיטים לבית מבלי להקדיש נתח משמעותי לפינות האוכל. בפינת האוכל המשפחה יושבת יחדיו ואף מארחת ועל כן חשוב כי תהיה נוחה ונעימה ככל שניתן ואף תשתלב היטב מבחינה עיצובית במרחב שבין הסלון למטבח. אינספור דגמים מחכים לכם בחנויות הרהיטים המובילות, כשגם במישור הזה פינות אוכל מעץ ומזכוכית מובילות את טבלאות הביקושים. עוד אפשרות חדשה יחסית היא של פינות מטבח שמגיעות בצורת שולחן עם ספסל ושרפרפים. בחנות איכותית תמצאו מגוון רחב של פינות שיתאימו לכל מטבח מבחינה עיצובית, רובן עשויות מעץ. 

.

רכישת רהיטים לבית – המלצה נוספת

גם חדרי שינה, ארונות וריהוט משרדי תוכלו למצוא בחנות רהיטים איכותית, במגוון רחב של דגמים ועיצובים. על מנת שלא ללכת לאיבוד בין כל האפשרויות, חשוב להתקשר עם חנות רהיטים אשר מתמחה בהתאמה אישית של רהיטים לכל לקוח ולקוח. בחנות שכזאת ידאגו לאפיין היטב את הצרכים שלכם לפני שיפנו אתכם לקטלוג המוצרים ואף להזמין לכם רהיטים בהזמנה אישית, במידה ולא מצאתם פריט שמוצא חן בעיניכם, במלאי הנוכחי של החנות. 

מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?