fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיצוב מטבחי שף ביתיים

מטבחי שף ביתיים

עיצוב מטבחי שף ביתיים

תכניות הבישול ותחרויות הבישול הראליטי הכניסו את הצופה לתוך המטבחים המקצועיים של השפים, בעקבות זאת רבים מבקשים להתחיל בעיצוב מטבחי שף ביתיים כדוגמת המטבחים התעשייתיים שהפכו לטרנד גם בבתים הפרטיים ולכלול בהם את הציוד המקצועי של השפים מכלי מטבח יוקרתיים כמו סירים, כלי חיתוך, סכיני מטבח מקצועיים ועד למכשירים חשמליים בעלי הטכנולוגיה החדישה ביותר.

עיצוב מטבח מעודכן וחדשני

הטלוויזיה והמדיה בכלל תופסים חלק מאוד משמעותי בחיינו, אוסף תכניות הבישול אשר מוקרנות בטלוויזיה הביאה רבים לחשוק במטבחים כדוגמת המטבחים בתוכניות הראליטי, המטבח הפך למרכז הבית המוצג לראווה עיצוב הבית המודרני בכלל והמטבח בפרט דורש השקעה בפרטים הקטנים, העיצוב המודרני גורם למטבח להראות כהמשך של חדר המגורים שלעיתים רואים אותו  עם הכניסה לבית לכן יש חשיבות לעיצוב אסתטי ואלגנטי, הטרנד היום לעצב את המטבחים בהתאמה אישית לפי טעמם של בעלי הבית, כיום ברחבי המדיה ובטלוויזיה מוצגים מטבחים מעוצבים עם ריהוט בהתאמה אישית וחומרים עכשוויים המאפשרים לבעלי הדירה את העיצוב הייחודי להם יחד עם הציוד המקצועי שניתן היום לרכוש לכל מטבח לא רק שפים רוכשים ציוד וסכיני מטבח מקצועיים, אלא ציוד זה ומכשירי חשמל ואלקטרוניקה משוכללים הפכו לחלק בלתי נפרד ממטבחים ביתיים. 

עיצוב מטבח מקצועי ביתי

כיום יצרני מטבחים שבעבר ייצרו רק עבור מסעדות מתחילים לפנות גם לשוק הפרטי ולייצר מטבחים ביתיים לחובבי הבישול אשר מבקשים מטבחים ברמה מקצועית, מטבחים אלו לחובבי הבישול מאפשרים נוחות ומקלים על תהליכי העבודה, הם מציעים פתרונות פרקטיים כמו יחידות אחסון שונות או אי עבודה כמו במטבחים המקצועיים.

המטבחים המודרניים כוללים מטבחי עבודה וחיפויים העשויים מנירוסטה ונחשבים לקלים לניקוי ועמידים.

טכנולוגיה חדישה במטבח הביתי

חידושי הטכנולוגיה מאפשרים להתאים את המטבח לצרכי המשתמשים ואפילו בלחיצת כפתור בשלט, לדוגמה תנור מטבח מתרומם לגובה המתאים להוצאת המאפים, תנור המנקה עצמו, מסך טלוויזיה המוסתר בתוך הארון, משטחים העולים ויורדים בלחיצת שלט, מגירות קלות הנסגרות בנגיעה קלה, ציוד מטבח מקצועי יקל על מלאכת הבישול, חיתוך באמצעות סכיני מטבח מקצועיים משנה את כל תהליך הבישול כלי הבישול הסירים וכלי ההגשה ישדרגו את מלאכת הבישול והתוצאות שלה.

מטבח בסגנון מסטר שף

מטבח בסגנון מסטר שף הוא חלומו של כמעט כל בשלן, כאשר באים לעצב מטבח כזה רצוי להיעזר בבעלי מקצוע אשר ידעו להתאים את המטבח  לצרכים של בעלי הבית וכן לשאר החללים בבית, בתחילה יש להגדיר איזה סגנון אתם מבקשים וכמובן באיזה תקציב ולאחר מכן לשבת עם המעצבים ולבחור את המטבח. 

מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?