fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ריהוט מותאם אישית – כך תעשו זאת נכון

ריהוט מותאם אישית

איזה כיף! דווקא עכשיו לקראת החגים ובתקופה שבה בכל מקרה אין אפשרות לצאת מהבית, הגיע הזמן להתחדש ברהיטים חדשים; לרענן ולו במעט את אחד החדרים בבית (או את כולם), לשפץ ולחדש. אבל אבוי, גיליתם שמערכת הישיבה המהממת שמצאתם לא מתאימה לגודל חלל הסלון שברשותכם. מה עושים? ריהוט מותאם אישית הוא הפתרון המושלם עבורכם, וזה הרבה יותר פשוט ממה שנדמה לכם!

ריהוט מותאם אישית – איך זה בעצם עובד?

רגע לפני שנצלול לעולם הרהיטים המותאמים אישית נסביר שבסך הכל, מדובר במושג שכשמו כן הוא – ריהוט המיוצר בהזמנה מיוחדת בהתאם לדרישות הלקוח; צבעים, מידות, בדים ועוד. לרוב מדובר בפריטים באיכות גבוהה יותר, ממש כמו פריט שהוזמן במיוחד מנגרייה פרטית. אז איך מתחילים?

  • מודדים – הדבר הראשון שיש לעשות, זה למדוד! כמובן שאין צורך למדוד את כל הבית אם המטרה היא לשדרג רק חדר אחד, אבל חשוב מאוד להיות מדויקים ככל הניתן על מנת למנוע אי נעימויות ועוגמות נפש. אין דבר מבאס יותר מלגלות שהספה שחלמתם עליה, לא נכנסת בסלון שלכם.
  • יוצרים קשר – כשאתם מצוידים במידות המדויקות, כעת הגיע הזמן לפנות לחברה המתמחה ביצירת ריהוט מותאם אישית תוך שאתם מתייעצים באופן רציף עם אנשי המקצוע שיקבלו את הפנייה שלכם. מלבד המידות שאספתם, כדאי להתחיל לדבר גם על פתרונות אחסון ופריטים נוספים שישתלבו עם האלמנט החדש שאתם עומדים להכניס הביתה.
  • אבל איך בכלל בוחרים את העיצוב? – העניין המסובך באמת זה לבחור את הסגנון האהוב עליכם, ולהצליח לשמור על איזון בין כל האלמנטים שבחלל. אולי תופתעו, אך כיום ישנם בתים ודירות המשלבים כמה סגנונות, לדוגמא חדר המעוצב כווינטג', חדר אחר בעיצוב מודרני, ועוד. אם ברצונכם להחליף אלמנט יחיד, אנשי המקצוע יעזרו לכם לבחור לו מחליף חדש ומרענן, שעדיין ישתלב עם שאר הפריטים.
  • ומה לגבי המחיר? – אין ספק שריהוט בהתאמה אישית יעלה בהתאם, אך הדבר יהיה נכון גם לגבי האיכות. כך, תוכלו להיות בטוחים שהרהיטים שתקבלו אליכם, ישרתו אתכם עוד שנים רבות קדימה, או לפחות עד לפעם הבאה שיתחשק לכם לשדרג את הסביבה הביתית שלכם. המחיר יהיה תלוי גם בריהוט עצמו, במותג המייצר אותו, בסוג הבד ובאלמנטים נוספים אותם כדאי לבחון לפני שיוצאים לדרך.

עוברים לדירה חדשה לחלוטין?

אם מדובר בדירה חדשה לחלוטין, הרי שהריהוט הוא לא הדבר היחיד עליו יש לחשוב – מה לגבי מטבחים, מזגנים ואמצעי חימום אחרים כגון תנור חימום אינפרא מתקדם למקלחת? ישנם אלמנטים שונים עליהם חושבים רק בדיעבד, למשל כשיוצאים באמצע החורף מהמקלחת, והמגבת ממש לא מספיקה כדי לחמם אתכם. אנשי המקצוע יעזרו לכם לתכנן נכון את הכניסה לדירה החדשה, וימליצו לכם על פריטים שונים שייתכן ולא חשבתם עליהם בעצמכם – אך יוכלו לשדרג את איכות חייכם בקלות.

מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?