fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בחירת הספה בסלון

בחירת הספה בסלון

בחירת הספה בסלון

אל תוותרו על בחירת הספה בסלון בלי התאמה וחשיבה מוקדמת. אפשר לומר כי אין סלון מושלם ללא ספה. יותר נכון, הסלון הוא לא סלון אם אין בו פינת ישיבה נוחה ומזמינה. כי הסלון מעצם מהותו נועד לארח אותנו (וכמובן גם את האורחים שלנו) תוך שהוא מעניק לנו תחושה של נינוחות ושל כיף. את זה עושה הספה בצורה הטובה ביותר.

אנשים רבים באים לבחור ספות חדשות לאחר שהם מבצעים פתיחת קיר בסלון והסלון מקבל פנים חדשות. חשוב לדעת להתאים את הרהיט הנכון שאכן ייצור את התדמית הרצויה ואת הסלון המושלם והנוח.

איך מתבצעת בחירת הספה בסלון?

אז נדמה לחלק גדול מאתנו כי אין כל קושי או בעיה בבחירה של ספה. כי כל מה שצריך זה פשוט להתאים את הספה בהתאם לגודל ולשטח שייעדנו לו וכמובן גם לצבעים של הסלון שלנו. אך הבעיה היא שלא פעם אנחנו מוצאים את עצמינו לאחר רכישה של הספה כאשר אנחנו לא באמת מרוצים מהבחירה. היא לא נותנת לנו את המענה הרצוי. אם זה בגלל שהיא לא נוחה כפי שהבטיחו לנו ואם זה בגלל שקשה לנקות אותה ולשמור על התחזוקה הנאותה שלה. כך או כך, ברור כי יש ללמוד איך לבחור את הספה בחכמה על מנת שהיא אכן תעניק את מלוא התמורה וניתן יהיה ליהנות ממנה לאורך זמן.

בוחרים איכות

לפני הכול יש לשים דגש על האיכות של הספה. ככל שהספה תהיה איכותית יותר, היא תוכל לתת מענה למשך זמן ארוך יותר. ספות מטבען נמצאות בשימוש שעות רבות במשך כל יום ואם יש ילדים בבית השימוש הופך להיות גם יותר אגרסיבי ופחות קונבנציונאלי… כל זה משפיע על השחיקה של הספה ועל אורך החיים שלה. על כן חובה לשים דגש על חומרי גלם איכותיים המרכיבים את הספה ומבטיחים עמידות שלה לאורך זמן.

בוחרים פרקטי

הספה מעצם השימוש בה נוטה לבור כתמים ולכלוך ולאבד מהיופי לשה. לא תמיד זה כל כך פשוט וקל לנקות את הספה. בייחוד אם היא מרופדת בריפוד מבד. על כן כדאי מאוד לבחור ספה בצבעים כהים שא יבליטו כל כתם וכן לשים דגש על כך כי הריפוד יהיה נשלף או נוח לניקוי. אף אחד לא רוצה להפוך לעבד של הספה. אם בוחרים בחכמה את הריפוד, לא צריך לתחזק את הספה כל הזמן ועדיין היא תישאר ותישמר יפה.

בוחרים אחריות

אי אפשר לקבל בדרך כלל אחריות רבת שנים על רהיטים. כי אחרי הכול רהיט הוא מוצר שמתבלה בהתחשב באופי השימוש. אך יש בהחלט נגרים או חנויות שממשיכים ללוות את הקונה גם לאחר הקניה כאשר הם יבואו לתקן או לתחזק את הספה בעת הצורך.

מעבר לכל אלו, הספה הנבחרת חייבת להתאים לחלל הנתון. הן מבחינת הגודל של הסלון והן מבחינת הגוונים, הצבעים והסגנון.

 

מאמרים נוספים
לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?