fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיצוב חללי הפנים והחוץ של הבית באמצעות ריהוט – כך תעשו זאת

חללי הפנים והחוץ של הבית

כך תעצבו את חללי הפנים והחוץ של הבית

אי אפשר להתכחש לעובדה הרהיטים הנמצאים בתוך חללי הפנים והחוץ של הבית הם אלו שעושים את העיצוב של הבית והם אחראים יותר מכל על האווירה שתיווצר בבית. לכל חדר ולכל חלל בבית יש את הרהיטים האופייניים לו. אנחנו לא יכולים להתקין במטבח ארונות כמו שיש לנו בחדרי השינה וכך גם ארונות של חדר האמבטיה לא יוכלו להיות כמו הארונות במשרד. הכלל הוא התאמה של הארונות לאופי השימוש באותו חלל ביחס להרגלי החיים בבית או להרגלי העבודה במשרד. לרוב, אם פונים אל איש מקצוע מומחה בתחום הנגרות, הרי שהוא כבר ימציא את הפתרון הכי נכון והכי מוצלח בהתאם לצרכים ולמטרות.

חללי הפנים והחוץ של הבית – רהיטים בהתאמה אישית

מעבר לרהיטים הסטנדרטיים הקיימים בחנויות הרהיטים, יש גם את האפשרות לרכוש רהיטים בהתאמה אישית. כאשר אנחנו הולכים על רהיטים בהתאמה אישית, אנחנו למעשה יכולים להתאים את הרהיט הן למבנה הספציפי של החלל שעומד לרשותנו והן בהתאם לצרכים שיש לנו בבית.  כך הרהיטים למעשה יעניקו את המענה המושלם.

כך לדוגמא יש היום הרבה בתים שם בוחרים דווקא את הארונות עם דלתות ההזזה. הארונות הללו חוסכים הרבה מקום בחדר ומאפשרים שימוש נוח ויעיל בארון שלא דורש מקום רב מידי.

יש את הארונות עם הדלתות הנשלפות שהן קיימות בעיקר במטבחים שם הם נותנים פתרון יעיל ונוח לשימוש בארונות.

ההתאמה האישית למעשה מבטיחה שימוש הרבה יותר פרקטי בהתאם לסגנון ולאופי של בני הבית.

רהיטים בבית ובחצר

יש הרבה שבוחרים לרהט גם את החצר או הגינה הצמודים לבית. כך הם הופכים את המקום לשימושי ומפנק. אינה דומה גינה שיש בה מקומות ישיבה מזמינים ונוחים לגינה שיש בה רק צמחיה וכל השהייה במקום היא נטו לצורך טיפוח השתילים. כאשר יוצרים בגינה גם מקומות מוצלים, פינות ישיבה, מתקנים נחמדים לילדים וכן הלאה, הרי שהגינה הופכת להיות הרבה יותר מיוחדת.

פרגולה מעץ 

אם דברנו על השקעה בגינה, הרי שאחד הדברים הכי חשובים בגינה זה הצל. כאשר הגינה מוצלת, או שיש בה לפחות פינה כזו, הרי שהיא תהפוך להיות מקום נוח ונעים לאירוח, למנוחה וסתם כך לשהייה בחיק הטבע שצמוד לבית.

מומלץ מאוד להשקיע בפרגולה מעץ בחצר על מנת שהגינה אכן תהיה מזמינה נוחה ונעימה.

ברור שאם התקנתם רהיטים בחצר, כדאי שגם הם יהיו מוגנים תחת הפרגולה על מנת שהם לא יינזקו מהשמש, מהגשם או מהרוח.

בכל מקרה חשוב לציין כי רהיטים העומדים בחוץ, אמורים להיות עשויים בצורה שונה מהרהיטים שבתוך הבית. כי רק כך הם אכן יתנו את המענה האיכותי והעמיד לאורך זמן.

רהיטים בלי להתפשר על איכות

בכל מקרה, מה שחשוב לדעת זה שרהיטים בבית וגם בחוץ, חייבים להיות איכותיים. רהיט שאינו איכותי, יפה ככל שיהיה, יאבד מהר מאוד מיופיו, מעמידותו ומהשימוש הפרקטי והנוח שלו.

מאמרים נוספים

תכנון עיצוב לדירה קטנה

דירות קטנות הן חלק מתנועה עולמית של צמצום שטח המחיה ושיפור איכות החיים. קטן זה טוב, קטן זה יפה, אבל קטן חייב להיות חכם. דירה

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?