fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דרכים לעיצוב הבית באמצעות פריטי ריהוט – כל הטרנדים החדשים

פריטי ריהוט

פריטי ריהוט כל הטרנדים החדשים

פריטי ריהוט ממלאים את הבית שלנו. לכל חדר יש את הרהיטים המיוחדים שלו. כך גם לכל בית עסק, לכל משרד, לכת בית מלון וגם לכל בית חולים.

בכל מקום יש את הבסיס המוכר לכולנו כאשר לרוב לא מדובר ברהיטים יוצאי דופן או חידושים מופלגים. כי הרהיטים למעשה נועדו לשרת אותנו וזו המטרה שלהם.

אך כמו בכל דבר, גם ברהיטים יש עניין של אופנה. העיצובים משתנים, הצבעים מתחלפים ונולדים כל הזמן טרנדים חדשים ההופכים את המראה הכללי של החלל למעודכן יותר וגם נעים יותר לעין.

ברור שניכרת גם ההשקעה בנוחיות שלנו ובאפשרות ליהנות יותר מהרהיטים בצורה שימושית וקלה יותר.

פריטי ריהוט- הטרנדים המובילים 

אז בכל תקופה יש את הטרנדים המובילים שכובשים את שוק הרהיטים. אך בגדול אפשר לומר שבשנים האחרונות מה שהכי מאפיין את הרהיטים, זהו הקו הנקי שלהם והמראה החלק והבוהק של הרהיטים.

אם תלכו על ארונות מבריקים בצבעים בהירים, התחושה תהיה נעימה ומרווחת לכל החלל.

העיצוב הכפרי והכבד כבר כמעט ואינו קיים. זאת משום שהוא כמעוט לא משתלב בבית המודרני. אך עבור אנשים שמחוברים לקו הביתי והחמים שמעניק העיצוב הכפרי, יש את האפשרות ליצור מטבחים ושאר רהיטים בעיצוב מודרני אך עם נגיעות של צבעים ועיצוב כפריים.

צבע וחיות חשובים תמיד

אז אמרנו צבעים בהירים ועיצוב חלק. אך זה לא אומר שהבית כולו אמור להיות בצבע לבן חיוור וחולני. הוסיפו נגיעות של צבע שיחיו את המראה הכללי של הבית. זה יכול להיות ידיות מעוצבות וצבעוניות לארונות ולמגירות, זה גם יכול להיות שטיחים צבעוניים שתפרסו על רצפת החדר. תוכלו ללכת אפילו על ציורי קיר שיימרחו על קיר שלם בחדר ואלו יעניקו לחדר מראה ייחודי ושונה.

יש כאלה שאוהבים לפרוש בדים ושמיכות בפינות שונות בבית אשר אלו יעשירו מאוד את העיצוב והמראה הכלליים.

נוחות ונגישות

העולם המתקדם שם דגש כל הזמן על הנגשה ועל האפשרות שלנו ליהנות ממוצרים שיקלו עלינו את החיים. כמו שזה קיים בכל תחום, זה גם קיים בתחום הזה של הרהיטים.

כך יש לנו את הרהיטים עם הדלתות הנשלפות, את האפשרות לבחור פרזול שקט, טריקה שקטה של מגירות ושל ארונות כמו גם בטיחות גבוהה יותר של הרהיטים לבני הבית במיוחד של ילדים קטנים העשויים להיצבט בעקבות טריקה של מגירות.

חשוב לזכור כי לצד ההשקעה בנגישות של הרהיטים, ההשקעה במראה שלהם ובעיצוב הכללי שלהם, גם ובעיקר את האיכות של הרהיטים. כי רהיטים שאינם איכותיים ימהרו להיפגע עם הזמן. מי השטיפה יחלחלו אל העץ וינפחו אותו, מסילות של מגירות יתחילו לחרוק, הצירים לא ישרדו את המעמסה של דלתות הארונות והמיטות יחרקו.

כך שבהחלט יש לשים בראש סדר העדיפויות את הנושא הזה של האיכות. רק כך הרהיטים יהיו מושלמים ממש!

מאמרים נוספים

סגנונות מטבח לכל טעם

המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיתאים באופן מושלם לסגנון החיים ולעיצוב הבית שלנו. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה כפרי, הנה

לכבוד חג הפסח

קבלו עכשיו קופון 5% הנחה על כל האתר

מלאו את המייל שלכם, ותקבלו את הקופון במיידית.
אנחנו לא נשלח דואר שיווקי.

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?