fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיצוב חדש לחדר השינה – מחיה את הנפש

השם "חדר שינה" מעט מטעה. אמנם הפעילות העיקרית שלנו בחדר הזה היא שינה, אבל הוא משמש אותנו גם למטרות נוספות, ולכן כדאי מאוד להקדיש תשומת לב למראה שלו. למעשה עיצוב חדש של החלל הזה מפיח בו רוח חיים רעננה, ממלא אותו באנרגיות הנכונות וכך מחיה גם את הנפש. כאן בעמוד תמצאו 4 רעיונות להענקת סגנון, אופי ואסתטיות לחדרי שינה.

רצפת פרקט

חיפוי פרקט מקנה לחדר מראה יוקרתי וחמים גם יחד. הפרקט גם נעים מאוד למגע, כך שכל התחושות הופכות לחיוביות יותר בחדר שינה עם רצפה מהסוג הזה. עוד כדאי לדעת שכיום יש חיפויי פרקט לא רק מעץ אלא גם מחומרים סינתטיים, ובזכות שכלול הליכי הייצור המראה שלהם שובה לב לא פחות ובנוסף הם עמידים מאוד (כולל למים). מומלץ להעדיף פרקט בהיר יחסית, אלא אם כן הפריטים הדומיננטיים האחרים בחלל (ארון, שידות, מיטה) בהירים. בכזה מצב פרקט כהה ייצור ניגוד מעניין.

צביעה אמנותית

דרך פשוטה יחסית ולא יקרה נוספת להפיח חיים מחודשים בחדר השינה ולהעניק לו סטייל מעניין היא צביעת הקירות, אבל לא עוד צביעה סטנדרטית אלא אמנותית. למשל, קווים אלכסוניים שתוחמים אזורים עם צבעים שונים כך שהתוצאה תהיה צורות גיאומטריות ומשחק של גוונים (חשוב להיזהר מעודף צבע מפני שחדרי שינה צריכים להשרות שלווה). עוד דוגמה היא צביעת חצי-חצי, כלומר גוון אחד לחצי העליון של הקירות וגוון שני למחצית התחתונה. אפשרות נוספת שכדאי לקחת בחשבון היא קשתות, כלומר לתחום חלק מהקיר בצורת מלבן ומעליו קשת (כך שמתקבל מראה דומה לזה של אחד מלוחות הברית). צביעה כזו מאפשרת להפנות את תשומת הלב לאזור מסוים או לפריט ספציפי.

מדבקות קיר מעניינות

פעולה קלה אפילו יותר מצביעה היא הדבקת טפט על אחד מקירות חדר השינה. הטפטים של היום כידוע שונים לחלוטין מאלה שהיו באמצע המאה הקודמת, גם מבחינת העמידות וגם מבחינת הסגנון. כך למשל אפשר לקנות מדבקות קיר וטפטים איכותיים ב Walli עם שלל הדפסים אפשריים, צורות גיאומטריות, צמחיה, משפטי השראה, מרקמים שונים ועוד ועוד. כשבוחרים באופציה של מדבקות קיר חשוב להקפיד על הדבקה מדויקת כדי שהתוצאה תהיה אופטימלית.

חדר שינה וינטג'

לפעמים דווקא ישן הוא החדש המעניין ביותר. וינטג' או רטרו הם קונספטים פופולריים מאוד בכל תחומי הסטיילינג, וגם כשהמטרה היא לחדש את חדר השינה לפעמים כדאי לחזור לאחור, לסגנון של פעם. חדר שינה וינטג' כולל מיטה מעץ מלא בעלת מסגרת גבוהה ולרוב עיטורים שונים, שידות קטנות יחסית לצידי המיטה ועליהן גופי תאורה קלאסיים, מראה אליפטית בעלת מסגרת עתיקה, וילון כהה מבד יחסית כבד, שטיח בעבודת יד וגם שעון קיר עם סטייל וינטג'י יתרום לאווירה הרצויה.

מאמרים נוספים
לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?