fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיצוב ובחירת רהיטים לאחר שיפוץ מחדש

משפצים את הבית? מרחיבים? מוסיפים? מחלקים מחדש חללים? זה בדיוק הזמן בו הבית מקבל פנים חדשות ואתם רוצים לשדרג אותו ולעצב אותו גם עם רהיטים חדשים.

הרהיטים הם אלו שיוצרים לכל חלל בבית את המראה הייחודי שלו ואת העיצוב הרצוי בהתאם לשימוש העתידי בכל חלל בבית.

בחירה נכונה וחכמה של רהיטים

חשוב לזכור. לרהיטים ולבחירה שלהם ישנה משמעות רבה לא רק לעיצוב ולנראות של הבית אלא גם לשימוש הפרקטי והנוח בכל חלל. כך שגם אם התלהבתם מרהיטים מסוימים או מגוונים שאתם רוצים בחדרים השונים בבית, אתם חייבים לזכור שני דברים עיקריים.

  1. נוחות השימוש
  2. תחזוקה לאורך זמן

אז נוחות השימוש זה ברור. כל חדר יש לו את השימושים שלו ויש להתייחס בהתאם בעת רכישת הרהיטים. כך שהמיטות צריכות להיות נוחות ומותאמות למשתמש. הארונות צריכים להיות במידה המתאימה עם חלוקה הגיונית ונכונה על מנת להקל את השימוש בו. כך גם שאר הרהיטים כמו כסאות, שולחנות וכן הלאה. כל אלו חייבים לתת את המענה בהתאם לאופי השימוש כמו גם לגילאי המשתמשים. אם זה לא יהיה כך, התוצאה תהיה חדר לא נוח וכזה שקשה יהיה לתפקד בו בתורה הרצויה. שלא לדבר על שינה לא איכותית וכזו שתפגע באיכות החיים.

הדגש השני – תחזוקה הוא גם כן דבר חשוב מאוד. אנחנו יודעים כי רהיטים שאי אפשר לתחזק אותם, לנקות אותם, לשמור עליהם במראה החדש והיפה, הם רהיטים שמהר מאוד מאבדים את כל היופי שלהם. העיצוב של הבית נעשה ממש לא נעים לעין רק בגלל שאין באמת דרך להסיר כתמים מהרהיטים, למנוע את טביעות האצבע וכל מה שפוגם במראה של הרהיט.

רהיטים בהתאמה אישית

כולנו יודעים שיש את הרהיטים הסטנדרטיים שהם כבר מוכנים מראש כאשר המחיר שלהם הוא גם כן פחות או יותר אותו הדבר. הרהיטים הללו הם טובים וקלאסיים ומתאימים לצרכים הרגילים של כל אחד. אך לא כולם רוצים את העיצוב הקלאסי וגם לא לכולם זה באמת מתאים מבחינת העיצוב והמבנה של החלל. כאן כדאי לחשוב על הזמנת רהיטים בעיצוב והתאמה אישיים.

ברגע שאתם הולכים על עיצוב אישי אתם מרוויחים שני דברים.

חדר בדיוק בטעם שלכם.

חדר בדיוק לצרכים שלכם.

משפצים ומרהטים

ברגע שאתם משפצים את הבית ואפילו מסירים קירות באמצעות שירות ניסור בטון לא כדאי לעצור באמצע. אם חשובה לכם התוצאה המושלמת והמרהיבה, אל תוותרו על רהיטים בעיצוב אישי עבורכם. רק כך אכן תוכלו ליהנות מתוצאות מוקפדות ומושלמות ממש שיעניקו לכם מענה הכי מתאים עבורכם.

מאמרים נוספים
לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?