fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ניקוי ספות שהתבלו

העידן בו אנו חיים הוא ללא ספק עידן של צרכנות, וחלק בלתי נפרד מתרבות הצרכנות הזאת הוא החלק שבו אנו זורקים פריטים מעט ישנים וקונים במקומם פריטים חדשים, גם כשזה לא באמת נדרש. את התרבות הזאת אנחנו יכולים ליישם כשמדובר בפרטים קטנים וזולים, אבל כשמדובר בפריטי ריהוט בבית ובכלל זה ספות ומערכות סלון שלמות, יש הרבה דברים שאנחנו יכולים לעשות בכדי להחזיר לחיים את המראה והתחושה שבגללם קנינו את הספות שלנו, לפני שאנחנו מחליטים להיפטר מהן לטובת חדשות, שבדרך כלל תהיינה גם זולות יותר ואיכותיות פחות. מה אפשר לעשות? הדבר הראשון שבדרך כלל גם משלים את המשימה הוא ניקוי ספות.

ניקוי ספות וחידושן

אין שום עצם דומם בטבע שלא עובר תהליך של בלאי והספות בסלון שלכם אינן יוצאות דופן בהיבט זה. יחד עם זאת, המראה המיושן והבלוי לצד המגע המחוספס, הדביק והלא נעים של הספות שלכם, יכולים לקבל מענה מלא במסגרת מהלך ניקוי ספות שהתבלו , ואין שום צורך להשליך אותן לפח לצורך קניית ספות חדשות. ישנם כמובן מצבים בהם היקף הבלאי של הספה הוא כזה שלא ניתן עוד לשקם אותה בעלות שמצדיקה את הבחירה באופציית השיקום על פני בחירה באופציית הקנייה של ספות חדשות. יחד עם זאת, במרבית המקרים מדובר להחזיר את הספה אל יומה הראשון בתהליך ניקוי, שגם אם אינו פשוט וטריוויאלי, כאשר הוא מבוצע על ידי ידיים מקצועיות, התוצאות שלו יותירו אתכם עם פה פעור.

כיצד מתבצע ניקוי מקצועי לספות?

ישנן כמובן טכניקות שונות המיושמות לצורך ניקוי ספות שהתבלו, אך המבחן הוא אחיד לכולן: בתום הניקוי, חייבת הספה להיראות כאילו היא יצאה זה עתה מפס הייצור, פחות או יותר. לשם כך, עלינו לכלול בתהליך הניקוי, רכיבים שיטפלו הן במראה, הן בריח והן במגע של הספה. רכיבים אלה מושגים באמצעות תהליך שמתחיל בבחינה יסודית של הספה, איתור כתמים עיקשים ויישום חומר להסרת כתמים בצורה נקודתית. לאחר מכן מבוצעת שאיבה לצורך הסרת אבק ולכלוך יבש, על מנת למנוע היווצרות של משקעי לכלוך בוציים לאורך תהליך הניקוי. בהמשך ניתן ליישם שורה של טכניקות ניקוי, לרבות ניקוי באמצעות בועות גז, ניקוי בקיטור, ניקוי בקצף ניקוי שחודר לעומק הספה ומציף את הלכלוך אל פני השטח וכן הלאה. לכל שיטה היתרונות והחסרונות שלה ולפני שאתם מזמינים שירות ניקוי ספות שהתבלו, מומלץ להתייעץ עם הגורם המקצועי ממנו אתם מזמינים את השירות, לגבי טכניקת הניקוי המתאימה ביותר לספות שלכם.

תהליך הניקוי עצמו חייב להיות מבוסס על שימוש מינימלי במים ובסופו חשוב לייבש לחלוטין את הספה ולהבריש אותה על מנת לרענן ולחדש את סיבי הריפוד. אחרי תהליך כזה, מובטח לכם שכבר לא תחשבו על רכישת ספות חדשות לפחות למשך חמש השנים הבאות.

מאמרים נוספים

תכנון עיצוב לדירה קטנה

דירות קטנות הן חלק מתנועה עולמית של צמצום שטח המחיה ושיפור איכות החיים. קטן זה טוב, קטן זה יפה, אבל קטן חייב להיות חכם. דירה

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?