fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתי יודעים שהגיע הזמן להחליף מזרון?

שנת לילה טובה חיונית לבריאותנו ורווחתנו ומזרן איכותי הוא מרכיב חשוב ובלתי נפרד מכל שנת לילה חלומית. יחד עם זאת, אפילו המזרן הטוב והאיכותי ביותר יכול להתבלות עם הזמן ולהוביל לחוסר נוחות, כאבים ולילות ללא שינה. לכן זה חיוני להישאר עם היד על הדופק, להיות ערים למצבו של המזרן ולהחליף אותו כאשר מגיע הזמן, כדי ליהנות משנת הלילה איכותית ומשקמת לה כולנו זקוקים.

לכן אם רציתם לדעת מתי הגיע הזמן להחליף את המזרן, אספנו לכם כמה סימנים.

מתי כדאי להחליף מזרן ומה כדאי לקחת בחשבון?

מזרן טוב יכול להחזיק מעמד למשך שנים רבות, אך חשוב לדעת מתי הגיע הזמן להחליף אותו. מזרן בלוי או לא נוח עשוי לגרום לכאבים וללילות טרופים. לכן כדי לדעת אם הגיע הזמן להחליף את המזרן שלכם, שימו לב לסימנים הבאים:

נוחות ותמיכה

אם המזרן שלכם כבר לא מספק את מידת הנוחות והתמיכה לה אתם זקוקים עבור שנת לילה טובה, זו סיבה מספיק טובה להחליף אותו. עם הזמן מזרונים עשויים להתבלות ולאבד את צורתם, מה שעשוי לגרום לחוסר נוחות במהלך השינה. אז אם אתם מתעוררים מדי בוקר עם תחושת נוקשות או כאבים, מנגד אם אתם מוצאים את עצמכם מתהפכים באי נוחות במהלך הלילה, אולי הגיע הזמן לשקול לקנות מזרן חדש.

גיל

גורם נוסף שעליכם לקחת בחשבון הוא הגיל של המזרן שלכם. בעוד שחלק מהמזרנים האיכותיים יכולים להחזיק מעמד למשך 10 שנים או יותר, רוב המומחים ימליצו לכם להחליף את המזרן כל 7-8 שנים. הסיבה לכך היא שעם הזמן אפילו המזרנים הטובים ביותר יתבלו, יצברו אבק, זיעה ולכלוכים אחרים, מה שיכול להשפיע על איכות השינה שלכם במידה ניכרת, כל שכן על ההיגיינה והנוחות.

אלרגיות וחששות בריאותיים

אם יש לכם אלרגיות או בעיות נשימה, עליכם להתאים את סביבת המגורים שלכם ולהפוך אותה לכמה שיותר סטרילית וכיום ישנם מזרנים אשר מעוצבים למטרה זו במיוחד. יותר מכך, במזרנים ישנים יותר יכולים להצטבר קרדית אבק, עובש ואלרגנים אחרים אשר עשויים להשפיע על הבריאות שלכם ולגרום לתסמינים כמו קוצר נשימה, שיעול והתעטשות. בנוסף, אם לאחרונה סבלתם מפשפשים בבית, קחו בחשבון שגם אם ביצעתם הדברת פשפש המיטה במזרן, עדיין מומלץ שלא לקחת סיכון ואולי עדיף להחליף את המזרן כליל.

עשו שיעורי בית ובחרו את המזרן המתאים לצרכים ולתקציב

אז אם המזרן שלכם כבר לא מספק את הנוחות והתמיכה שאתם צריכים, אם גילו עולה על 7-8 שנים, אם יש לכם אלרגיות או בעיות בריאות, או אם לאחרונה היו לכם מזיקים בבית ונאלצתם להדביר את המזרון, כל אלו הן סיבות לעבור למזרן חדש.

אז קחו לכם את הזמן, הגדירו תקציב והשקיעו במזרן איכותי שישפר את איכות השינה שלכם במידה משמעותית!

מאמרים נוספים
לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?