fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ארונות הזזה – פתרון אחסון אולטימטיבי לחללים קטנים אבל לא רק

אם אתם בתהליך עיצוב מחדש או בנייה של בית או דירה, אתם בטח כבר יודעים שאחד החלקים המשמעותיים ביותר בתהליך הוא כל נושא האחסון. כאשר מדובר על אחסון, אין דבר כזה יותר מדי. כולנו צריכים מקום מסודר לאחסון וסידור החפצים שלנו, ורצוי שהמקום הזה יהיה כמובן גם כמה שיותר אסתטי, ולא רק נוח ושימושי. לכן, אם אתם בדיוק עוסקים בנושא הזה נשמח לפרט לכם כל מה שצריך לדעת על התחום של ארונות הזזה.



איזה סוגי ארונות הזזה יש?

ארונות הזזה הם ארונות שאופן הפתיחה שלהם הוא כזה שבו מזיזים את הדלתות על ציר רוחבי ולא פותחים וסוגרים את דלתות הארון.
ארונות הזזה נבדלים זה מזה במספר פרמטרים שונים.

  1. מספר הדלתות – ישנם ארונות הזזה עם שתי דלתות, ישנם ארונות הזזה עם ארבע דלתות וכן הלאה.
  2. מידות – מידות של ארונות הזזה יכולות כמובן להשתנות מארון לאורן. ההבדלים במידות של ארונות הזזה יכולים להיות בגובה הארון, בעומק הארון או ברוחב הארון. ישנם מקרים בהם ישנה נישה כל כך ספציפית שכדאי לברר בכלל על ארונות הזזה בהתאמה אישית.
  3. חומרים לעיצוב ארונות הזזה – כיום ניתן למצוא ארונות הזזה שעשויים עץ בשילוב זכוכית, בשילוב מראות ואפילו בשילוב מסך טלוויזיה באחת הדלתות.
  4. צבעוניות – ניתן לבחור ארונות הזזה מעוצבים בשלל סגנונות וצבעים כמו עיצוב בעץ טבעי, עיצוב המשלב זכוכית אטומה או שקופה, צבעים שונים כמו לבן, שחור או שמנת וגם הדפסים על הארונות של פרחים, פרפרים, עיטורים שונים ועוד.

מה היתרונות של ארונות הזזה על פני ארונות אחרים

לרוב, החלוקה הין בין ארונות הזזה לבין ארונות עם פתיחה על ציר. היתרון הגדול של ארונות הזזה הוא בחסכון במקום, מכיוון שלא צריך להשאיר מקום לפתיחת הדלת, אפשר להשתמש בארונות הזזה גם בשטחים קונים יותר. לעומת זאת, יותר קל לתקן ולהחליף דלתות של ארונות שנפתחים.

מה צריך לדעת כשמעצבים ארונות הזזה לחדרי הבית?

בבואכם לבחור את הארון המתאים ביותר עבורכם כדאי לקבל כמה החלטות. ראשית, חשוב להבין מה מגבלות השטח ומה גודלו ולהתאים את גודל הארון שתבחרו לחלל בו תמקמקו גודל הארון משפיע כמובן על המקום שהוא תופס בחדר, אבל גם על מבנה החלוקה הפנימי של הארוו. יש ארונות הזזה עם חלוקה למגירות, תלייה, מדפים וכן הלאה, וכל אחד יכול לבחור איך לבנות את הארון שלו כך שיענה על הצרכים שלו באופן הטוב ביותר. יש שיעדיפו יותר מקום לתלייה כי הם נוהגים לתלות הרבה בגדים וכך לשמור עליהם ישרים ולא מקומטים, ויש שיעדיפו מדפים עבור בגדים מקופלים ומגירות עבור הלבשה תחתונה, אקססוריז, גרביים וכו'. הארון צריך לשמש את הצרכים האלו.

מאמרים נוספים
לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?