fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מיקרוגל בילד אין: מרחב, נוחות ועיצוב מעולה

שרה ותומר קנו יחד את ביתם הראשון בפתח תקווה, בית מקסים אך קומפקטי עם שלושה חדרים,. המטבח היה קצת קטן מדי לטעמם, אבל הוא הגיע עם תכונה מיוחדת וחשובה: מיקרוגל בילד אין, ומרגע שעברו לגור בביתם החדש, היתרונות של מיקרוגל מובנה החלו להתגלות.

ראשית, מכשיר מותאם זה חסך להם הרבה מקום, בזכות ההתקנה מעל הכיריים, כך שהתפנה להם שטח חשוב שאחרת היה תופס מכשיר מגושם. החלל הנוסף הזה אפשר לשרה לפזר את המרכיבים שלה כשאפתה את עוגות השוקולד המפורסמות שלה, ולתומר היה קל יותר להכין את השייקים האהובים עליו מדי בוקר.

מיקרוגל בילד אין הוכיח את יעילותו במהלך אירוח

עם בישול עוף וירקות על כיריים אינדוקציה 5 להבות, ניתן היה לחמם מחדש במיקרוגל רטבים וירקות מאודים, כך שכל הארוחה הוגשה חמה ובזמן. האורחים שלהם התרשמו מההתנהלות היעילה של המנות שהגיעו מהמטבח, מה ששיבח את כישורי האירוח של בני הזוג.

יתרון משמעותי נוסף היה נגישות המיקרוגל שהותקן בגובה העיניים, ואפשר שימוש קל ובטוח, ללא צורך להתכופף או להושיט יד לבדוק אם האוכל מחומם בדיוק כמו שצריך.

תכונות חשובות נוספות

מיקרוגל בילד איןמגיע עם כמה תכונות נוספות שחשוב להכיר:

  • 8 תפריטי בישול אוטומטי שחוסכים עם טמפרטורת חימום אופטימלית.
  • פאנל מסך המגע מספק גישה נוחה שכן דלת המיקרוגל נפתחת במהירות בנגיעה אחת.
  • החומרים מהם מיוצר המיקרוגל, הזכוכית המלאה ולוח המגע בחלק החיצוני מקלים על הניקוי והתחזוקה.

המיקרוגל המובנה הפך לחלק בלתי נפרד משגרת המטבח

מיקרוגל בילד איןשימש אותם היטב במהלך מרתוני סרטים בשעות הלילה המאוחרות, אפשר להם להכין במהירות פופקורן בלחיצת כפתור, וסייע בהרגעת הצטננות ושפעת עם כוסות חמות מהבילות של מרק עוף.

מכשיר זה התגלה כיעיל במיוחד בשעות העומס של הצהריים, עם האפשרות לחמם מנות במהירות ובתוך כמה דקות, עם חיסכון משמעותי בזמן. מיקרוגל מובנה מציע גם בטיחות מוגברת מכיוון שאין צורך לדאוג לבטיחות הילדים, ורוב הדגמים זמינים עם מנעול בטיחות לילדים כדי למנוע מהם לפתוח את דלת המיקרוגל במהלך פעולתו.

יום אחד החליטו בני הזוג לשפץ את המטבח שלהם

הם התקינו מכשירי חשמל מודרניים וארונות חדשים, אבל דבר אחד שהם התעקשו עליו היה מיקרוגל בילד אין חדש ומתקדם יותר. הישן שירת אותם היטב, אבל הגיע הזמן לשדרוג. הדגם החדש הגיע עם עוד יותר תכונות כמו מצב הפשרה ופונקציית גריל, והרחיב עוד יותר את רפרטואר הבישול שלהם.

בסופו של דבר, המיקרוגל המובנה לא היה רק מכשיר, אלא הפך למכשיר עיקרי בחיי היומיום שלהם, עם חסכון במקום ובזמן, ועם תוספת נוחות לשגרת היום שלהם. שרה ותומר לא יכלו לדמיין את המטבח שלהם בלעדיו, וסיפרו לבני משפחתם ולחבריהם איך מיקרוגל מובנה קטן אחד יכול לבצע פעולות אדירות.

מאמרים נוספים

איך תעצבו את הבית לקיץ?

הקיץ הוא תקופה שבה אנו רוצים להרגיש קלילות ורעננות גם בבית שלנו. השמש החמה והימים הארוכים מעוררים רצון לרענן את עיצוב הבית ולהפוך אותו למקום

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?