fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כיצד לבחור ולהתאים בדים לרהיטים בעיצוב אישי.

בית יפה הוא מרכיב משמעותי מאוד באיכות החיים של כמעט כל אחד ואחת. כשיש סביבנו מערכת ישיבה מעוצבת, שולחן מסוגנן, שידה מרשימה, חדר שינה אסתטי, וכשכל פרט ופרט מוקפד במיוחד, אנחנו מתמלאים נחת בכל פעם שאנחנו בבית, ומרגישים שזהו המקום הכי נכון עבורנו. בדים ססגוניים יכולים לשדרג כל סלון וכל חדר. הבד הנכון מפיח רוח חיים מחודשת ברהיטים, ובנוסף מייצר כריות נוי שובות לב ובא לידי ביטוי גם בווילונות ובטפטים.

כשמגיעים לחנות רהיטים מרגישים כמו באגדה בזכות השפע.  מצד שני, לפעמים ההגעה לחנות רהיטים טובה באמת כרוכה במסע מתיש – ולכן כדאי לנצל את כל האופציות.  כאן בעמוד תמצאו המלצות שיעזרו לכם לבצע את הקנייה המושלמת בהתאם לסוג הרהיטים שיש לכם.

איזה סוג בד מתאים לכל סוג רהיט?

הפרמטר הראשון שחשוב להקדיש אליו תשומת לב הוא סוג הבד. לספות מומלצים הבדים הפרקטיים, אלה שקל לנקות אותם. במיוחד תקפה ההמלצה הזו לבתים שיש בהם ילדים קטנים ו/או חיות מחמד. בד מכותנה או מפשתן יהווה ריפוד מצוין לספות.

עבור כורסאות כדאי לבחור בד מלטף יותר וגם כזה שיקנה לרהיט מראה מעניין. קטיפה היא אופציה מוצלחת מאוד, וגם משי יכול לשדרג כל כורסה. 

הרמוניה מושלמת עם הרהיטים ועם העיצוב הקיים

בכדי לבחור סוגי בדים לספות , כורסאות ניתן לקחת השראה מחנות בדים אונליין איכותית שמציעה מגוון רחב מאוד של אפשרויות: בדים בשחור לבן, בדים ועליהם הדפסים, בדים עם צורות גיאומטריות, בדי קטיפה מלטפים, בדים פרחוניים, בדים בעלי מראה טרופי שמייצר אנרגיות מרוממות, בדים דמויי עור ועוד ועוד. ככל שתראו יותר אפשרויות, כך גדל הסיכוי שתמצאו את הבד האידיאלי לבית שלכם ולמטרה שעבורה אתם קונים אותו.

השפע מאפשר לכם ליצור הרמוניה נעימה לעין בכל חלל בבית. כך למשל אם אתם מחפשים בד עבור וילונות לחדר שינה, צבעי השמנת למיניהם ישתלבו היטב עם מיטה וארון בגווני עץ כהים יחסית. אם יש לכם ארון ומיטה בהירים, תוכלו להתאים להם וילונות בד בגוונים שונים של אפור.

בסלון מודרני כדאי להשתמש בבדים עם צורות גיאומטריות או עם הדפסים מעניינים. בבית שזכה לעיצוב פנים כפרי רצוי להעדיף בדים פרחוניים, ואם יש לכם מרפסת עם ספה או כורסאות תוכלו להעניק לה אנרגיות שמחות עם בד טרופי או בדים ססגוניים באופן כללי.

.

ייעוץ מקצועי

בדים משמשים כאמור למגוון רחב של מטרות: ריפודים לרהיטים שונים, טפטים מודרניים, וילונות ועוד. לכל מטרה מתאים בד אחר, וכמובן שיש משקל משמעותי בבחירה גם להעדפות האסתטיות שלכם. אם אתם לא בטוחים לגמרי בבחירה שלכם, תוכלו לקבל ייעוץ קשוב וסבלני. בחנויות הבדים האינטרנטיות האיכותיות מודעים לחשיבות הושטת העזרה, מפני שהן מהוות למעשה שלוחה של חנות פיזית, לרוב ותיקה, שאמונה על שירות לקוחות וייעוץ מקצועי. סביר להניח שתוכלו לקבל הכוונה נכונה גם דרך הווטסאפ, כך שיש לכם בחירה לגבי אופן קבלת העזרה.לסיכום : בעידן של היום ניתן לראות הדמייה דיגיטלית כיצד הרהיטים שדמיינתם לעצמכם בראש יראו וזה עוד לפני ששילמתם עליהם, רק צריך לבוא מוכנים ולדעת אלו צבעים או סגנונות הכי מתאימים לחדרים בו תרצו את הרהיטים שלכם

מאמרים נוספים

איך תעצבו את הבית לקיץ?

הקיץ הוא תקופה שבה אנו רוצים להרגיש קלילות ורעננות גם בבית שלנו. השמש החמה והימים הארוכים מעוררים רצון לרענן את עיצוב הבית ולהפוך אותו למקום

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?