fbpx
055-9706339

מקלף 6, חיפה (חניה במקום)

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לימודי עיצוב פנים

לימודי עיצוב

אנשים יצירתיים שמעוניינים לפתח קריירה בתחום שבו הם מוכשרים, בוחנים כמה וכמה אופציות ולעיתים נעזרים אף בשירותי הכוונה ללימודים וזאת כדי למצוא את המקצוע שהוא המתאים ביותר עבורם. המכללות התמקצעו מאד בתחומים הללו ולכן הסטודנטים יכולים להירשם ללימודים מקיפים אשר נמשכים בין חודשים לבין כמה שנים במסלולי לימוד שמשלבים תחומים כמו מדיה עיצובית, לימודי עיצוב פנים, ניהול וחדשנות. הקורסים הללו יפתחו עבורם את הדלת לעסוק בעיצוב פנים, דבר שיעניק להם המון סיפוק.

לימודי עיצוב פנים מתאימים מאד לכל מי שיש לו גישה לכל מה שקשור לנראות של הבית, המשרד, מוסדות ציבוריים ועוד. מדובר באנשים שכאשר הם נכנסים למקום מסוים, הם מיד מציעים לבצע שינויים של מיקומים, תוספת של ארונות, רעיונות מקוריים לגבי תכנון הבית, יצירת מהפכים שיובילו לכך שהבית יהיה הרבה יותר מרווח ועוד. בשלב התכנון הם רואים בדמיונם איך תראה התוצאה הסופית ולכן הם להוטים כל הדרך כדי לממש את החלום עבור הלקוחות שלהם.

המכלול של לימודי עיצוב

כדי להיות מומחים בתחום עיצוב פנים, הסטודנטים לומדים נושאים רבים באופן תיאורטי במהלך לימודי עיצוב ולאחר מכן גם באופן מעשי כמו לדוגמה:

  • סגנונות עיצוביים, טרנדים של מעצבים מובילים, רעיונות מפתיעים ועוד.
  • הכרת השימוש בתוכנות ייעודיות כמו אוטוקאד, הכרת תוכנות תלת ממד ליצירת הדמיות, סקיצות ועוד.
  • ביצוע העיצוב בפועל באמצעות גוונים, ביטוי אישי, תאורה, קומפוזיציה, חשיבה עיצובית, מושגי יסוד בתחום העיצוב ועוד.
  • הקניית ידע בתחום הבנייה כמו תהליכי בנייה, חוקי התכנון, הכרת מערכות טכנולוגיות מתוחכמות כמו מערכות מיזוג, חשמל, אינסטלציה, אופן הביצוע של מטלות שונות על ידי מומחים בכל תחום מקצועי, קונסטרוקציה, עבודה במסגרת התקציבית שנקבעה ועוד.
  • עיצוב פנים במשרדים, בחנויות קמעונאיות, מערכות במבנים המיועדים למסחר, עיצוב התואם את הרישיונות לניהול עסקים כמו מסעדות ועוד.
  • עיצוב פנים ייעודי לרבדים שונים של הבית כמו חדרי ילדים, חדר שינה, חדר מגורים, חדר אמבטיה, מטבח, חצר ועוד.

לימודים מעשיים

בשלב השני של לימודי עיצוב, הסטודנטים עוברים לעבודה מעשית, מכינים סקיצות והדמיות למרחב שאותו הם מתכננים, הן אם מדובר באזור מסחרי או באזור פרטי. הלמידה של ניצול מיטבי של השטח אינה עניין של מה בכך ולכן דרושים פרקי זמן ארוכים כדי להפנים את אופן התרגום של הדברים מהלמידה לביצוע בפועל.

הסגנון המתאים ביותר לכל פרויקט

כל אחד מהסטודנטים במסלול של לימודי עיצוב מקדיש מחשבה רבה לכל פרויקט כדי שהוא יהיה מוצלח במיוחד. בתחילת הדרך הוא בוחר את הסגנון העיצובי שמתאים לכל מיזם, סגנון כפרי, מודרני, קלאסי, ווינטג', מתועש ועוד. לאחר מכן הוא מתכנן את הנראות של כל החללים על פי הקו העיצובי שנבחר.

כדי לקבל השראה, הסטודנטים מגיעים מעת לעת למבנים מיוחדים במהלך סיורים מקצועיים, הם נחשפים לרעיונות מקוריים שיושמו בפועל בארץ וגם בעולם.

מאמרים נוספים

תכנון עיצוב לדירה קטנה

דירות קטנות הן חלק מתנועה עולמית של צמצום שטח המחיה ושיפור איכות החיים. קטן זה טוב, קטן זה יפה, אבל קטן חייב להיות חכם. דירה

לפתוח צ'אט
1
זקוקים לעזרה?
היי,
איך נוכל לעזור?